Promotor abonnementvraag voor MF'ers

LevensneveL

Die hard MF'er
29 okt 2003
290
0
thuis
Vandaag kreeg ik mijn nieuwe promotor weer in de brievenbus en ik vroeg me af wanneer dit abonnement afloopt. Op de beurs vorig jaar kon je een bon invullen en kreeg je een jaar lang gratis de promotor. Heb ik braaf gedaan. Maar moet ik dan zometeen ook weer opzeggen of loopt dat abonnement door?

Aangezien er heel veel MF'ers op de motorrai zijn geweest is er ook vast wel eentje die ook dat bonnetje heeft ingevuld. Aangezien jaarabonnementen nog wel ns 3 maanden van tevoren opgezegd moeten worden....

(een belletje naar de ANWB zit er ff niet in, geen beltegoed helaas B| )
 
ik heb zelf ook abbo op promoter en inderdaad het is nietr veel soeps dat blad

maar hoe je het opzegt geen idee bij mij was het zoveel euri voor ene jaar
ik denk dat ze je ana het einde weer iets moeten sturen of je door wilt gaan

maar ja komen we vaneigens achter

maar veel sterkte ermee

greetz het menneke
 
Een abonnement loopt niet af. Dit wordt in de kleine lettertjes stilzwijgend verlengd. Mits je inderdaad dit tijdig en schriftelijk opzegt.
 
op de motorrai zeiden ze dat je ruim op tijd een brief zou krijgen waarin stond hoe je op zou kunnen zeggen.


geloof er niets van en heb nog niets ontvangen. maar volgens mij dringt de tijd al wel... 3 maanden van te voren, november...
 
Een abonnement loopt niet af. Dit wordt in de kleine lettertjes stilzwijgend verlengd. Mits je inderdaad dit tijdig en schriftelijk opzegt.
Nou, kleine lettertjes... Het is heel gebruikelijk dat tijdschriften automatisch verlengd worden. Met TV-gidsen bijvoorbeeld net zo. Best logisch toch?
 
En blijf nu gewoon nog even lid, want er komt een stukje van mijn hand in te staan. O-) *D Al heb ik nog geen idee wanneer hoor.
 
Op de Anwb site staat dit:

Opzeggen ANWB-lidmaatschap, wijzigingen in adres of abonnementen

Uw ANWB-lidmaatschap wordt automatisch verlengd, tenzij u vóór 15 november 2003 schriftelijk (per brief) opzegt. Uw schriftelijke opzegging kunt u zenden naar: ANWB, t.a.v. Ledenadministratie, Postbus 93200, 2509 BA Den Haag.
 
die aanbieding van de beurs afgelopen februari was een gratis abbo. Dat hoefde je niet op te zeggen! Ik heb er namelijk nog specifiek naar gevraagd aangezien ik dat soort dingen altijd vergeet :P
Je kon gewoon dat abbo nemen en daarna kreeg je een brief waarmee je een "echt" abbo kon nemen, dat proefabbo hield gewoon op en hoef je niet zelf op te zeggen.

edit: ik lees net dat je het over de rai hebt ipv motorbeurs |(
 
Vaak is een abonnement tot wederopzegging.
Neem anders geen risico en zeg het abonnement voor de zekerheid gewoon op.
Ik heb een mailadres voor je gevonden Lezersservice@anwb.nl
Misschien heb je er iets aan......
 
ik heb inderdaad op de beurs ook zo'n abbo genomen, ook op MOTOR trouwens, na twee weken heb ik een mailtje gestuurd naar MOTOR om aan te geven dat ik het abbo niet wil verlengen na 10 gratis nummers.

bij de PROMOTOR kon dat niet en kreeg ik onderstaande teruggemailt:


Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw e-mail van 12/11/03 willen wij u het volgende meedelen.

Het gratis jaarabonnement van de MotorRAI is voor 12 nummers; het is ingegaan vanaf 14/11/2003 (nummer 9) van dit jaar en loopt tot en met 11/11/2004 (nummer 8).

Wij kunnen uw gratis abonnement op de ProMotor beëindigen, indien u dit aangeeft, 1 maand voor het verschijnen van het laatste nummer. Dit betekent dat bij het verschijnen van nummer 8 pas opgezegd kan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
ANWB Media

Lezersservice
Mw. R. L. Hazebroek


balen dus want nu moest ik het zelf onthouden, op de beurs hebben ze me verkeerd voorgelicht, want daar zeiden ze dat je dezelfde week nog kon opzeggen, leek me makkelijk een week kan ik iets nog wel onthouden.
 
ik heb inderdaad op de beurs ook zo'n abbo genomen, ook op MOTOR trouwens, na twee weken heb ik een mailtje gestuurd naar MOTOR om aan te geven dat ik het abbo niet wil verlengen na 10 gratis nummers.

bij de PROMOTOR kon dat niet en kreeg ik onderstaande teruggemailt:


Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw e-mail van 12/11/03 willen wij u het volgende meedelen.

Het gratis jaarabonnement van de MotorRAI is voor 12 nummers; het is ingegaan vanaf 14/11/2003 (nummer 9) van dit jaar en loopt tot en met 11/11/2004 (nummer 8).

Wij kunnen uw gratis abonnement op de ProMotor beëindigen, indien u dit aangeeft, 1 maand voor het verschijnen van het laatste nummer. Dit betekent dat bij het verschijnen van nummer 8 pas opgezegd kan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
ANWB Media

Lezersservice
Mw. R. L. Hazebroek


balen dus want nu moest ik het zelf onthouden, op de beurs hebben ze me verkeerd voorgelicht, want daar zeiden ze dat je dezelfde week nog kon opzeggen, leek me makkelijk een week kan ik iets nog wel onthouden.


dat is dus kul. hun eigen regeltjes om het opzeggen zo moeilijk mogelijk te maken. Ik heb net een brief de deur uit gedaan. Als ze met een dergelijk antwoord zouden komen, mogelijk reageer ik dan met de mededeling dat ze hun administratie dan maar zo moeten inrichten dat zij op tijd die brief weer gaan lezen. Je hebt in ieder geval een bevestiging van het feit dat je brief is aangekomen en van wat de inhoud was. Boodschap duidelijk dus.
 
Om het jezelf makkelijk te maken:

Schrijf even een briefje naar ze met de mededeling dat je je abbo wil opzeggen.
En dat dan met ingang van..........
Of zodra de abbo termijn is afgelopen ofzo :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan