Promo video Playinitdutch

:Z

Er werd ''ons'' gevraagd om iets toe te voegen,
wat misschien leuk zal zijn.

Net alsof een burn-out zo bijzonder is, want dat kan
letterlijk iedereen.

gewoon burnout is ook niet leuk..

tenzijn het op een bijzondere locatie is of in een macdonalds :X of variaties op de burnouts.

200 wheelie is leuk.. maar dan moeten ze ook even duren.. en minimaal 2 motoren bijvoorbeeld..

maarja dan wordt die rijbewijs kwijt risico een stuk groter..

en het is leuker om te zien een motor die zich aan de snelheid en de regels houd maar op 1 wiel rijd in vercshillende variaties of heb ik dat fout?

Wat ik wel wil filmen is dagje klaverblad als er veel zijn en dan vanaf bulletcam kneedowend *O*
Is ook mooi materiaal :)
 
hahahaha _O- _O-

idd wheelie met 200+ is eigenlijk alleen leuk als het op bijvoorbeeld een 400cctje gebeurt. dus in zn 6 richting toerenbegrenzer en daar houden!!

wheelie met 200 is ook leuk als je hem bij 200 pas omhoog trekt *O*

en dat kan makkelijk met een ZX10R/cbr1000rr enz

Dus arjanR1 als je dat wat lijkt ik doe mee. doen we die wel in duitsland *O*
 
dat is idd wel sick..

hee maar arjan dat was niet zo zeikerig bedoeld als het misschien overkwam hoor! en idd een gewone burnout is ook dom voor in een film, maar zo tussen de autos voor het stoplicht is al een stuk leuker.
en als je ziet wat voor variaties we doen wordt het al veel interessanter *O*
 
gewoon burnout is ook niet leuk..

tenzijn het op een bijzondere locatie is of in een macdonalds :X of variaties op de burnouts.

200 wheelie is leuk.. maar dan moeten ze ook even duren.. en minimaal 2 motoren bijvoorbeeld..

maarja dan wordt die rijbewijs kwijt risico een stuk groter..

en het is leuker om te zien een motor die zich aan de snelheid en de regels houd maar op 1 wiel rijd in vercshillende variaties of heb ik dat fout?

Wat ik wel wil filmen is dagje klaverblad als er veel zijn en dan vanaf bulletcam kneedowend *O*
Is ook mooi materiaal :)

Denk dat hetb voor de afwisseling best ok is, dat er een high speed wheely in zit.
En voor je RBW, die ben je toch wel kwijt als ze je pakken met een wheely, dus daar zie ik het probleem even niet.

Over het klaverblad....
Lijkt mij ook een goed idee, en dan misschien ook wel cool
als de strepen gefilmt worden die een fiets achterlaat bij het
uitaccelereren. En, misschien ook leuk in combi met duo :Y

Over het aan de snelheid houden, misschien wel lachen om dat in
een 30km zone te doen...En daar dus netjes 30 rijden :)
 
wheelie met 200 is ook leuk als je hem bij 200 pas omhoog trekt *O*

en dat kan makkelijk met een ZX10R/cbr1000rr enz

Dus arjanR1 als je dat wat lijkt ik doe mee. doen we die wel in duitsland *O*


Is goed :Y

Zal ik tegen die tijd ff wat extra aandacht geven aan die wheely's.
Bij 200 krijg ik hem nog wel los, zal wel leuk zijn als ik hem dan met
250 neer zet ofzo, of nog sneller :P
 
dat is idd wel sick..

hee maar arjan dat was niet zo zeikerig bedoeld als het misschien overkwam hoor! en idd een gewone burnout is ook dom voor in een film, maar zo tussen de autos voor het stoplicht is al een stuk leuker.
en als je ziet wat voor variaties we doen wordt het al veel interessanter *O*

Was in een file he ;)
 
Wat ik wel wil filmen is dagje klaverblad als er veel zijn en dan vanaf bulletcam kneedowend *O*


Waar kan ik me aanmelden *O*

:+ Moet zeggen dat ik inderdaad voornamelijk het openbare wegstunten gewoon erg leuk vind, parkeerplaatsen e.d. hebben de meeste mensen wel gezien onderhand. Zeker omdat je op die "simpele nakeds" bikes uitgekeken raakt.

Al met al wat uur kwijt geweest met downloaden, ben benieuwd naar de verassingen van de volgende teaser ;)
 
Als jullie nog geld willen gaan verdienen met het geven van Wheelie lessen internationaal dan moeten jullie daar ook wat materiaal van showen in de dvd. Denk dat er genoeg anymo voor is.

Wij MFers willen natuurlijk wel nog ff een gratis lesje meepikken :+
 
Waar kan ik me aanmelden *O*

:+ Moet zeggen dat ik inderdaad voornamelijk het openbare wegstunten gewoon erg leuk vind, parkeerplaatsen e.d. hebben de meeste mensen wel gezien onderhand. Zeker omdat je op die "simpele nakeds" bikes uitgekeken raakt.

Al met al wat uur kwijt geweest met downloaden, ben benieuwd naar de verassingen van de volgende teaser ;)

Waarom denk je dat ik met een ss stunt (met kuipen dus) is bijna niet in europa en in nederland de enigste en dus onderscheiden ;)
*O*

Plus het ziet er 10x gaver uit 8-)
 
Waarom denk je dat ik met een ss stunt (met kuipen dus) is bijna niet in europa en in nederland de enigste en dus onderscheiden ;)
*O*

Plus het ziet er 10x gaver uit 8-)
Oh, dus jij bent die gekuipte (die na een wheelie de berm in reed ;) ),
ziet er idd echt veel beter uit *O*
 
ftp://213.148.250.168 Upload hem anders hiero... stukkie sneller

u: r6forumz
p: r6forumz
port: 5001

hier kan je uppen: www.web2ftp.com met de bovenstaande gegevens.
 
Laatst bewerkt:
ik vind met kuipen ook mooier. ik heb alleen de topkuip eraf omdat anders het crosstuur niet past, en voorlopig moet ik met een crosstuur rijden omdat mn pols kapot is. zijkuipen zitten er nog op, en de topkuip ligt klaar.

parking lot stunten is juist een fase die NL nog maar eens goed moet doorlopen want de skills zijn nog veeeel te laag om daar mee te stoppen. streetriden is zeker ook vet, maar om nou te zeggen dat ik daar dan voor het eerst bijv een highchair ga scrapen. dat moet je eerst oefenen. dus patking lot is zeeeeker belangrijk. je moet ook gewoon in controle zijn over de wheelys die je doet als je street rijdt. anders breng je een anders leven in gevaar.

in amerika is ook een hele street vs parking lot discussie, en street rijden levert status op. SEMI-terecht, maar als ik dan een video zie van gasten die naar een soort boerenlandgebied gaan en daar de verlaten 'streets' rijden en dan ook nog eens niks bijzonders laten zien en vervolgens de hemel in geprezen worden en claimen dat ze de streets killen... :r :r :r :r

vorig jaar reed ik ELKE donderdag- of vrijdagavond street, in Rotterdam CENTRUM. dat is pas street, druk en overal politie. maar op een gegeven moment kan je dat niet meer betalen.
 
ik vind met kuipen ook mooier. ik heb alleen de topkuip eraf omdat anders het crosstuur niet past, en voorlopig moet ik met een crosstuur rijden omdat mn pols kapot is. zijkuipen zitten er nog op, en de topkuip ligt klaar.

parking lot stunten is juist een fase die NL nog maar eens goed moet doorlopen want de skills zijn nog veeeel te laag om daar mee te stoppen. streetriden is zeker ook vet, maar om nou te zeggen dat ik daar dan voor het eerst bijv een highchair ga scrapen. dat moet je eerst oefenen. dus patking lot is zeeeeker belangrijk. je moet ook gewoon in controle zijn over de wheelys die je doet als je street rijdt. anders breng je een anders leven in gevaar.

in amerika is ook een hele street vs parking lot discussie, en street rijden levert status op. SEMI-terecht, maar als ik dan een video zie van gasten die naar een soort boerenlandgebied gaan en daar de verlaten 'streets' rijden en dan ook nog eens niks bijzonders laten zien en vervolgens de hemel in geprezen worden en claimen dat ze de streets killen... :r :r :r :r

vorig jaar reed ik ELKE donderdag- of vrijdagavond street, in Rotterdam CENTRUM. dat is pas street, druk en overal politie. maar op een gegeven moment kan je dat niet meer betalen.
Ik wil filmpjes en foto;s zien?

Maar mee eens.. eerst de stunts op een parking lot oefenen en dan pas op de straat..
Dus eerst de stunt 100% beheersen voordat je hem op straat doet.

maar probleem in NL is wel.. er zijn bijna geen parking lots waar je mag rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan