Project SV650 completed..

ScuD

MF'er
21 mrt 2004
235
0
Leuven
Het is zover... na 1 jaar geld bijeen sprokkelen en elke eurocent die ik verdiende op te potten is m'n SV650 af...
Ik kocht hem als schademotor, tank nog half zo groot, radiator dubbelgeplooid, stuur in de vorm van een halve maan enz enz.. iedereen raadde het me af, en om eerlijk te zijn heb ik met momenten ook getwijfeld of ik wel tot de aankoop zou overgaan.. maar het was nu eenmaal mijn droommotor en als student kan je niet even 5000€ neerleggen voor een motor (althans ik toch niet :+ )
Het heeft veel bloed,zweet en tranen gekost maar ik ben er geraakt..En hierbij neem ik even een moment om iedereen te bedanken hier op het forum die m'n vragen beantwoord heeft en me heeft geholpen het ding aan de praat te krijgen :}
Maar mijn diepste dank gaat uit naar mijn vrienden die me het hele jaar door gesteund hebben en geholpen in elke manier die zij mogelijk achtten, thx mates, i'll never forget it!! :} :}

Zo, genoeg gezeikt :+ ,hier is het filmpje van de testrit (sorry voor de slechte kwaliteit trouwens, omzetten van MPG2 naar WMV doet het precies niet zo goed B| )

http://users.pandora.be/svendecock/darknesstestrun.WMV (users.pandora.be/svendecock/darknesstestrun.WMV)

Zo, nu even gaan :] :9
 
t'is echt ne zalige moto scud,
twas plezant em eraan te helpen (voor zover ik kon)
nog veel toerplezier :]
 
Jajaja, dat ziet er wel ff strak uit zeg.
Knap werk hoor, waar heb je trouwens dat stuurkuipje vandaan? Die vind ik er wel tof uitzien. En welke uitlaat heb je eronder zitten?

Greetz Keesie
 
stuurkuip is een gewone standaard kopkuipje met twee halogeentjes die je bij elke motorwinkel/brommerboer kan kopen :+ ,zat er namelijk al bij.
Uitlaat/demper is een RVS open demper die door maat van me gemaakt is, ben er ERG tevreden over ,zowel looks als sound ! (tja euh performance kan ik me niet over uitspreken heb nooit met een andere gereden :+ )
 
Idd, de kont staat op z'n hoogste punt ongeveer 5 a 7 cm hoger dan origineel
 
Errug dik!!! :}

Ook fijn dat je een filmpje hebt gepost zodat de rest ook weet waar je het over hebt. Dat gouden frame is ook errug mooi, misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen (beter goed gejat dan slecht bedacht :? )

Ben je nu uiteindelijk goedkoper uitgeweest, of hebben de onderdelen zoveel gekost dat het eigenlijk niet meer zoveel uit heeft gemaakt???
 
Hehehe, hij ging er idd makkelijker in dan uit :X gelukkig hebben we dat gehad en moet dat niet (onmiddelijk) weer O-)

Uiteindelijke kosten komen om en bij de 3500€, dus al bij al nog wel een mooi prijskaartje voor wat ik heb vind ik persoonlijk... 8-) :9
 
STRAK !! :9~

VET !! :9~

GEWELDIG !! :9~

Dat waren zo maar een paar kreetjes die hiero door de kamger galmden, na het zien van je filmpje ;)

Hulde voor dit project ! :}
 
Kzie der eigenlijk niks van zou je het filmpje in zen orginele kwaliteit kunnen posten?

Probleem is dat Saxman samen met SaxB voor de editing van filmpkes zorgt en ik het origineel dus niet thuis heb, het is ook nogal groot om ff up te loaden (paar 100mb dacht ik) maar ik zal vanavond eens vragen of ze een wat betere kwaliteit kunnen eruit pompen ;) ,en anders zal ik wel eens wat foto's maken...
 
ziet er strak uit!!!!!!!!. :P :9~ :9~ :9~ :9~
Leuk gedaan hoor ziet er mooi uit en ook wel aardig geluidje hoewel ik persoonlijk meer van dat jank geluid hou.

tof hoor veer pliezier er mee en doe vorzichtig
 
Terug
Bovenaan Onderaan