Promo Film voor en door Motor-Forum ?

Heb je interesse om mee te werken aan een film over motorrij

  • Nee, ik heb geen acteertalent.

    Stemmen: 3 4,8%
  • Nope, ik houd niet op film ...

    Stemmen: 2 3,2%
  • Misschien, ligt eraan waar en wanneer.

    Stemmen: 3 4,8%
  • Ik denk het wel, maar ik doe geen stunts !

    Stemmen: 34 54,8%
  • Alleen als ik de hoofdrol krijg !

    Stemmen: 3 4,8%
  • Ja, leuk ! Waar doe ik auditie ?

    Stemmen: 17 27,4%

  • Totaal aantal stemmers
    62

Thirza

MF'er
19 feb 2002
227
0
Eindhoven
In navolging op het topic van Siebje over motoren in films, kwam eigenlijk het idee bij me op om een film te maken over motorijders en motorrijden.
Heb het nog niet helemaal uitgewerkt ... kan nog alle kanten op eigenlijk.

Er moeten in ieder geval veel stunts in door M-Fers natuurlijk :]

Investig8or wilde de sexscene wel doen :+ ... nog vrijwilligers om als tegenspeler (of 'ster ?) op te treden ?? ;) ??

Maar even zonder gein (kan dat dan :? ) als we een teampje samenstellen levert dat vast een leuk resultaat op, minstens als promofilmpje voor M-F ... Mods ??

(Anders altijd nog te gebruiken als voorlichtingsfilmpje: "Don't do this at home ... ").

Beschikt er eigenlijk iemand over een videocamera ?!?

------------------------------------
Toegevoegd:
Hmmm, nooit geweten dat er nog zoveel motorrijders zijn met sterallures *D
Weet iemand dan misschien een goede locatie voor deze film-meeting ? Enneh, een goede datum ? (Vakanties komen er ook weer aan natuurlijk :} )
Ik kom zelf uit Eindhoven en zoals voor iedereen geldt: te ver moeten rijden = lol eraf ... dus misschien ergens centraal :? (Eindhoven Airport ... wel oppassen met laagvliegende cityhoppers :+ )
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me erg leuk om aan mee te doen, heb je al een locatie in gedachten?

[me] WebwindoW is niet echt fotogeniek hoor :X [/me]
 
Ja dat is echt leuk om te doen!!

Ik heb zelf zo'n promo filmpje gemaakt voor Brommerforum.nl

Gaat wel erg veel tijd in zitten wil je het een beetje proffesioneel in elkaar flansen maar ik dacht dat er hier iemand op het forum was die dat voor z'n beroep deed en het ook al voor enkele motorfilmpjes had gedaan (gratis)
 
[me]Sabelhout doet de belichting van de sexscenes wel...[/me]

Maar ff serieus, is er wel behoefte aan een M-F promofilm? Het forum is de laatste tijd met bijna geen reclame/promotie zo gegroeid, dat het mij een beetje onzinnig lijkt om er nog reclame voor te gaan maken...
 
zijn de gasten die bij nijkerk aant stunten waren geweest daar niet al mee bezig??? of is dat weer wat anders? ;)
 
Ik zorg wel voor wat achtergrondgeluiden dan......

Of er moet een stukje "ragbak" in komen ofzo
 
[me]Sabelhout doet de belichting van de sexscenes wel...[/me]

Maar ff serieus, is er wel behoefte aan een M-F promofilm? Het forum is de laatste tijd met bijna geen reclame/promotie zo gegroeid, dat het mij een beetje onzinnig lijkt om er nog reclame voor te gaan maken...
:^

Zo'n filmpje is wel leuk, maar een MF-promo film is niet echt nodig denk ik. Ten eerste hebben we zo ook wel voldoende groei en ten tweede vestigen we zo alleen maar (ongewenste) aandacht op het forum. Zeker als het een stuntfilmpje betreft.
Ten derde houdt MF zelf zich ziz niet bezig met activiteiten en valt er dus ook weinig te promoten op dat gebied.

Ik denk dat het beter is om er een leuke film van te maken, zonder daarbij het forum zelf te betrekken, anders dan als medium om dingen te bepraten en 'acteurs' te vinden. Natuurlijk willen we het resultaat wel zien op MF. :9~
 
Oh... Oh.... Oh.... Ik wil ook... ik wil ook.... *D

Dan zorg ik voor..... }) DE COPS })

Ken er genoeg die wel willen meewerken.... O-)
 
Of eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehh....

Een cop die me daar een vette burnout geeft met zijn BMW'tje... :P

Of dat me daar een cop met een wheelie langs een flitser rijdt.. hehe *D
 
ik doe ook wel mee..neem fastblade en arno ook wel mee. als het een keer op een zondag kan zou wel fijn zijn ivm werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan