Projectje SP1R

Aan een TL R vind ik persoonlijk helemaal niks mooi.😅
Dit wel?:
1692041728950.jpeg
 
Ik ben het met Dennis eens hoor. Ik vind die ovale luchtinlaten niet mooi, en ik vind het gietstuk vrij ruw van degene die ik in het echt heb gezien
 
De ovale luchtinlaten door het frame vindt ik kenmerkend voor de Suzuki's van die tijd. Ik vindt dat wel mooi maar ik kan je punt begrijpen.
Ruwe gietstukken heb je helemaal gelijk in, dat klopt.
Maar ook dat vindt ik juist erg mooi. Oppervlakte mag best ruw zijn bij een "racer" als het eindproduct maar netjes afgewerkt is, en dat is het TL R frame wel. Ook de verstevigingen in het frame zijn naar mijn idee opvallend, alsof Suzuki echt serieus wat van plan was met de TL R.
 
De ovale luchtinlaten door het frame vindt ik kenmerkend voor de Suzuki's van die tijd. Ik vindt dat wel mooi maar ik kan je punt begrijpen.
Ruwe gietstukken heb je helemaal gelijk in, dat klopt.
Maar ook dat vindt ik juist erg mooi. Oppervlakte mag best ruw zijn bij een "racer" als het eindproduct maar netjes afgewerkt is, en dat is het TL R frame wel. Ook de verstevigingen in het frame zijn naar mijn idee opvallend, alsof Suzuki echt serieus wat van plan was met de TL R.
Alstare heeft ooit een tl-r superbike gemaakt, S Mertens heeft daar ooit mee gereden en getest. Maar is nooit de test-fase ontgroeid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan