Projectje gs650 uitlaat verwijderen..,

wootie

MF'er
26 jan 2004
76
0
'low mensen..,

Ik zit met een klein probleempje, en tevens een mededeling, ik heb allereerst een flink vastgerotte uitlaat, die ben ik nu aan het demonteren in verband met een gat van 2 bij 4 cm (aan de onderkant van de collector), nu wil het geval dat er 1 bout vast zit bij 1 van de bochten, ik ben nu aan het proberen om dat ding eens een paar dagen in de WD 40 te zetten, misschien dat dat helpt.., hieronder een paar pics om de staat van de uitlaat tentoon te stellen (is dus echt wel aan vervanging toe!!), verder wil ik komende tijd nog wat meer dingetjes versleutelen, maar daar horen jullie te zijner tijd nog wel wat van..

full

full

Grtz Wout :]

vast gerotte uitlaat heb ik ook gehad bij mijn bolletje. Moest uit eindelijk de krans doorslijpen met de dremel en een nieuwe krans kopen!

Volgens mij is die oliekoeler standaard geworden vanaf een jaar of 1982 (mijne is nl 1983), op het internet vind ik bij alle modellen voor 1982 ook geen oliekoeler.., Als ik de uitlaat eraf heb ken ik eindelijk eens kijken wat nu echt de diameter van de bochten moet zijn (bij de mijne dan), en dan ken ik er een andere op legge... :)

Pekelfiets??? Niet voor mij iig..., maar wel lekker om aan te sleutelen :9

Grtz Wout :]

Terug
Bovenaan Onderaan