Projecten, iemand?

Ga je alles zelf in elkaar zetten? en is dat te doen?

Uit elkaar halen was geen probleem. :P
Maar terug in elkaar :? :X :?
Zal allemaal wel meevallen.

Heb jij je uitlaatsteun al binnen?
Ik ben benieuwd naar de afmetingen.
Ik wil er zelf ook één maar wil de klem om mijn demper eigenlijk niet verschuiven.
Deze zit er al bijna een jaar op. :X
 
Inderdaad d'r moet nodig wat aan gebeuren (aansteken op een mooie winteravond??)
hebie zijn voorpoten gezien met een tot tegen 't lekken van de vork olie??
Die doek zal ook wel eens verzadigd raken en ik denk dat het probleem zichzelf dan oplost. })
DAARGAATIEIEIEIEIEIEIE!!!!! :o

Oldtimer exit :] })
 
die grijze is mijn no 1
en die zwarte is om het al die kawa's van de swc moeilijk te maken

en maik,die heeft het goed,want die kan kiezen uit een harley of een sv650 allebei 2 cilinders te weinig.
hij heeft ook nog een john deere trekker(astra station disel)


o-) o-)

Hee BLACK NIXXER
Zorg jij nou maar dat je het mij op Croix moeilijk kan maken. B|

[edit] EN ASSEN!!!
 
Laatst bewerkt:
Ben bang dat je de waterpomp bedoelt. '(

:} :} :}

Op woensdag 28 januari 2004 23:13 schreef da Ninja het volgende:Uit elkaar halen was geen probleem. :P
Maar terug in elkaar :? :X :?
Zal allemaal wel meevallen.

Heb jij je uitlaatsteun al binnen?
Ik ben benieuwd naar de afmetingen.
Ik wil er zelf ook één maar wil de klem om mijn demper eigenlijk niet verschuiven.
Deze zit er al bijna een jaar op. :X


Nope, nog niet. Schijnt wel enige "onduidelijk" over te zijn..... Had bij de dealer een heel mooi plaatje gezien van een hoge demper, maar zie dat met deze bocht nog niet gebeuren ;(

Maar niet getreurd :) wacht die beugel even af, en is het niet genoeg, verbuig ik de bocht een paar graden :+

Blokje ik mooi zo hoor :} :} :} :} las dat je hem gespoten had. Wil die van mij ook wel doen, maar ga hem daarvoor nie uitelkaar halen 8-)
 
Op woensdag 28 januari 2004 23:20 schreef ZX7-aRnold het volgende::} :} :}Nope, nog niet. Schijnt wel enige "onduidelijk" over te zijn..... Had bij de dealer een heel mooi plaatje gezien van een hoge demper, maar zie dat met deze bocht nog niet gebeuren ;(

Maar niet getreurd :) wacht die beugel even af, en is het niet genoeg, verbuig ik de bocht een paar graden :+

Blokje ik mooi zo hoor :} :} :} :} las dat je hem gespoten had. Wil die van mij ook wel doen, maar ga hem daarvoor nie uitelkaar halen 8-)

Ik wou er in eerste instantie ook zo'n steuntje bij bestellen maar ik dacht hetzelfde als jij.
Gaat volgens mij alleen bij een Evolution systeem. '(
Mijn demper gaat niet veel hoger.
Veer komt al tegen het carter aan en pijp bijna tegen de voetsteun. |(
Ik vraag me af of de linkpipe van een Evosyteen ook op een Race past.
Anders ergens een linkpipe laten maken.
Staat jouw pijp niet heel ver naar buiten met je orginele duosteps?
 
Kan ook voor op straat gebruikt worden , heeft een kilometerstand , snelheidsmeter , 2x temp , 2x druksensoringang ...
Zijn te koop op www.roteg.nl
Basisversie is geloof ik +- 400 Euro
 
Ben bezig met m'n Kawasaki ZX-6R Project:

V Hyperpro voorveren
V Hyperpro GP Shock achterveer
V Laser Hotcam
V Double Bouble ruit donker
V K&N luchtfilter
- Dynojetkit
V Goodridge stalen remleidingen voor en achteren
- Race kont
- Race kuip
- Taartschep weg
- Kellerman knipperlichten
- Crashpads
- Velgenrand groen maken
- Kentekenplaathouder
- Andere uitlaatsteun

( V=af)
 
Een poging tot,hoe dat afloopt moet nog maar blijken :?
62820

Mocht het niet lukken, kan ik m'n eigen kont er weer terug
opschroeven en dat is ook niet de lelijkste.
 
Ik wou er in eerste instantie ook zo'n steuntje bij bestellen maar ik dacht hetzelfde als jij.
Gaat volgens mij alleen bij een Evolution systeem. '(
Mijn demper gaat niet veel hoger.
Veer komt al tegen het carter aan en pijp bijna tegen de voetsteun. |(
Ik vraag me af of de linkpipe van een Evosyteen ook op een Race past.
Anders ergens een linkpipe laten maken.
Staat jouw pijp niet heel ver naar buiten met je orginele duosteps?


Hoe bedoel je heel ver naar buiten? Volgens mij hoort ie zo toch :?
Die linkpipe, heb je daar een "linkje" of plaatje van? Ben wel benieuwd.
Nog even over je blok, dit ziet er dus errug gelikt uit :} Jij hebt het carter gespoten, las ik. Kun je ze ook op een andere manier (lees: als het blok nog in elkaar zit :) ) weer mooi krijgen?
Wat ben je er voor kwijt als je hem wel uit elkaar haald, en wat zou je dan beter zowiezo beter kunnen/moeten vervangen?
 
Alle onderdeln voor het ZX7/9 project zijn eindelijk besteld. Vandaag mijn Factory kit binnen gekregen. :9~ van titanium.
 
Kan ook voor op straat gebruikt worden , heeft een kilometerstand , snelheidsmeter , 2x temp , 2x druksensoringang ...
Zijn te koop op www.roteg.nl
Basisversie is geloof ik +- 400 Euro

Kreeg mailtje :

Hallo Patrick,



De alarmleds kunnen worden gekoppeld aan de gemeten signalen, het hangt er dus vanaf welke sensoren je aansluit op de 4 analoge kanalen. Op de analoge kanalen kun je temperatuur- of druksensoren aansluiten. Een My-chron 3 Plus inclusief kabelboom, snelheidssensor, software, downloadkabel, 1 temperatuursensor kost € 775,00 incl. btw.

valt dus wel ff tegen :P
 
Keihin FCR 39 Flatslide:

(Afbeelding)
Hmmmm, lijkt op :

full




Ook een zelfbouwproject.
De rest staat op mn site hoe dat gedaan is.

Verder bezig met fatsoeneren van alle dingen die eerder gedaan zijn.
Vooral kleine foutjes en kinderziektes uit dingen halen die al eerder verbouwd zijn.
 
Kreeg mailtje :

Hallo Patrick,



De alarmleds kunnen worden gekoppeld aan de gemeten signalen, het hangt er dus vanaf welke sensoren je aansluit op de 4 analoge kanalen. Op de analoge kanalen kun je temperatuur- of druksensoren aansluiten. Een My-chron 3 Plus inclusief kabelboom, snelheidssensor, software, downloadkabel, 1 temperatuursensor kost € 775,00 incl. btw.

valt dus wel ff tegen :P


Hmmm, is dit niet iets dan? Is iig goedkoper....

full


LED toerenteller, digitale temp met sensor, digi snelheidsmeter met alle functies en sensor, shift-light en natuurlijk alle normale lampjes.

Ik heb er iig geen klachten over :9
 
Hoe bedoel je heel ver naar buiten? Volgens mij hoort ie zo toch :?
Die linkpipe, heb je daar een "linkje" of plaatje van? Ben wel benieuwd.
Nog even over je blok, dit ziet er dus errug gelikt uit :} Jij hebt het carter gespoten, las ik. Kun je ze ook op een andere manier (lees: als het blok nog in elkaar zit :) ) weer mooi krijgen?
Wat ben je er voor kwijt als je hem wel uit elkaar haald, en wat zou je dan beter zowiezo beter kunnen/moeten vervangen?

Ik had mijn systeem gemonteerd en vond dat hij wel erg naar buiten stond.
Toen heb ik zelf maar ff een 'tijdelijk' steuntje gefabriceerd zodat hij mooi naar binnen staat.
Dit 'tijdelijke' steuntje zit er trouwens nog steeds op. :X
Post anders eens een piccie van de achterkant gezien.

http://www.akrapovic.net/pl/AKRAPOVIC_SBEND/KAWASAKI.php.
Dit is een link waar ze losse S-bends (linkpipe) verkopen.
Ik vraag me af of de S-bend van een EVOsysteem misschien hoger loopt.

Als je het blok uit het frame hebt haal je gewoon de 'losse' deksels eraf.
Koppeling, carter, ontsteking, waterpomp, klepdeksel e.d.
De rest aftapen en spuiten maar.
Kost je alleen wat pakkingen en een paar spuitbussen.
Op de spuitbus staat dat je het gespoten onderdeel daarna het beste tot 300 graden kunt verhitten voor een betere hechting.

[me]da Ninja denkt dat hij zo zijn garage maar eens in de fik steek, kan ik morgen zien of het waar is. :X :+ [/me]
 
Ik had mijn systeem gemonteerd en vond dat hij wel erg naar buiten stond.
Toen heb ik zelf maar ff een 'tijdelijk' steuntje gefabriceerd zodat hij mooi naar binnen staat.
Dit 'tijdelijke' steuntje zit er trouwens nog steeds op. :X
Post anders eens een piccie van de achterkant gezien.

http://www.akrapovic.net/pl/AKRAPOVIC_SBEND/KAWASAKI.php.
Dit is een link waar ze losse S-bends (linkpipe) verkopen.
Ik vraag me af of de S-bend van een EVOsysteem misschien hoger loopt.

Als je het blok uit het frame hebt haal je gewoon de 'losse' deksels eraf.
Koppeling, carter, ontsteking, waterpomp, klepdeksel e.d.
De rest aftapen en spuiten maar.
Kost je alleen wat pakkingen en een paar spuitbussen.
Op de spuitbus staat dat je het gespoten onderdeel daarna het beste tot 300 graden kunt verhitten voor een betere hechting.

[me]da Ninja denkt dat hij zo zijn garage maar eens in de fik steek, kan ik morgen zien of het waar is. :X :+ [/me]


Hmm kan er niet echt wijs uit worden hoe zo'n S-link er nou werkelijk uitziet. En om voor 100 dollar ff één te bestellen :X :X

Zal later ff een foto maken van de uitlaat

full


aangezien ik eerst, hoe zullen we het noemen, met de grote schoonmaak bezig ben. Blok er nog een keer uithalen voel ik eigenlijk (nu) nog niet zo veel voor. Heb alles wat los kon eraf gehaald en schoongemaakt. De rest van het blok heb ik met motorreiniger schoongemaakt. Nog niet 100% tevreden, maar kan het er eerst weer mee doen.

Oh ja...... let niet op de rommel :+

[me]ZX7-aRnold heeft namelijk een chronisch ruimte gebrek :+ [/me]
 
Ziet er netjes uit !
Hoeveel tijd ben je bezig geweest met het ombouwen ?
Vele uren, niet eens bijgehouden.
Maar het uitzoeken van alles was al veel werk.
Veel foto's , fotosjoppen en alles op schaal tekenen.
Zo wil ook niemand echt info vrij geven over FCRs over het hoe en wat.
Daarna kwam het probleem spruitstukken passend maken, want de originele waren veel te klein, 35 mm maar en nu is dat 41 geworden.
Je kan het volgen op mn site wat er gebeurd is, maar als je meer wil zien dan kan ik je wel een zip file met foto's sturen ( is wel erg groot ,7 MB) .

Filmpje van de laatste testrun waar alles goed vast zat : http://users.skynet.be/chevy494/fcr_hot.avi
Is in Divx 5.x

Ben nu alles aan het fatsoeneren en mn versnellingsbak op orde maken ( was 2e en 3e gear kapot )
Balhoofdlagers vervangen.
Achterbrug,uitlaatbochten,lampenframe en rempotdeksels gespoten.
Nu mn blok nog dicht maken en alles opbouwen.

Achtervelg is gepolijst, hart is zwart en velgbed blank alu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan