Promobabe fotoshoot

Status
Niet open voor verdere reacties.
IK wil wel ...... :?

maar ga ECHT niet in spijkerbroek :r

dat is onvrouwelijk.....ik heb nog wel een paar minirokjes :9
Nou, ik heb toch wel eens dames gezien met sexy jeans. Ik denk dat jij gewoon de verkeerde spijkerbroekjes hebt, madammeke :P

*zo 1e schaap over de dam
KOM OP DAMES!!!!!!
ik moet toevoegn dat mn vriendin carla ook wil *D
:} voor je motivatie. We gaan jullie beide leuk op de foto zetten (nogal wiedes.. anders zou je niet op de foto willen :X ;) ).



Ja maar die fotograferen voor tig verschillende bladen. Jullie met zijn 4-en voor 1 site-je O-)
Maar je moet idd ergens beginnen...
Maar één "sitje-je" :? .
Meid, je vergist je. Bij mij kom je al op twee sites O-) .


No way, die 41 van jouw ga ik overheen '(
Maar moet ik alleen dit topic vullen, waar blijven die aanmeldingen :+
Die komen ook wel over de streep zodra jij dat ook doet. Je leeftijd is geen excuus. We hoeven je niet naakt voor de lens (mag wel O-) ). Een leuke glimlach is voor mij al een topingrediënt *D .
We maken geen lullige foto's van je, hoor.


8-)
En das nummer twee. :)
Agos, zou je een lijstje willen maken in je eerste post (openingspost) van de deelnemende modellen? :)
 
Die komen ook wel over de streep zodra jij dat ook doet. Je leeftijd is geen excuus. We hoeven je niet naakt voor de lens (mag wel O-) ). Een leuke glimlach is voor mij al een topingrediënt *D .
We maken geen lullige foto's van je, hoor.
Ik ben beleefd opgevoed, ik laat andere mensen voorgaan. O-)
Nou hou ik op met posten hier hoor, heb het topic mede hoog gehouden maar nou moeten dr maar eens meer aanmeldingen komen :X
 
Ik ben beleefd opgevoed, ik laat andere mensen voorgaan. O-)
Nou hou ik op met posten hier hoor, heb het topic mede hoog gehouden maar nou moeten dr maar eens meer aanmeldingen komen :X
Leuk dat je mensen laat voorgaan, maar er is hier geen sprake van een wachtrij.

Still no excuse. Maar als we je niet kunnen overtuigen, hou ik er wel mee op. Ik heb het in ieder geval getracht :) .
 
Euh, mag ik meedoen als fotograaf. Ben een beetje een hobby-ist met te dure spullen :+ (volgens de mensen om me heen) en wil graag leren van de andere fotograven...

Stel ik meteen mijn motor ter beschikking als decor stuk!!!

(nu nog mijn vriendin zo ver krijgen voor de camera te gaan staan)
 
Euh, mag ik meedoen als fotograaf. Ben een beetje een hobby-ist met te dure spullen :+ (volgens de mensen om me heen) en wil graag leren van de andere fotograven...

Stel ik meteen mijn motor ter beschikking als decor stuk!!!

(nu nog mijn vriendin zo ver krijgen voor de camera te gaan staan)


Oké,deal,maar alleen als je vriendin zich ook opgeeft !
 
ze mogen wel op mijn motor gekiekt worden

ik ehb een vtr sp 1 rood met rood neonlicht aan de onderkant en een donkerruitje

en ik hoop in de lente toch wel een ehm 2 gave uitlaten erop te hebben zitten
 
ze mogen wel op mijn motor gekiekt worden

ik ehb een vtr sp 1 rood met rood neonlicht aan de onderkant en een donkerruitje

en ik hoop in de lente toch wel een ehm 2 gave uitlaten erop te hebben zitten
You're on })

Klinkt goed, overigens! Hebbie piccies ervan? :)
 
Ik wil ook wel foto's maken....

Deze is van mij...


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan