Promobabe fotoshoot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agos

Banned User
5 jan 2003
6.954
5
Nederland
full

Haha,omdat het promobabe-topic in de OT echt waanzinnig loopt,en Viccie en Ptér zelfs een website zijn begonnen: www.promobabe.nl ,lijkt het mij een leuk idee om een keer een promobabe-shoot te houden ipv een MF-fotoshoot.
Mischien een keer in het voorjaar,en natuurlijk in leuke jurkjes met www.motor-forum.nl erop?(effe de crew vragen)
Om alles dus zo mooi voor elkaar te krijgen ben ik dus op tijd bezig met dit topic.
Zo dames,kom maar met jullie aanmeldingen! :)

Minimale leeftijd is 18 jaar.
Foto's worden gemaakt in jeans met t-shirt,of een pakje met tekst-opdruk.
Zal even aan de Motorrijders Actie Groep(MAG) vragen of ze mensen nodig hebben die in leuke promokleding voor hun op de beurs willen lopen. ;)
Uiteraard worden hier dan foto's van gemaakt.

De fotograven:

1.Arie :)
2.-=MV=- :)
3.Lemmy :)
4.Tensive :)

Agos hoopt dat er meer promobabes als fotgraven komen.

De dames:

1.Tassie
2.lennuzz(goed gespeld?)
3.Freakycat
4.Friezinnetje :?


Nog meer dames?

Moet er nog een herenlijst komen?
 
Laatst bewerkt:
Haha,omdat het promobabe-topic in de OT echt waanzinnig loopt,en Viccie en Ptèr zelfs een website zijn begonnen: www.promobabe.nl ,lijkt het mij een leuk idee om een keer een promobabe-shoot te houden ipv een MF-fotoshoot.
Mischien een keer in het voorjaar,en natuurlijk in leuke jurkjes met www.motor-forum.nl erop?(effe de crew vragen)
Om alles dus zo mooi voor elkaar te krijgen ben ik dus op tijd bezig met dit topic.
Zo dames,kom maar met jullie aanmeldingen! :)



Vraagje,heb je al fotografen? :?
 
heb je al babes?



(voor de wannabe fotografen, ik heb 5 reflexen, dus je kunt bij mij wel wat huren :P )
 
Denk dat de Babes zich wel aanmelden. :)
Kijk,en voor de te promoten zijn mogelijk natuurlijk T-shirts te drukken. ;)
Als de babes dan in T-shirt met een strakke jeans gefotograveerd worden,dan zijn we een heel eind verder. :)
 
Denk dat de Babes zich wel aanmelden. :)
Kijk,en voor de te promoten zijn mogelijk natuurlijk T-shirts te drukken. ;)
Als de babes dan in T-shirt met een strakke jeans gefotograveerd worden,dan zijn we een heel eind verder. :)


ja en dan witte sjirtjes en dan sta ik wel te wachten met een paar emmers water }) 8-)
 
had al zo'n lichtbruin vermoeden.
Maar stel ff wat voorwaarden op mbt tot de te posten foto's
Oké,maar nu worden toch nog geen foto's van de promobabes gepost :?

Ik stel dus voor om de promobabes in zelfde soort van pakjes als op de Rai,of iets soortgelijks,of in spijkerbroek met T-shirt en hakken.

Zo goed? :)

Minimale leeftijd 18 jaar.
 
full

Haha,omdat het promobabe-topic in de OT echt waanzinnig loopt,en Viccie en Ptér zelfs een website zijn begonnen: www.promobabe.nl ,lijkt het mij een leuk idee om een keer een promobabe-shoot te houden ipv een MF-fotoshoot.
Mischien een keer in het voorjaar,en natuurlijk in leuke jurkjes met www.motor-forum.nl erop?(effe de crew vragen)
Om alles dus zo mooi voor elkaar te krijgen ben ik dus op tijd bezig met dit topic.
Zo dames,kom maar met jullie aanmeldingen! :)

Minimale leeftijd is 18 jaar.
Foto's worden gemaakt in jeans met t-shirt,of een pakje met tekst-opdruk.
Zal even aan de Motorrijders Actie Groep(MAG) vragen of ze mensen nodig hebben die in leuke promokleding voor hun op de beurs willen lopen. ;)
Uiteraard worden hier dan foto's van gemaakt.
Zo effe de beginpost bijgewerkt. :)
 
had al zo'n lichtbruin vermoeden.
Maar stel ff wat voorwaarden op mbt tot de te posten foto's

Deelname geschiedt op eigen risico en is geheel vrijblijvend. Op de gemaakte foto's is de Auteurswet van kracht.
Deelnemers gaan stilzwijgend akkoord met publicatie van de gemaakte foto's.
Iedereen aanbidt de fotografen O-) .

zoiets? :P
 
Deelname geschiedt op eigen risico en is geheel vrijblijvend. Op de gemaakte foto's is de Auteurswet van kracht.
Deelnemers gaan stilzwijgend akkoord met publicatie van de gemaakte foto's.
Iedereen aanbidt de fotografen O-) .

zoiets? :P
:^
 
full

Haha,omdat het promobabe-topic in de OT echt waanzinnig loopt,en Viccie en Ptér zelfs een website zijn begonnen: www.promobabe.nl ,lijkt het mij een leuk idee om een keer een promobabe-shoot te houden ipv een MF-fotoshoot.
Mischien een keer in het voorjaar,en natuurlijk in leuke jurkjes met www.motor-forum.nl erop?(effe de crew vragen)
Om alles dus zo mooi voor elkaar te krijgen ben ik dus op tijd bezig met dit topic.
Zo dames,kom maar met jullie aanmeldingen! :)

Minimale leeftijd is 18 jaar.
Foto's worden gemaakt in jeans met t-shirt,of een pakje met tekst-opdruk.
Zal even aan de Motorrijders Actie Groep(MAG) vragen of ze mensen nodig hebben die in leuke promokleding voor hun op de beurs willen lopen. ;)
Uiteraard worden hier dan foto's van gemaakt.

De fotograven:

1.Arie :)
2.-=MV=- :)
3.Lemmy :)
4.Tensive :)

Agos hoopt dat er meer promobabes als fotograven komen.
Zo,weer effe bijgewerkt. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan