Project: Wederopbouw Schade FZR600R

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
Vandaag weer lekker bezig geweest. In de buurt van Kortrijk heb ik wat kuipdelen kunnen scoren.
Eerst moest natuurlijk voor het zicht de deuk uit het frame. Ik ben geen plaatwerker, maar het ziet er alleszins acceptabel uit.

7054.jpg


7054.jpg


De boel met Holts Felgen Silber op kleur gebracht.

En aan de slag gegaan met de tweedehands kuipdelen.

7059.jpg


7060.jpg


7061.jpg


Er moet nog wat aan het topkuipje gebeuren, en er zijn nog een boel details. Maar het belangrijkste is dat ik er mee de straat op kan.

Van de week effe wat op de knipperlichten verzinnen en dan afwachten of ik een daarna keer origineel kan scoren.

Ik ben er een uitgebreid rondje mee wezen rijden en ze is heel makkelijk in de omgang... en gered van een wisse sloopdood

Alles staat inmiddels binnen en veilig achter alarm... wachtend op de volgende rit

7064.jpg


7065.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik heb gezegd waarom he :) Daarbij ben ik natuurlijk een beetje mannetje van origineel.
Beter hoge clipons dan in onderdelen te koop op marktplaats
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn je plannen met die pit in het frame? Mooi dat het een stalen frame is, dat is gelukkig niet zo kwetsbaar.
 
Effe kijken of het dicht te plamuren is en dan weer zilver spuiten
 
Vandaag weer lekker bezig geweest. In de buurt van Kortrijk heb ik wat kuipdelen kunnen scoren.
Eerst moest natuurlijk voor het zicht de deuk uit het frame. Ik ben geen plaatwerker, maar het ziet er alleszins acceptabel uit.

7054.jpg


7056.jpg


De boel met Holts Felgen Silber op kleur gebracht.

En aan de slag gegaan met de tweedehands kuipdelen.

Let ook op het versnellingspookje in de vorige en volgende foto ;)

7059.jpg


7060.jpg


7061.jpg


Er moet nog wat aan het topkuipje gebeuren, en er zijn nog een boel details. Maar het belangrijkste is dat ik er mee de straat op kan.

Van de week effe wat op de knipperlichten verzinnen en dan afwachten of ik een daarna keer origineel kan scoren.

Ik ben er een uitgebreid rondje mee wezen rijden en ze is heel makkelijk in de omgang... en gered van een wisse sloopdood

Alles staat inmiddels binnen en veilig achter alarm... wachtend op de volgende rit

7064.jpg


7065.jpg
 
Laatst bewerkt:
6TXEamF.jpg


She will live on. Puik werk! Alleen is die nieuwe topkuip nou ook beschadigd (hoek bij spiegel eraf)?
 
Ja was al kapot. Niet zo héél erg. Moet er wel een oplossing voor vinden maar deze paste beter dab de oude waar alle ophangpunten naar de zijkuip vanaf gebroken waren.
 
Heeeel misschien heb ik de knipperlichten van mijn ex- fzr1000 nog liggen (91-er).
Zijn die gelijk? Zou je er wat mee kunnen?
Zeer waarschijnlijk wel. Als het 12 mm draadeinden zijn niet
 
Laatst bewerkt:
Mooi rijtje zo bij elkaar..
(de zwarte kleurstelling, was haast ooit mijn allereerste fiets geworden, waren toen net uit. Alleen pa lief vondt he teen minder wijs besluit, en uit eindelijk is het een GS500
geworden. Die vervolgens een maand later sneuvelde -O- Ze blijven toch de charmes houden, de 600rretjes)



Wbt de knipperts, waren/zijn deze niet het zelfde als zijn opvolger?
De Poes???

Die zijn nog wel makkelijk te vinden, dacht ik..
De remklauwen heeft het kind al :t
 
Laatst bewerkt:
prachtig werk! *O*

she will rule the streets one's more :]
zou gewoon jammer zijn geweest als ie als schroot ge-eindigt zou zijn...
 
Laatst bewerkt:
(de zwarte kleurstelling, was haast ooit mijn allereerste fiets geworden, waren toen net uit. Alleen pa lief vondt he teen minder wijs besluit, en uit eindelijk is het een GS500
geworden. Die vervolgens een maand later sneuvelde -O- Ze blijven toch de charmes houden, de 600rretjes)
zwarte is een 1000 -O-
 
Laatst bewerkt:
Heb je wel gezien dat de bout waarmee de frame slider vast zat ook een van de vier ophangbouten van het blok was? Waarschijnlijk wel, maar toch even checken voor de zekerheid... ;)

Edit: ik zie het al, nevermind ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar je hebt wel gelijk, boutjes zijn besteld en totnutoe hangt het blok er half los in 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik word hier toch een beetje sentimenteel van haha

23795260_1929629780387235_6994847029522078828_n.jpg


23795499_1929629790387234_5830348597891684858_n.jpg


Mocht 'ie ooit weer de deur uit gaan... ;)
 
Blok wissel gehad???
Zooooo, daar kan je je dan aardig in vergissen met een stoplicht sprintje :+ :t

Yep, is ook een dynokitje stage 3 aan toegevoegd...


Er staat er 1 niet bij, die staat bij d
Dimitri in de garage, een 1000 kikkerogen, Dimitri heeft overigens wel een zwarte 600 zolals mijn 1000... we hebben er dus uiteindelijk 5
 
Laatst bewerkt:
Motoren worden niet voor niets totallos verklaard. Dat betekend dat het geen economische zin heeft om de schade te herstellen. Een totallos motor blijft een kutbrommer voor altijd. De mooiste motorfiets staat altijd te koop. En zonder mankementen.
 
precies...

verder zal je mislukte mening me een worst zijn
Je haalt dingen door elkaar. Er is geen sprake van totalloss, het gaat om het verwijderen van gebruikssporen tot een aanvaardbaar niveau. Ga er maar vanuit dat motorfietsen met deze dagwaarde economisch totalloss zijn als de banden op zijn. Er is geeneen van deze motoren waar het voorwiel tussen de uitlaten heeft gezeten. Dit is een draai die het topic krijgt die ik niet op prijs stel

Verder raakt je bewering in dit opzicht kant nog wal
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan