Project Papazuki

Nop62

MF veteraan
Donateur
19 jul 2012
3.993
1.153
Doetinchem
In navolging van Project Papazaki (die overigens te koop is) ga ik zaterdag onderstaande Suzuki GSX1100E ophalen en in de komende tijd ook verbouwen tot caferacer.

a52f5d42d5666bf617743fb64888db1d_zpsc2e66f1f.jpg
 
Mijn plan is eigenlijk om er 17 inch wielen in te zetten met moderne remmen. Ben dus op zoek naar een complete GSXR voorpartij (liefst upsidedown) en een bijpassend achterwiel. Als het goed is zou dat redelijk simpel pas te maken moeten zijn. Iemand nog iets liggen ?
 
Mijn plan is eigenlijk om er 17 inch wielen in te zetten met moderne remmen. Ben dus op zoek naar een complete GSXR voorpartij (liefst upsidedown) en een bijpassend achterwiel. Als het goed is zou dat redelijk simpel pas te maken moeten zijn. Iemand nog iets liggen ?
Staan wel, zit alleen nog een hele GSX-R750-K5 aan vast.. ;)
 
Zit hier wat voor je bij qua voorvork, wielen en remmerij?
[afbeelding]
Als het van een GSXR afkomstig is wel ja, of als het van een andere motor komt en het met redelijke inspanning passend te maken is ook wel. Althans, wat zijn de bandenmaten die erop kunnen/horen ?
Wil je me via PM zeggen wat je er voor wilt hebben ?
 
Laatst bewerkt:
Het is een GSXR vork volgens mij, de wielen weet ik niet.
De spullen liggen op mijn bedrijf.
Ik zal maandag eens de wielen opzoeken en laat je daarna weten wat het is.

Groet,
Leo.
 
Ah, je hebt 'm gekocht....
Dat lijken mij nog de originele uitlaten..... Mocht je deze kwijt willen heb ik eventueel wel interesse... (mits ze nog wel beetje netjes zijn)
Als je van plan bent om ze te gaan verslijpen ;( heb ik nog wel een set waarbij dit al gedaan is....
Je mist nog de carburateurs, volgens mij heb ik deze ook nog wel liggen. Moet ik wel gaan zoeken..
 
@Leo: ik hoor het graag !

@Roy: de uitlaten komen denk ik nog wel beschikbaar, heb er niet zo op gelet hoe netjes ze nog zijn. Ik hou je op de hoogte.
De carbs staan niet op de foto, maar hij heeft ze er gelukkig toch weer bij gevonden. Volgens mij zit alles erbij (in dozen) behalve de tellerpartij. Dat vind ik niet zo erg want die past toch niet op een caferacer.
 
Ah, wel fijn dat alles erbij zit.

Ik houdt mij zeer zeker aanbevolen wtb de uitlaten....

Tellerpartij zou ik ook nog wel hebben liggen ;) Sinds mij eerste gsx1100 aankoop heb ik nogal wat bij elkaar gesprokkeld aan onderdelen _O-

Ook eventueel nog een tank van de iets oudere gsx1100/750 zowel de iets vlakkere (19L)als het hogere (24L) model.
Maarrr... dan zul je iets aan de achterste bevestiging moeten wijzigen volgens mij...

Volgmodus aan... :Y
 
Als tank zou ik deze graag willen, maar die is van een Honda CB1100R en schijnt "onbetaalbaar" te zijn.
a87a4804b4a88a749c2f0f0a7019e001_zpse67c95a0.jpg

Dus dacht ik er een tank van een GS1000 op te zetten, maar deze is ook erg mooi:
42d9fa748968182578d05e8fb0d6b827_zpse358f7f5.jpg

Is dat het 24 of het 19 liter model ? Deze foto geeft trouwens wel aardig aan welke kant ik ermee uit wil.
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik wel interesse in de 19 liter tank, als ie niet te roestig is (van binnen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan