Project Thrillseeker - deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
32a69d1896abb92699b5ebf15db8988a



Tjeemig wordt wel een monster machine zo.. })

Toppie hoor.. :} :} :Y :Y :} :}
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me sterk dat het niet kan. :?
Ik sta op mijn speelgoed machine zuigerpennen en versnellingsbak assen af te draaien.


Das mooi!De poelie moet naar Boutje Ron. *O*

Mijn draaier zag het ook niet zitten..... :N
 
Idee is goed natuurlijk maar weet niet of het uitvoerbaar is.Das nou net niet mijn expertiese. :N
Wacht wel met de montage van dat middeleeuwse contactslot. ;)
Ik weet dat de Stoomfiets wel tandwielen afdraait. Volgens mij maakt hij ze eerst zacht, dan afdraaien en dan weer harden....
 
Gerard, op het stuur komen de 3 kleine knopjes te zitten welke ik de vorige keer heb meegenomen.
Deze komen links(knipperlichten en claxon)
Nu kunnen we natuurlijk ook aan de rechterkant 3 van die knopjes zetten, 1 keer start, 1 keer uitschakelen en de 3e zien we nog wel.
Is het weer mooi symmetrisch en je kan het contactslot weglaten.

Dan een alarm erop met startonderbreker om het jatten tegen te gaan.

Lijkt me een goed idee ;)
 
op tijd voor dat feest?
Daar zal ik toch niet aanwezig zijn :N
Begrijp me niet verkeerd, m-f is een leuk forum maar het moet voor mij ook een forum blijven.
Ik spreek graag af met bepaalde mensen met wie ik het kan vinden, maar een zaal vol mede forummers hoeft van mij niet.
 
Gerard, op het stuur komen de 3 kleine knopjes te zitten welke ik de vorige keer heb meegenomen.
Deze komen links(knipperlichten en claxon)
Nu kunnen we natuurlijk ook aan de rechterkant 3 van die knopjes zetten, 1 keer start, 1 keer uitschakelen en de 3e zien we nog wel.
Is het weer mooi symmetrisch en je kan het contactslot weglaten.

Dan een alarm erop met startonderbreker om het jatten tegen te gaan.

Lijkt me een goed idee ;)
3e knopje rechts gebruiken om je licht aan en uit te zetten ??
 
Hee Ron,stuur je de klauwen ook met dat kastje mee,kunnen we even zien hoe het staat.Heb je ook nog olienippels/slangen liggen van het blok of wat dan ook dat je denkt dat ik kan gebruiken.Stuur maar op die zooi. :Y
Heb ook nog een 19mm rvs as geregelt voor het voorwiel,zal morgen wat maatvoeringen meten voor wat draai en freeswerk kan het jouw kant op,schiet ook niet op hier.Word er zo moe van.......... :(
 
Deze frezer geeft aan dat het freeswerk circa 1 week wachttijd heeft, dit is dus lekker snel.
Als het goed is is het lagerblok dan ook dinsdag al klaar.
Laat dus maar komen.

Het derde knopje kan bijvoorbeeld ook voor groot licht worden gebruikt.
Ik zal de klauwen ook opsturen, olieleidingen word wat lastig.
Heb ze wel maar dit zijn geen flexibele leidingen.
Moet hier nog even wat voor verzinnen, maar heb al wat in mijn hoofd.
 
Hebben jullie al eens een schatting gemaakt hoe zwaar deze machine wordt..?? Want als hij veel zwaarder wordt dan de originele Wildstar dan zal het verbruik ook fors oplopen.
 
Hebben jullie al eens een schatting gemaakt hoe zwaar deze machine wordt..?? Want als hij veel zwaarder wordt dan de originele Wildstar dan zal het verbruik ook fors oplopen.

Aan de ene kant is dit natuurlijk reuze grappig, verbruik is normaal gesproken een beetje het laatste naar wat je kijkt bij een project als deze.
Maar toch is het ook weer niet zo'n stomme opmerking.
Gezien het feit er maar een 7 liter tank op zit had het iets geweest kunnen zijn om rekening mee te houden.
Doen wij absoluut niet, in plaats daarvan laat ik als deze fiets helemaal klaar is een 2e tank maken door jerryt waar meer brandstof in kan maar toch ook niet de vormen te veel aantast.
Deze zal ik dan gebruiken als ik bijvoorbeeld toch een keer besluit een buitenlands treffen te bezoeken.
 
verbruik is normaal gesproken een beetje het laatste naar wat je kijkt bij een project als deze.
Ok las ergens dat je nogal blij was hem zuinig (1 op 20) af te kunnen stellen, vergelijkend een originele Wildstar. Maar denk dat dit gezien zijn gewicht en wegligging lang niet haalbaar is.

~[EDIT] p.s. was overigens geen kritiek hoor.. gewoon pure ongebreidelde interesse.. 8-)

Heb ik wel nodig gezien mijn Nighthawk 1 op 13 loopt.. en nee,nee weegt niet te veel en heeft een goede wegligging.. ja,ja moet worden afgesteld.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ron,update!De rvs vooras gemaakt.Het wiel zit er in en hij staat op zijn oorspronkelijke wieltjes!Straks nog alu tussenbussen draaien dan zit dat vast. :+
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan