Projectje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clank

MF veter aan
25 okt 2016
8.565
6.729
Helmond
Bij mij komt komende week weer ruimte in de garage.

Dat kan natuurlijk niet en er moet weer iets de ruimte op gaan vullen. Dus ik ben op zoek naar iets om weer lekker aan te sleutelen en dan weer door te verkopen. Ik hoef er geen geld aan te verdienen, maar wel ongeveer de kosten uit kunnen halen. Lang stil gestaan of motorblok kapot is geen probleem, maar juist een leuke uitdaging. Prijscategorie is vergelijkbaar met de 500 euro challenge (duurste projectje tot nu toe was de aanschaf 300 euro).
Wat ik hiervoor heb gedaan:
  • GPX750R die 11 jaar stilstond weer goed de weg op gekregen
  • GS500 met een kapot gelopen motorblok gerepareerd
  • XR600 met een versnellingsbak die geblokkeerd was gefixt
In die trant zoek ik dus iets. Type maakt geen klap uit. Cruiser, sportmotor, 125cc, desnoods een brommer of een fiets is allemaal prima.

Dus als iemand nog iets in de schuur heeft staan (of de schuur van de vrouw/vriendin/tante/neef/nicht/buur) hoor ik het graag.
 
Ik overweeg mijn VFR (vd 500 euro challenge) te verkopen, maar dat is eigenlijk een rijklare motor in verassend goede staat.
 
Ik overweeg mijn VFR (vd 500 euro challenge) te verkopen, maar dat is eigenlijk een rijklare motor in verassend goede staat.
Dan heb ik er inderdaad precies niks aan haha.

Het idee is wel om zelf wat te sleutelen te hebben.
 
Ik heb wel projecten maar die verkoop ik nie. Dat wil niet zeggen dat een toegewijd hobbyist er niet aan mag zitten. Ik zet de deur op een kier
 
De Oude dame moet op een nieuwe versnellingsbak getracteerd worden, bijvoorbeeld.
 
Nie zo hebberig Rob :(

Geef ons ook een keer zo'n yammie. :+

Maar zonder gekheid: het heeft wel mijn voorkeur om hem helemaal in eigen bezit te hebben. Ik heb wel eens eerder een project gedaan met iemand anders zn project en portemonnee, en dat vond ik niet handig. Keuzes maak ik liever zelf zonder steeds te moeten overleggen.
 
@Clank ik heb een project voor je.

Sc33 van m'n maat.

Als je interesse hebt laat het even weten dan stuur ik je de info toe.
 
Wie weet komen ze eruit ik fungeer enkel als tussenpersoon.

Kheb de mijne net nog maar een keer gestart dan doet ie 't van 't weekend tenminste.

Of misschien laat ik 'm wel gewoon stationair lopen tot zaterdag.
 
IK heb nog een yamaha xj700x (loopt niet, voorwiel loopt stroef, de tank is lek en vast nog wel wat meer) goede banden en met wat extra onderdelen die voor weinig weg mag.
 
IK heb nog een yamaha xj700x (loopt niet, voorwiel loopt stroef, de tank is lek en vast nog wel wat meer) goede banden en met wat extra onderdelen die voor weinig weg mag.
Klinkt potentieel, zou je eens een pb kunnen sturen met wat info?

Moest jij niet nog een GS500 hebben voor je vriendin? Je hebt er nu ruimte voor. Ik weet nog wel een mooie te staan.
Nog niet, en met het tempo van het CBR momenteel duurt dat ook nog wel even. Genoeg tijd voor een projectje tussendoor :)

En dat ding van jou valt niks aan te sleutelen volgens mij.
 
Ik heb een projectje gevonden. Ik ben dus voorzien. Allen dank voor de reacties :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan