Project Suzuki Savage Ls 650

FrankVis

Rookie
14 jan 2023
7
0
Beste leden,

Kleine voorstelling:

Ben Frank en kom uit Enschede.
Mijn motor een Yamaha Dragstar 1100 Classic.

Ben begonnen met een project: Suzuki Ls 650. Motor loopt momenteel niet en wil deze aan de praat krijgen. Hoop via dit forum informatie te krijgen wat betreft het rij klaar maken van de Suzuki.

Mijn eerst vraag: startmotor slaat niet aan, zodra ik op de start knop druk schakelt het onderdeel op de foto in en gebeurd er volgens niks…

Kunnen jullie mij op weg helpen?

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    182,9 KB · Weergaven: 40
Het startrelais schakelt wel? Komt geen beweging in de startmotor? En meet ook spanningbop de startmotor? Als ik de startmotor op 12v zet (los vd motor)begint deze ook te draaien…?
 
Laatst bewerkt:
Krijg je het blok handmatig rond?
Ja… Ben er inmiddels uit, contacten allemaal schoongemaakt, massa opgeschuurd. Zit weer leven in. nu verder met de speurtocht, carb krijgt geen benzine. Benzinekraan lijkt het probleem te zijn?
 
Grote kans dat de tank roestig is. Meestal zit er aan het kraantje een filter wat dan verstopt. Als je het kraantje niet los krijgt kan je proberen er een liter of twee benzine bij te gooien. Dat lost het issue niet op, maar als dat filter boven het huidige benzine niveau in de tank uitkomt, zal een deel waarschijnlijk nog niet verstopt zijn. Bij mijn xt250 kreeg ik het kraantje alleen los met een slagschroevendraaier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan