Project overzicht Yellowrider

Op zich spreekt mij zo'n FZ project mij el aan, maar een XV535, om daar iets moois van te maken is ook wel een uitdaging.

Maar heb nog geen plaatje gezien welke als inspiratie kan dienen. In mijn bouw topics laat ik meestal ook zon plaatje zien.
Dus graag een voorbeeld :-)
Enigste plaatjes die ik zie van een verbouwde xv535 zijn cafe racers.
Maar zoiets heb je al gedaan van de grotere broer/zus.
 
wellicht leuk voor de geïnteresseerden (inclusief ik) om even de linkjes van de bouw bij de foto te zetten?
 
Op zich spreekt mij zo'n FZ project mij el aan, maar een XV535, om daar iets moois van te maken is ook wel een uitdaging.

Maar heb nog geen plaatje gezien welke als inspiratie kan dienen. In mijn bouw topics laat ik meestal ook zon plaatje zien.
Dus graag een voorbeeld :-)

Yamaha-XV750-Virago-Tracker-5.jpg
 
Yamaha BT1100 Buldog.
Die voldoet aan je 'voorwaarden'. Geen idee wat je er van kunt maken. Maar ik zou graag zien waar jij mee komt. :P
 
mt-09 met al die rare rondingen aan het frame ,benieuwd wat je daar mee ken
maar aan voorgaande projecten te zien geen probleem voor je👍
 
Ik ben er voorlopig uit:
De Yamaha MT07 van mn vriendin gaat er aan geloven:
caferacer
YamahaMT-07StreetRacerConcept.jpg

Oldscool racer
yamaha xs voorbeeld 1.jpg

Het zal een combi worden van deze 2 voorbeelden. Kleurstelling blauw,wit,zwart.
En een klein stuurkuipje.
 
Huh,is ze nu je ex-vriendin?
Wordt nog een uitdaging zo'n Mt met al die losse paneeltjes.Ben benieuwd....
Haha is nog geen ex nee..
Ja juist. Zo'n mt is enorm plastic fantastic om over de vering maar niet te hebben.
Dus wederom een uitdaging om een strak sturende bike te krijgen in een retro jasje met een af-fabriek afwerking..

Heb er zin in. In September zal er weer een topic verschijnen😉.
 
Mijn '93 FZ750, die te koop is, is ook een mooie basis om een Classic Superbike project mee te starten.

20190504_145717.jpg


Heeft al de juiste "85/86 bikini fairing" en een 17 inch voorwiel. Mag weg voor €600,00.
 
Mijn '93 FZ750, die te koop is, is ook een mooie basis om een Classic Superbike project mee te starten.

Bekijk bijlage 1415172

Heeft al de juiste "85/86 bikini fairing" en een 17 inch voorwiel. Mag weg voor €600,00.

Is inderdaad geen geld zeg voor zo'n basis.
Maar a ik zit krap in de ruimte momenteel en b mijn vriendin wil graag van haar mt07 een caferacer. Dus ik sla het verleidelijke bod af.
 
 
En dan komend jaar weer bij Goos Maarten?
;););)
Tot op heden nog niets vernomen van Goos. Maar als die koningzelfbouw event weer plaats vind dan ben ik zeker vd partij.
De XZ550 staat sowieso op de motorbeurs Utrecht as februari.
 
Terug
Bovenaan Onderaan