Project VTR1000RR Firestorm

damn :9~
ben nu ook met een heropbouw bezig, maar dit is wel wreed om te zien :Y
 
Hij is een beetje schuchter.. want hij heeft nog geen spiegels, en hij heeft nog wat vreemd gekleurde kleren aan :+

48220601qo4.jpg


Ah daar istie :P

42457634ax2.jpg


71726696sq0.jpg


16230512cb8.jpg
 
Ziet er leuk uit.
Jammer dat tijd altijd een gedoe is, anders zou je toch constant schadefietsen opkopen en dit soort kunstwerken ervan gaan maken. :P
 
^ En geld dan???

Verder mooi gedaan! En behalve dat de kont iets ronder is als de rest, vind ik het allemaal nog wel meevallen. Goed werk.
 
Hey Sparxx,

Leuk project ! :)

Denk je wel ff aan de koeling, die gaten lijken me niet bepaald groot qua doorlaat, of ?
Bij de SP heb je bij intensief gebruik en/of langzaam stadsverkeer serieuze problemen met de temperatuur, ik weet niet hoe dat bij de F zit ?

Omdat ik alleen nog circuit rijd heb ik de fan eraf gehaald en er zitten nu luchthappers voor de koelers zodat er een maximale hoeveelheid lucht door de koelers gaat, ook is het belangrijk om te zorgen dat de lucht DOOR de koeler gaat en niet erlangs....

Succes man ! :)
 
als je het kontje wel vervangt voor wat anders, mag ik hem dan overnemen?

bij mij is er een lipje afgebroken aan de onderkant en als ik dan een undertail monteer ziet dat er niet uit.
 
Spiegels met knipperlichten zijn binnengekomen en heb ik aangesloten.
De steunen die meegeleverd waren kon ik niet gebruiken, omdat anders de spiegels op een hoek van 90 graden stonden. Dus heb ik de originele gebruikt. De originele rubbers zijn wat dikker bij de steeltjes dus dit staat niet zo goed. Moet ik nog wat op verzinnen. Foto's komen nog..
 
Sparxx weetje waarom jou LED-achterlicht donkerder is?Jou achterplaat is zwart en die van mij zilver waardoor die automatisch lichter van binnen is. Ga van het weekend is ff kijke of ik de originele zwarte erop kan drukken. Vind het persoonlijk mooier dat die wat donkerder is! :+

Blijft toch altidj geweldig achter een vtr rijden.... Klonk goed van de week. Alweer wat meer vertrouwen in de bochtjes en bevallen de supercorsa's goed?Zie je wel weer @ de tex... :)
 
Hey Robin, welk weekend kun jij naar de Eifel? Moeten nu toch wel wat afpreken anders wordt het niet wat. Toch wel een van de gaafste weekenden van het jaar dacht ik zo.

Groeten van een KTM rijder met een artikel 5 aan de broek ;(
 
Hey Robin, welk weekend kun jij naar de Eifel? Moeten nu toch wel wat afpreken anders wordt het niet wat. Toch wel een van de gaafste weekenden van het jaar dacht ik zo.

Groeten van een KTM rijder met een artikel 5 aan de broek ;(

Oeeiii artikel 5 dat is minder....gevalletje wheelie maken?? *O* Daar leent een SM zich wel goed voor ;) En Eiffel is idd erg gaaf.... te vet die aaneenschakeling van bochten!! :]
 
Hey Robin, welk weekend kun jij naar de Eifel? Moeten nu toch wel wat afpreken anders wordt het niet wat. Toch wel een van de gaafste weekenden van het jaar dacht ik zo.

Groeten van een KTM rijder met een artikel 5 aan de broek ;(

Ik kan altijd wel vrij krijgen. Voor jullie is het wat moeilijker, dus regel maar wat ;)
Artikel 5 :o ik hoor het nog wel van je ...
 
als je het kontje wel vervangt voor wat anders, mag ik hem dan overnemen?

bij mij is er een lipje afgebroken aan de onderkant en als ik dan een undertail monteer ziet dat er niet uit.

Voorlopig word het kontje niet vervangen. Lijkt me wel gaaf, maar geld is er nog niet voor. Denk ook niet dat ik het ga doen.

Sparxx weetje waarom jou LED-achterlicht donkerder is?Jou achterplaat is zwart en die van mij zilver waardoor die automatisch lichter van binnen is. Ga van het weekend is ff kijke of ik de originele zwarte erop kan drukken. Vind het persoonlijk mooier dat die wat donkerder is! :+

Blijft toch altidj geweldig achter een vtr rijden.... Klonk goed van de week. Alweer wat meer vertrouwen in de bochtjes en bevallen de supercorsa's goed?Zie je wel weer @ de tex... :)

Yep! Bochtjes gaan heeerlijk met de SC's! Wel eerst goed warm rijden.. voorband heb ik nog niet zo heel veel vertrouwen in. Zit eraan te denken om mijn PP's weer te monteren voor. Maar voorlopig doen ze het prima *D
 
Hey Sparxx,

Leuk project ! :)

Denk je wel ff aan de koeling, die gaten lijken me niet bepaald groot qua doorlaat, of ?
Bij de SP heb je bij intensief gebruik en/of langzaam stadsverkeer serieuze problemen met de temperatuur, ik weet niet hoe dat bij de F zit ?

Omdat ik alleen nog circuit rijd heb ik de fan eraf gehaald en er zitten nu luchthappers voor de koelers zodat er een maximale hoeveelheid lucht door de koelers gaat, ook is het belangrijk om te zorgen dat de lucht DOOR de koeler gaat en niet erlangs....

Succes man ! :)

Door de luchtstroming krijgt hij idd iets minder lucht door de radiator. Maar dit is verder geen probleem. Temperatuur loopt heel iets hoger op maar niet te hoog :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan