Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
eigenlijk niet bij stilgestaan, wat vind jij gerard??Waarom nou 'n contactslot?
Dat is zoooo 2010 .......én past eigenlijk ook niet bij het concept v.d. fiets .........
Ik zeg afstandsbediening ....... zendertje .............. contact ........ starten .............
Wil jij die draaier en frezer vragen of die nog meer werk kunnen hebben,mijn draaier heeft siesta geloof ik.......
Ik weet dat de Stoomfiets wel tandwielen afdraait. Volgens mij maakt hij ze eerst zacht, dan afdraaien en dan weer harden....Idee is goed natuurlijk maar weet niet of het uitvoerbaar is.Das nou net niet mijn expertiese.
Wacht wel met de montage van dat middeleeuwse contactslot.
Je wilt toch niet beweren dat dat project nog steeds loopt.
3e knopje rechts gebruiken om je licht aan en uit te zetten ??Gerard, op het stuur komen de 3 kleine knopjes te zitten welke ik de vorige keer heb meegenomen.
Deze komen links(knipperlichten en claxon)
Nu kunnen we natuurlijk ook aan de rechterkant 3 van die knopjes zetten, 1 keer start, 1 keer uitschakelen en de 3e zien we nog wel.
Is het weer mooi symmetrisch en je kan het contactslot weglaten.
Dan een alarm erop met startonderbreker om het jatten tegen te gaan.
Lijkt me een goed idee
Hebben jullie al eens een schatting gemaakt hoe zwaar deze machine wordt..?? Want als hij veel zwaarder wordt dan de originele Wildstar dan zal het verbruik ook fors oplopen.
Ok las ergens dat je nogal blij was hem zuinig (1 op 20) af te kunnen stellen, vergelijkend een originele Wildstar. Maar denk dat dit gezien zijn gewicht en wegligging lang niet haalbaar is.verbruik is normaal gesproken een beetje het laatste naar wat je kijkt bij een project als deze.
Heb ik wel nodig gezien mijn Nighthawk 1 op 13 loopt.. en nee,nee weegt niet te veel en heeft een goede wegligging.. ja,ja moet worden afgesteld..
Voor Aze: nog meer tips.