Project: Wederopbouw Schade FZR600R

Weer wat geleerd hierzo.

Echt nooit geweten dat de 1000 ook met de Fox lampjes en DIE kleur stelling
was/is uit gebracht...
Weet wel de 750...


Nog niet eens zo gek lang geleden is bij een 750 gaan kijken.
Dat zat mij iets te extreem.
Maar blijven echt super om naar te kijken.

@Rob
Heb ik toch een vraagje voor je, daar jij ondertussen de Fox wel kunt dromen geloof ik.
Nu had ik het stoute idee om de kont van een 600 over te bouwen op zijn opvolger, de Poes.
Maar na wat kijk en vergelijk plaatjes.
Daar het frame heel anders is, kont korter van de Fox etc etc etc.
Denk ik niet dat dit gaat lukken
(zonder las werk aan frame etc, kweet ut, alles is te bouwen)
Of kiek ik niet goed??
Was ook meer een idee, zeg maar..
 
Het is allemaal lego en wat ik op de RD tegenkom vind ik ook op de FZR terug, dus wellicht kom je een heel eind.

Je herkent de 1000 makkelijk aan de enorme aluminium driehoek onder de tank/zit. Daarbij zit de 1000 veel lager dan de 600, de 1000 lig je overheen, de 600 zit je op. de 1000 is een GT terwijl de 600 een sprinter is.

Ik heb nog een beschadigde kont liggen, die kan je wel gebruiken om te kijken of het allemaal past. Woon in 015/070 onder de rook van 010



kijk hier, Dimitri's 600 en mijn 1000. Dimitri had even vanwege een pakkingwissel mijn tank (met gebruikssporen) geleend

6722.jpg



6724.jpg



6725.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is allemaal lego en wat ik op de RD tegenkom vind ik ook op de FZR terug, dus wellicht kom je een heel eind.

Je herkent de 1000 makkelijk aan de enorme aluminium driehoek onder de tank/zit. Daarbij zit de 1000 veel lager dan de 600, de 1000 lig je overheen, de 600 zit je op. de 1000 is een GT terwijl de 600 een sprinter is.

Ik heb nog een beschadigde kont liggen, die kan je wel gebruiken om te kijken of het allemaal past. Woon in 015/070 onder de rook van 010



kijk hier, Dimitri's 600 en mijn 1000. Dimitri had even vanwege een pakkingwissel mijn tank (met gebruikssporen) geleend

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]

Aan de kont herken ik hem wel ja, maar serieus, echt nooit geweten...
Is dit dan ook de originele kleurstelling ervan?

Kijk eens aan, loont dus de moeite om hier eens verder op te gaan borduren/bedenken.
Met de tijd maar eens bekijken/afspreken wellicht? (momenteel gebrek tijd aan namelijk)

Weet namelijk zelf wel dat er aardig wat overeenkomsten zijn tussen de 2 dames.
Poes is niet voor niets de opvolger ervan :+
Wil alleen niet gaan verlassen etc..
(hou er van om alles weer in origenele staat terug te kunnen brengen)

Edit:
Wel mooi om zo de verschillen te zoeken, net als een puzzel :+
 
Laatst bewerkt:
ja kleurstelling is origineel, alleen van de 600 zijn een paar streepjes weg.
 
@Rob RD , misschien niet het juiste topic maar wel jouw topic.
Misschien leuk stukje voor je;

En @Robinjo , zie ik in het verhaal nóg een bekende. (Heb je nou ook al een Rd350 _O- , over n+1 motoren gesprokenO-) )
 
@Rob RD , misschien niet het juiste topic maar wel jouw topic.
Misschien leuk stukje voor je;

En @Robinjo , zie ik in het verhaal nóg een bekende. (Heb je nou ook al een Rd350 _O- , over n+1 motoren gesprokenO-) )

Yep, net gekocht nadat ik twee andere motoren had verkocht dus eigenlijk heb ik geminderd. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan