Promoten van een kickstarter project

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cold071

Rookie
6 mrt 2011
10
0
Deventer
Hallo,

Ik vroeg mij af of er binnen dit forum ook een kickstarter project gepromoot mag worden. Ik ben bezig met het bouwen van een V8 blok dat onder een motorfiets gehangen moet kunnen worden. Nu zou een platform als Motor-Forum natuurlijk erg handig zijn. Mijn idee is om gewoon een topic te starten en hier het project te introduceren. Op facebook hou ik sowieso de progressie bij en dit kan ik uiteraard ook doen op het forum.
Maar om er zeker van te zijn dat ik geen regels overtreed leek het mij handiger om dit eerst te vragen.

bedankt alvast!

Groeten,

Stefan
 
Zal hier onder vallen denk ik?

Commerciële topics

Het is niet toegestaan om commerciële topics te openen op het forum. Als je interesse hebt in adverteren op Motor-forum kun je contact opnemen met Bananeman. Hij zal dan de mogelijkheden met je bespreken.
 
hallo, ik wil een motor aanpassen/verbouwen. Willen jullie geld geven?
 
Wel netjes dat je het zo vraagt, maar om over na te denken: Zometeen ga jij hier (bakken) met geld aan verdienen, wat houd mf hier dan aan over?
 
ik had inderdaad de regels gelezen, vandaar ook dat het mij handig leek om het voor de zekerheid te vragen. Het project is niet te koop, maar het zal inderdaad uiteindelijk de bedoeling zijn hier geld mee te gaan verdienen. In dat geval kijk ik wel of ik een topic kan openen waar ik enkel de werkzaamheden beschrijf. Dan zal ik motor-forum verder ook niet gebruiken als promotie platform.

bedankt in ieder geval voor vlotte reacties!
 
Ik heb je kickstarter even opgezocht, en best een leuk en leerzaam hobby project. Maar waarom zou je verwachten dat mensen je hier "geld voor geven"?
 
Laatst bewerkt:
Doneren kan om verschillende redenen. De meesten zullen het je inderdaad niet zo gunnen zonder er iets voor terug te zien. Daarom heb ik voor de verschillende bedragen verschillende opties voor een logboek. De uitgebreidere versies vragen een groter bedrag, maar mocht je zelf een dergelijk project hebben dan is zo'n uitgebreid logboek misschien erg handig. Het kan ook zijn simpelweg omdat je zo een project ondersteunt en het fantastisch vinden om zometeen de mogelijkheid te hebben zelf zo'n blok te kopen.

Sommigen zullen het inderdaad ook zien als een hobby projectje. Dat kan ook. Maar mijn doel is om hier uiteindelijk ook meer mee te kunnen doen. Dus inderdaad die blokken te verkopen.

*edit*
Vanwege de vragen die hier gesteld worden heb ik de tekst in het project aangepast. Er wordt nu duidelijk vermeld dat het de bedoeling is dat er meer van dit soort blokken gebouwd en verkocht worden.
 
Laatst bewerkt:
Goedendag Cold071, klinkt als een leuk project.

Een topic met vorderingen is natuurlijk altijd welkom, maar de commerciële inslag is nou net wat we niet verwelkomen op M-F.


Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan