Project WTF!

Afgezien van wat kuipwerk geen vooruitgang......

Kom over een paar maanden maar weer eens terug... :+
 
Hernieuwde inspiratie gevonden!

Vervolgens ben ik op zoek gegaan naar een manier om de olietoevoer naar de turbo aan te sluiten.
Weer wat om van de lijst af te strepen...

full
 
Daarna een nieuwe locatie gevonden voor de actuator,het is er een van een KKK geworden,kleiner in diameter en het nippeltje wijst niet de verkeerde kant op zoals de Mitsubishi actuator.

Moet alleen nog iets verlengd worden,maar da's een kleinigheid........(voor Jeroen) :+

Hoeveel druk deze actuator geeft is nog een raadsel....


full
 
Laatst bewerkt:
En de tank; de Srad tank krijgt een brandstofpomp van de 1000,dus moet de montageflens even worden overgezet..

..alvast het groffe werk gedaan,en dan weer op naar everyone's favorite battieboy de lasser

full
 
Jij wil mij 50 euro geven,zodat je mij helpt m'n project af te maken? Ik schiet helemaal vol,ik dacht dat MF alleen maar bestond uit zeikerds en toetsenbordridders.....

Er is dus toch nog hoop :')


:+
 
Jij wil mij 50 euro geven,zodat je mij helpt m'n project af te maken? Ik schiet helemaal vol,ik dacht dat MF alleen maar bestond uit zeikerds en toetsenbordridders.....

Er is dus toch nog hoop :')


:+

LOL
Nee dat is wat ik nog in de knip heb :)

En ik wil je best komen helpen... maar ik heb 2 linkse klauwen!
 
Laatst bewerkt:
Hier is nog een ideetje over hoe het luchtfilter te maken. Is van een australier die zijn Srad turbo gebruikt voor landspeedracing op Bonneville.
Lijkt me wel een mooi idee om zo de luchtvoorziening naar de turbo te realiseren.Er moet ergens in dat traject ook nog een luchtfilter komen,maar eens kijken hoe we dat gaan oplossen...

full
 
En weer wat spullekes binnengekregen vanmorgen..Ik had vorige week al een kuip opgehaald bij een medeMFer..en eerder al een racekont....
Deze was al nodig om de routing van de uppijp te kunnen gaan bepalen..dus binnenkort kan de motor op reis naar vdbworks voor het betere alu. laswerk.. *D



full
 
Verder kreeg ik vandaag de rest van de electra binnen,wederom via MF... :}
Bobines,hellingshoeksensor,startrelais en een temperatuursensor...Afgezien van de accu zou ik nu de electra compleet moeten hebben.....


full
 
Verder kreeg ik vandaag de rest van de electra binnen,wederom via MF... :}
Bobines,hellingshoeksensor,startrelais en een temperatuursensor...Afgezien van de accu zou ik nu de electra compleet moeten hebben.....


[afbeelding]
ff ter info:
Waar wordt die hellingshoeksensor eigenlijk voor gebruikt?
(Brandstofpomp?)
Ik heb alleen Oldskools dus dat hep ik nie.

Greetz, Q
 
ff ter info:
Waar wordt die hellingshoeksensor eigenlijk voor gebruikt?
(Brandstofpomp?)
Ik heb alleen Oldskools dus dat hep ik nie.

Greetz, Q

Of het alleen de brandstofpomp is weet ik niet,maar bij een te grote hellingshoek (ongeval) wordt inderdaad de boel onderbroken...
 
En weer wat spullekes binnengekregen vanmorgen..Ik had vorige week al een kuip opgehaald bij een medeMFer..en eerder al een racekont....
Deze was al nodig om de routing van de uppijp te kunnen gaan bepalen..dus binnenkort kan de motor op reis naar vdbworks voor het betere alu. laswerk.. *D



[afbeelding]


ziet er gruwelijk uit }) :Y
 
Ziet er vet uit man! echt kicken!

Ben benieuwd wat de nummers zijn als ie klaar is.

Ben zelf van plan om een GSXR 1000 K7/8 supercharger te gaan bouwen in de loop van 2012.

Ik blijf het volgen hier


Grtz
 
Ziet er goed uit Richard :Y
Paste de kuip een beetje in 1 maal, of nog aan moeten passen?
 
Omdat ik een nogal dikke uitlaatbuis gebruik,en aan de andere kant een dikke Goodridge koppeling heb zitten denk ik dat ik de onderkuip iets moet verbreden....in het midden doorslijpen en dan iets wijder weer vastzetten....tzt ;)

Ik heb vanmiddag een begin gemaakt met de tank,de montageflens voor de pomp past al..alleen nog even lassen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan