Project VTR1000RR Firestorm

Wat een mooi project is dit :}

Het is dat ik zelf niet zo handig ben :N

Met name vind ik die 600rr kuip gaaf en de 2 koplampen :] :]

Moest je veel aanpassen voor de kuipdelen?

Nou zie graag weer wat foto's naarmate het project vordert ;)

Succes ermee!!! 8-) 8-) 8-)
 
Nog niet veel gedaan verder. Aleen nog naar de spuiter en wat stickers.
Vorige week de originele uitlaat + dempers gemonteerd, ivm tripje eifel.

Nieuwe spiegels.. let niet op de lijken, deze zijn inmiddels verwijderd :+
full

 
Helaas nog niets kunnen doen. Ik laat hem waarschijnlijk aan het einde van de maand spuiten.. dan nog wat kleine details en hij is weer helemaal geweldig! Helemaal gepimpt en helemaal af.

En kort daarna gaat hij misschien de verkoop in :o
Zo staat hij er nu nog bij:

vtrir1.jpg


vtr1up2.jpg


vtr2ue6.jpg


Nu uiteraard wel weer met het Mende uitlaatsysteem en Leo einddempers :9~ muziek :}

vtr3av6.jpg
 
mooi geworden robin :Y :Y

maar denk dat t geheel helemaal uber geil en strak uitziet wanneer ie een nieuw laagje verf heeft gehad :Y :Y
 
Zo'w.. niet veel nieuws. Maar binnenkort wel. Besloten dat hij na het afwerken de verkoop in gaat.

Kuipwerk ga ik in de loop van volgende week schuren en dan kijken wanneer de spuiter tijd heeft. Voorkuip wordt gewoon zwart. Qua bestikkering ben ik er nog niet helemaal uit.
 
Zo'w.. niet veel nieuws. Maar binnenkort wel. Besloten dat hij na het afwerken de verkoop in gaat.

Kuipwerk ga ik in de loop van volgende week schuren en dan kijken wanneer de spuiter tijd heeft. Voorkuip wordt gewoon zwart. Qua bestikkering ben ik er nog niet helemaal uit.

Ik ben benieuwd.
 
Zonde hoor de verkoop, maar er zullen zat mensen zijn die dit wel zien zitten

de volgende wordt een benelli neem ik aan ? :P
 
Vrij naakt inderdaad, ik ben benieuwd hoe het eruit komt te zien als hij gespoten is. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan