Projecten

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.266
112.234
Rèswèk
@Duderuud zou het een idee zijn om een hoofdstukje "Projecten" er bij te fröbelen. Als je daar een reden coor wilt hebben: Er zijn veel projecten.
Nu komen die terecht in techniek, streetfighters, algemene motorpraat ofwel eigenlijk een beetje door elkaar.
 
@Duderuud zou het een idee zijn om een hoofdstukje "Projecten" er bij te fröbelen. Als je daar een reden coor wilt hebben: Er zijn veel projecten.
Nu komen die terecht in techniek, streetfighters, algemene motorpraat ofwel eigenlijk een beetje door elkaar.

Dat idee is in 2005 al geopperd.

https://www.motor-forum.nl/threads/overzicht-streetfighter-projecten.85162/
Ondanks dat de eerste post veranderd is in een lijst van projecten, kun je op de eerste pagina's van dat topic terug lezen wat de insteek was. Verzoek tot rubriek projecten (shoppers, (café) racers, nakeds, eigenbouw etc) is geworden een vastgepind topic in de rubriek streetfighters. Staat leuk bovenaan en niet up to date meer maar wel een waslijst aan projecten.

Leuker was geweest een rubriek projecten ipv streetfighter rubriek. In die rubriek projecten wat sub categorieën zoals chopper (projecten), race (projecten), oldtimer (projecten), eigenbouwframe (projecten), zijspan (projecten) etc

Om maar eens wat te noemen 🤣
 
Leuker was geweest een rubriek projecten ipv streetfighter rubriek. In die rubriek projecten wat sub categorieën zoals chopper (projecten), race (projecten), oldtimer (projecten), eigenbouwframe (projecten), zijspan (projecten) etc
Dat bedoelt hij volgens mij
 
Dat idee is in 2005 verworpen cq omgezet in betreffend topic :)
 
Dat bedoelt hij volgens mij
Dat bedoel ik, gewoon een afdeling waar je je project in kan behandelen... Niks topicstart, a;ls de belangstelling weg is zakt het vanzelf, ik ga met mijn FZRprojecten niet in Streetfightres zitten

2005... wow, het is 2020

okee... FZR van 1995, ik weet het ;)
 
@Duderuud , Ooit gelezen??? Nee zeker, ik krijg nu op mijn flikker dat ik mijn projecten in algemene motorpraat plaats, ja dan weet ik het ook niet meer hoor...
 
Ooit gelezen ja. Kwestie van prioriteiten.

Hoe ga je alleen bepalen welke motoren daar onder vallen en waar het forum Projecten zelf moet komen?
 
Oh het is wéér een beleidsding... je hebt gelijk hoor. Maaar. Zolang er nog helmen en handschoenen in techniek voorbij komen....;)

Het lijkt me toch betrekkelijk eenvoudig te bepalen. Ook door een topicstarter. Project is sowieso een ding waar je vertelt over wat je doet en niet vraagt wat je moet doen.
 
Met ploaties!

Ik ben helemaal voor. Struin altijd MF af om alle projecten bij te lezen. Dat is de leukste leesstof op heel MF.
 
  • Leuk
Waarderingen: k0en
Een volle bak met streefighters, schadefietsen van alle troep ontdaan, ineens mooie overhauls er tussen gooien? Een plekje voor batterijfietsen was er zo, want oh dat was nieuw... Projecten zijn oude troep
 
Terug
Bovenaan Onderaan