Project Project, de FZR1000 van 65 euro

Normaal gaik niet in op "want"

1616696577006.png



Ik wil het graag volgen, de meeste projecttopics lees ik en ik heb nog steeds zelf de ruimte niet genomen om voor al mijn projecten een topic te openen, de 250CC luchtkoeler, da Caterpillar Cat, de revisie van de LC...
veel te leuk om het te missen
 
De voorpoten konden nog niet omdat ik vandaag spuitwerk aan het T-stuk ga doen, en zonder t-stuk.... nee.

Het blok gaat tot de laatste bout uitelkaar. Maar alvorens dat te doen toch eerst de klepspeling meten zodat die kleppen gesteld kunnen worden. Er waren gern kleppem extreem verlopen. Wat wheelie-sporen kenmeken de glijvlakken van de nokkenassen, alles binnen de norm.

20210326_150732.jpg


20210326_134551.jpg
 
Ziet er mooi uit Rob! Je gaat veel plezier krijgen van de Hyperpro spullen.
De tip van de Motip velgenspray onthou ik, voor als ik weer wat zilver moet spuiten. Zo van dichtbij, die foto van je achterveer in het frame,
prima kleur. 👍

Trouwens, ik heb voor het Hondaatje de lak ook binnen. Als het wat warmer is in de garage ga ik de tank en zijdeksels kaal maken en spuiten. 🙂
 
Op twee fronten vandaag bezig geweest met spuitwerk, Roeland heeft de remklauwen onderhanden genomen. ik kocht die voor een paar tientjes op marktplaats, mooi van buiten, rot van binnen. Netjes gerefurbished en toch met : Jawel, Goudkleurige velgenlak weer de gouden kleur gegeven die ze behoren te hebben, als ze al niet zwart zijn geweest. Ook weer een resultaat om de vingers bij af te likken

1616862854652.png


Het Tstuk is samen met een heleboel andere delen van projecten ook op kleur gebracht en kan de voorpoten gaan dragen.

1616862935908.png


Frame gespoten, frame bijgewerkt, een boel kleine onderdelen gespoten, middenbokken, jiffys, achterbruggen, zijstanders en het Tstuk


1616863078715.png


Een en ander natuurlijk samen met @RobD gedaan...Daarna weer een bietje, en nog een en nog een gedronken onder de Life klanken van de Specials en Madness
 
Ik heb ooit van mijn Pan ST1300 voor- en achter laten vervangen door Hyperpro's. Wat een verschil. Die gasten lijken het goed voor elkaar te hebben.
 
Ik weet niet wie dat opgehangen heeft, wat overigens weer geen reden is om het weg te halen,,,
 
Terug
Bovenaan Onderaan