Project Yam r6

Blackfire

MF'er
25 mei 2004
50
0
NIJMEGEN
Hier wat foto's van het opleuken van mijn r6
full

Zoals je kunt zien special design een en ander gepolijst...nieuwe uitlaat. Witte wielen gaan komen. Nieuwe ruitje met special olie spiegel lak ook maar daar wacht ik al 5 weken op!!! :(

... Ik hou je hier op de hoogte van de voorderingen.

mooi die stickers. kun je nog ff wat foto's maken als het wat lichter is? kunnen we je werk teminste goed bewonderen !

Hey, mooie bike dude.

Wat heb je met die spiegels gedaan? Lijkt wel een geslagen hond die bang is om uit zen hokje te komen, zoals ie daar staat :?

Denk dat ie er voor de rest mooi genoeg uitziet ;)

Mss uitlaat met enig knip&plak-werk tot high-mount uitlaat omvormen (dempertje zo net langs die kont heen) en kont omvormen tot monozitter *D Denk dat dat m een stukkie strakker zou maken. (mss ook nog paar niet al te opvallende, nette valblokjes om die mooie kapjes te beschermen :) )

Maar zijn tenslotte nog maar wat ideetjes hé, ziet eigenlijk al goed genoeg uit zo hoor. Nogmaals: hele mooie fiets :} :} :}

Oh ja, de lettertjes van de bandjes wit inkleuren blijf ik gewoon erg vet vinden. Mss oud en ni meer in de mode, maar blijft wel cool en kost niet teveel werk en geld ;)

Terug
Bovenaan Onderaan