Project: Streetfighter ZXR400

Weet iemand trouwens waar je "2 in 1 stukken" kan kopen voor uitlaat?
Voor de mensen die het willen weten, het is waarschijnlijk NIET voor m'n ZXR :P
 
Ja is goed, alleen denk niet dat ik het zo ga vinden |(

Welk deel van het forum moet ik hier voor wezen?
Techniek?
 
Weer ff paar fototjes.
Voorvelg moest hier nog worden gepolijst enz. Is nu net zo mooi als de achtervelg

192634883.jpg


192634885.jpg


192634877.jpg


192634869.jpg
 
Ten eerste, hoe weet je dat ik een lelijk hoofd heb dat ik een helm op moet doen. -O-
Ten tweede, ik heb vanmiddag een stukje gereden (mag nog niet, maar anders moest ik aanhanger regelen voor 2 km) en vond het vrij kut rijden met het stuur zo :X Denk dat hij nog wel een stukje naar achteren komt hoor :)

Ik zal binnenkort wel ff foto's maken met het stuur in verschillende standen.
 
Danku 8-)

Maar ik bedenk me net wat :P Na deze foto heb ik het stuur nog wat verder voorover gegooid ook _O-
Misschien is de stand op de foto nog "te doen"


En mn hoofd is niet lelijk hoor O-)
 
Ik zie wel ff, komt goed!

haha heb net een foto gevonden van hoe mn zxr eerst was. Het lijken zo wel 3 verschillende motoren :X
193232353.jpg
 
nog ff voor je gekeken...

Heb idd nog een LED zelfbouw achterlicht.
Deze werkt dus met LED en de normale lampen. De leds zijn het "achterlicht" en de lamp is het remlicht. je ziet dus allemaal puntjes, en als je remt wordt het licht egaal rood.
Je zult alleen wel zelf ff de draadjes moeten solderen. Ik heb ff geen tijd genoeg om dat zelf ff te doen. Steld verder niet veel voor. Als je wilt kan ik je ook uitleggen hoe je ze direct als knipperlichten kan gebruiken en de onderdelen die je daarvoor nodig hebt er bij geven. moet je wel zelf ff waqt simpel soldeerwerk doen.

full


Ik hoor het wel ;)
 
OK ziet er leuk uit :)
Doe die "undertray" er dan ook maar bij.

Wat moet je er voor hebben?

Ik mail je even m'n adres!
 
haha jah allstars, met mn eerste motorles had ik ze ook aan :X (over snelweg)

Mare.. ik zal even toegeven dat ik het stuurtje hier op de foto wel weer wat naar achteren had gezet hoor ;)
 
Wat vinden jullie van het plan om hem mat zwart te spuiten?
Het is dan wel jammer van het voorspatbordje, mss wil ik deze dan wel zo laten, weet nog niet :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan