Projecten, iemand?

Heb je wel eens in de brikkenrubriek gezien? (brikken en klassiekers), die brikkers doen niets anders dan projecten. De ene is nog niet klaar of ze hebben alweer een volgende. Wij spreken alleen niet van een project, dat woord past niet bij een ouwe brik.
 
Hmm kan er niet echt wijs uit worden hoe zo'n S-link er nou werkelijk uitziet. En om voor 100 dollar ff één te bestellen :X :X

Zal later ff een foto maken van de uitlaat

(Afbeelding)

aangezien ik eerst, hoe zullen we het noemen, met de grote schoonmaak bezig ben. Blok er nog een keer uithalen voel ik eigenlijk (nu) nog niet zo veel voor. Heb alles wat los kon eraf gehaald en schoongemaakt. De rest van het blok heb ik met motorreiniger schoongemaakt. Nog niet 100% tevreden, maar kan het er eerst weer mee doen.

Oh ja...... let niet op de rommel :+

[me]ZX7-aRnold heeft namelijk een chronisch ruimte gebrek :+ [/me]

Tjezus wat een rommel bij jou, echt niet normaal!
Bij mij is het net een ziekenhuis anders kan ik geen motor bouwen.
full

Ja, nu deze ene keer heel toevallig even niet omdat ik even iets zocht, maar normaal is het hier dus altijd schoon en netjes en berg ik elk stukje gereedschap direct op elke keer nadat ik het heb gebruikt,... dit is dus toevallig even een uitzondering die anders nooit voorkomt.... daarom heb ik er ook een foto van gemaakt....


















... waarom krijg ik het nu ineens zo warm op mijn gezicht?...

Ah, de kachel te hoog gezet...
 
zal binnenkort ook eens een topic gaan openen over mij doorlopen project, in plaats van andermans topic steedst e vervuilen met foto's en verslagjes van mij nverbouwingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan