Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien heeft iemand een tip voor het roestvrij houden van de moeren en bouten. Ik maak ze schoon met koperborstel en polijst ze. Gezien roestvorming zou ik ze ergens mee willen inspuiten. Heeft iemand daar ervaring mee?
Maar de Suus staat gelukkig weer. Zie de foto. Het opbouwen kan beginnen.
Bouten en moeren zou je het beste opnieuw laten verzinken. Kost niet de wereld en alles weer als nieuw! Even adresje in de buurt googlen...Balhoofdlagers zitten erin we hebben ze eruit moeten frezen.
Standaard erop en de voorpoten met voorwiel.
Ben er nog niet uit of de wielen laat voorzien van nieuwe spaken en velgen. Dus zet ze er zo op kan later altijd nog.
Motor hoeft er niet brandnieuw uit te zien van mij
Eerst maar alles goed poetsen en polijsten, geld uitgeven kan altijd nog.
Misschien heeft iemand een tip voor het roestvrij houden van de moeren en bouten. Ik maak ze schoon met koperborstel en polijst ze. Gezien roestvorming zou ik ze ergens mee willen inspuiten. Heeft iemand daar ervaring mee?
Maar de Suus staat gelukkig weer. Zie de foto. Het opbouwen kan beginnen.
Of gewoon via de Suzuki dealer bestellen.De juiste bus zou je kunnen proberen te halen bij Marcel Vlaandere:
Welkom
De motorzaak voor al uw originele, imitatie & tweedehands onderdelen voor uw classic Suzuki. Voortgekomen uit voorliefde voor Suzuki-tweetakten.classicsuzukiparts.nl
Goed idee denk dat ik tectyl ga gebruiken. Kan ik later altijd nog de bouten vervangenBouten die niet regelmatig los hoeven kan je met blanke lak inspuiten ,bouten die wel regelmatig los moeten met
blanke tectyl of S100 corrosie bescherming.
Super dat jij ze vindt!! Lukte mij niet. Ik check eerst of CMS ook de goede kan leveren, lukt dat niet eventueel laten laser snijden. Er schijnt vlakbij een club te zijn die dat doet en anders partzilla.