Project XVS1100 bobber

Brutus83

MF'er
25 sep 2013
62
2
Den Haag
Na jaren lang een Yamaha FZS 600 gereden te hebben en die naar gelang de tijd verstrijkte naar eigen wensen aangepast was het tijd voor wat anders. Wat lomper en ruiger. Afscheid genomen van me fazer en die is heel goed terecht gekomen altijd leuk om te zien.

Juist een Bobber.

Na veel zoeken en kijken vorig jaar eind september een Yamaha XVS1100 uit 2001 aangeschaft. Met alle lelijke toeters en bellen van highway hawk die er maar te vinden waren van leren vaantjes over de koppeling en remhendel aan toe. Totaal niet mijn stijl.

Na 2 keer origineel gereden te hebben begon het strippen zagen slopen je kent het wel.

ju8k2JKcHM43XmYL9


PZfdB6eYKhHkx8CV8
 
Laatst bewerkt:
krijg geen fotos gedeeld dus heb geprobeerd het album toe te voegen.

Ik zit nu dus met 2 gigantische dilema's:

1: de originele bekabeling is vele malen te kort om te gebruiken. Deze moet ik verlengen. Maar waar kan ik die het mooiste laten lopen had via automaterialen zaak al een kabel gevonden met meerdere aders en het is zwart net als me stuur zal ik zoiets doen en dan aan de zijkanten tywrappen? of in het stuur verwerken maar dan krijg je echt een grote gatenkaas en gaat de stevigheid van het stuur dan niet naar ze grootje. Graag wat advies.

2: spuitwerk het moet grof en rauw zijn. Geen bling bling airbrush ding. Wat zou goed zijn om te gebruiken zat zelf aan hamerite of rustoleum te denken maar is dat benzine bestendig. Heb zitten denken aan poeder coaten maar heb teveel deukjes en putjes in me tank. En een strakke tank vinden is ook lastig want die zijn der niet.

Graag wat advies. Project is afhankelijk van deze 2 zaken en dan kan ik gaan proefrijden en bijstellen.
 
Kabels door het stuur, tywraps wil ik eigenlijk nooit zien. Als je de bekabeling door het stuur laat gaan en tussen je risers uit laat komen verzwak je het stuur nauwelijks.
6jK9gYkxlZ54aAuJGSJmOYvYMHJnEoPKyUEXm28IxYoKZYcYnKCV-e2o_GGS-nMDOqlGvl_IBRsmYN1EK2meG5hnQNERmq7LDwDN2E6PB4gZMnXwbDfx1w6LuwRXo-MPHcycuC_R65eXFAWtZgUd9upguGO78o4FrOs3Cz__VEVaydMHREdO6bdcO8ofKcLabR6IZfSK1KnkjO4VawIJxUcArhd9tSckmMci95pA1nOcTBsmA6X8CIG9aefJRBqp0hhGbd3Wv5ef8zGIPu4XRl2Iss0urPsqo52_OxVa4ScBoDFnUpPOV0odOsGaD5KuJy-G7vOmeF4pCVfz89yVBkksrPHyjo9rL8qM7bWhelnhxqoLTN243zYZ0rA6udbu5ahh82hknLogpj6JMewT0oBlDmTCSX9zbsAyoMVMKFP9EQp7eMDFi0VdYebkBQZUPWq-iRPdkUU-crocg9Cnud1u0_UD3jbG8fp2bfzlY-puh5XibQwScrmdic6B41VxMcqY6Oe5ZS7udI0CPDIp2hYNH53WmFR3grQtxfCf4vAza81_3aaFzfmvFOeS7hWYMzFB14IBtM0uNdI1CMLQzDiTGCh0KsLEr4HJTDAy9nuBNdTTSx2_Uzj9T2J0WyK8kQJi2UTpY6-c_VRGgmjMR11tfWnNv-gcJArpuwMUjA=w1170-h878-no

Laatste project. Twee zwarte kabelboompjes tussen de risers.
Je kabels buiten je stuur verlengen, omdat je dan geen lassen in je stuur hebt zitten en je het doorvoergat zo klein mogelijk kunt houden.
Bij mijn eigen motor heb ik het zo opgelost, een gat tussen de risers.
cdWGOP4m8LmdY9evpiSdZzqLkBfGZOroWUij15R-hRo3gPsRd-PVztzXfB9a0vBs6Tk18eyj_ZVwmipSvCnEqpXV_uks8mvo3Jk8ICDCTD68ecTbqeJn1wQPDAsUB4DwxXaTXbgt6_5oZ3xdbY_o4ox0kE-3CnXWwZUJcoZbkmN7PIMwTebF9yL8JwYjVs6GK3N2YJsBKaHQhPEFjGyyVuzgYv9ntXOklR5iIhiwklAjWgCLt8ZaqAfLzIHZKdYbrYc_B4sqO4KgPD9lsG11RvsuagcZC1jAC49gqEB8HFpBibdSSy6ZaxDNXvLGZjVBumfSKRtsCC9MZSKHJgJ-piz_SKggB6ICOpb3uixZF4L4w2F7lJITcjGIIIqOJZfH4opd38kWIAhfimRQ2Yo_JyuWK5nhNsBVkX1RUp55R3kpUH9Dkg63_z_N_c6lyP-b1AfQ752lS308iK6v6nHohdwgVWxzGT_zW4KsQc4azoEBYxXthvTNLnIlauznunvUhtHatazwdZTQ2v-eFBxQgPgto8fDcGC1EsARh7CKUObkSlkuI_nRfmfHNZK7CmBIb5_0s7MpAhXjC0PNsOfhjEIaOGnIRizBdBLRZpxxAUKh2qbijRXS=w1316-h877-no

Een RVS buisje gebogen en door mijn kroonplaat gegaan met de kabels.
Na het knippen kun je alles verlengen, kleur op kleur met een zwarte kabel. Blijven je stekkers ongemoeid en heel.
6I0q-SPEd900yHiWIKJG356ARKKASwtI5g0TNX-Hoy3rvwFndf7ZhfOlyDLzLQTatmOQBPUAfvLnNjNZPWO_2PlB2vaffqoCeEcKlmS3YPN_qYzKX3g6OO-ZFn9C1DC7UCVgqZZcdcB2OcsVFyaU81BjUDwWYGg-YKOSvYOt8H__MfQEMjytOQp8qrllbzDx0SZXUUttGu2AoXMN46Gq6SEakmnjZdvJZbofNQtWzOONxYJtV1hcFe5WSDVdEHUkiF4we9UF8aswNF36c7fT0Zw3NWO9HMHZhFJmDVlQtRgQvJK-4Y_Pp2yhYFLBQuYAg1nHauF8NYfqbZ5Su3cWOrb0AhSVBaUtkBTuzPVFOEp2oNPJYnCIF1ofecW6xRrt7L3BSlyFqk_yBunSwgNLHL9cyxcLn1mzaGnL6NVdzM651ntG7buInZSHezbRt80Uq7aQRuipCDP7U4lvXjrTfBnMkCbh_cG1NA8siOAxj6O9nzoDsL6jTCp-s4DawHEeO5m8avK_RJLDSfQ5ylHRowD9ga046zBAGYdiX4XMnLkhgxtSll99qVkqz8eVLeUHXzAMUhg23oQDgRWThTFwOjGWdFZA5sYBY6AB-I2TiOrqN4QQJQwRbiXy9sMKfpo_ga3fNWGY_tHvLqBuQKlg3G0mbE4lEGUJtXlpEKQWWQ=w1170-h878-no

En bij deze zie je helemaal geen kabels, alleen koppeling en remleiding.
Voor het spuitwerk heb ik geen idee, daarvoor lopen onze smaken te veel uiteen, denk ik. Dit is mijn spuitwerk.
w70hPK9KFKiTM6NG-dWRYpUIAv4Q1dKHWcxRD3dHj3HU9QejQ9BCllcrd7YnOQ8hfev_8RC35HgK384re8Q2AcnSmCaIQP8u4OG4nO9gSSVggKj1OvLuekNvyh9zuNCXwvEsRvVIPNMLcxTu1wLqo1z_7TEgaFe2JJzJUEO34xAolTk9ytjMOCoDztyqbHZHG8yM4ojkQN5IHhHkGm1uUD9bIGxxOHnEFR_Ar5qNcpBr0XA5y2Id1Z2tqN7ZUANJ7_HwSkG3shgWdkztoIkj3fGR7UEXavNPOMI7uDRJJIobb2Y7Rrz37p7ZE-IkM7s9OeGM4ZFRJAXAdwTZ0_AVuvRSQqJzyTP_BGDNoxHUNIcZGgxxJWpn6TpzQz_ofOKoTvfFuJuacXkim9vUEenEaOO02Ta7DTHamEe58RLq-xJe7LvDLoFiPPONP6_uZurPt3bjTudcQbI4SPZ4KheEqXzcjpDxRPHxgDyv_UC2fsmLkGvDjZY3ih5gLZULSF_zjd26WZbTAmQNJRTEmnJ1qZ0OxdskHrD2sDOy3H0-_klxEt02GI08rS6pQt8d5WHQff7OeUgU2DPHJGcSaw6cmnooSsqz_9qvmp6my72_EdMGHiDBpT9QeZeXZyHzFL9T4eLuln4ryYIEmX_1dwWeNft615DmFQKlaRqhrEMkYA=w1314-h878-no

Dus met beide dilemma,s veel succes!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan