Projectje NeoN...

Dinky Toy

MF veteraan
2 nov 2001
6.094
1
zoals al wat mensen mij zijn voorgegaan...

Eindelijk ben ik begonnen om ze eronder te hangen m\'n neon 2x 30cm buisjes...

de foto\'s zijn slecht van kwaliteit omdat de digitale camera waarmee ze genomen zijn het niet zo eens was met de duisternis mijn excuses hiervoor, zodra ik betere heb komen ze erop...
Ze zien er niet zo Fel uit op de foto\'s maar dat zijn ze wel :)

misc.php

misc.php

misc.php

misc.php

misc.php
 
Ik zal binnenkort ook even foto\'s van die van mij maken en hier posten. Ik vind het toppie :9 . Ik kan wel snappen dat sommige mensen het niet mooi vinden, dat wel.
 
Tja je moet het natuurlijk zelf weten, maar dat soort zooi komt er bij niet op.

Ik heb mijn motor niet om op te vallen, maar om lekker te :]
 
ik ook niet IK vindt het gewoon cool en het maakt me ook niet uit wat anderen ervan vinden...
 
Aan mijn fiets geen polonaise. Als je het leuk vind moet je het doen, maar mij zul je daar niet mee zien rijden.
 
upload

Deze brommer heeft dat ook. Is trouwens een member van mijn Home-forum. Hij heeft neon, strobo onder zijn voorlicht, een om keerbaar verzekeringsplaatje en zoals jullie zien een achterlicht met een tekst. Is zeer cool gedaan. Ik vind trouwens die neon wel vet staan. Dat wou ik ook doen bij mijn mbx, maar toen werd hij al in beslag genomen.
 
Ben niet zo\'n accesoire mens. Niet een stukje carbon hier of een stukje carbon daar. Heb nu alleen een Remus demper en een jetstream ruitje. Binnen twee weken komen daar RVS remleidingen en een sigma tellertje bij (liggen al klaar, heb aleen nog geen ruimte gehad in de garage).

Vind het zonde om een hoop geld en moeite in m\'n motor te stoppen. Over 1 tot 2 jaar koop ik toch weer een andere. En als ik er toch iets op of aan hang dan alleen functionele dingen.
 
ERvaring mee? Valt allemaal wel mee denk\'k hoor.. noujah, hoop\'k

ben ooit tegengehouden omdat ik met gele koplampen reed in de wagen.
was volgens kuttekop illegaal
1uur discusie + telefoon naar officier gaf mij gelijk.
Kreeg van eikel dan maar boete voor zonnestrip op de voorruit. (je moet toch wat doen)
Reactie op commisariaat: we weten dat het een eikel is maar je zal toch moeten betalen.

:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
 
Moet toch erg denken aan CaseMOD\'s ;) ... Vind het wel leuk om te zien, maar niet op mijn fiets denk ik.
 
Als je dik getunede bespoilerde Civic V-tec\'s hebt of Eclipse dan is het wel kicke zoasl bij Fast and the Furious maar bij een Motor neeeee..

Trouwens kunnen ze wel tegen die hitte van het blok als je een uur rondrijd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan