Project WTF!

En als laatste het kuipwerk,wat ik vanmorgen alvast heb opgehaald.....'t is dat het in de buurt was,ik heb het eigenlijk nog niet nodig..

full
 
Dank jullie wel allemaal,het gaat nu wel aardig...ik heb zondag nog een accu/binnenbak en achterlicht opgehaald...
Zo doen we telkens wat zodat er over een paar jaar :P een complete motor staat..

full
 
Mooi project , en dat knipperlicht maakt de hele motor dat samen met een turbo die niet echt gaat opvallen zal zeker veel lol leveren bij stoplichten
 
Zo he..da's lang geleden sinds de laatste update.. :$

In de tussentijd ben ik voornamelijk bezig geweest met het zoeken van onderdelen...

Zo heb ik nu de kabelboom,spanningsregelaar,complete injectie en een brandstofpomp...allemaal van de gsxr 1000 '01-'02...

Ik moet nog wel meer dingen zoals een omvalsensor,radiateur en wat andere dingen maar dat komt terzijnertijd wel..

Vandaag heb ik eindelijk (hier had ik echt geen zin in!) de motorsteunen gemaakt....Veel meten,passen,boren...maar nu kan ik het blok zonder klemmen achterover in het frame kantelen en ook spanningsvrij vastbouten...
Alleen nog even de juiste bouten opscharrelen,het moet natuurlijk wel goed vast komen te zitten...

De hoop die ooit een werkend turbosysteem moet worden;

full
 
Na dit alles gemonteerd te hebben,liep ik alweer tegen een aantal zaken aan;

Waar de uppijp aan de plenum komt,zit nu frame..... :')
Om de injectie vast te schroeven,gebruik je normaal een lange kruiskop die je door het frame steekt.....nu niet meer dus.. '(

Maar on the bright side; De tank kan gewoon dicht zonder dat die de secondaire brandstofrail raakt *O*

Pica's;

full
 
Laatst bewerkt:
volgpost :)

Dik hoor als je het originele uiterlijk kunt benaderen heb je een goede stoplichtsprinter !
 
Laatst bewerkt:
beter dat je hem zelf afmaakt, echt een vet projekt :9~

en inderdaad , hoe lichter hoe beter, alles wat je niet nodig hebt eraf laten *D

greetz raymond.
 
tering dat is schrikken :P kom je oma ff tegen :P

nog vooruit gang ? of nog ff aan t sparen voor van de winter ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan