prop in band, veilig ?

Jesus Christus

Banned User
25 jun 2002
23
0
Hemel
Heb ik net mijn nieuwe motor (zie aanmeldingen)
Ga ik een bocht door begint de motor te zwabberen.
Ja hoor een spijker in de band.Zat nog maar 1 bar in.
Had ook voor het rijden even moeten checken ,maar je
weet hoe dat gaat.

Nu hebben ze bij de bandenboer gezegd dat het wel veilig was een prop in de band te zetten.

Nu mij vraag , hoe veilig is dit.
 
Mijn pa heeft ook een prop in zijn band laten zetten.
Heeft nergens geen last van.
Kan geen kwaad
Het is wel veiliger om er een paddo in te laten zetten.
 
Op dinsdag 25 juni 2002 11:45 schreef Daniel Leenders het volgende:
Mijn pa heeft ook een prop in zijn band laten zetten.
Heeft nergens geen last van.
Kan geen kwaad
Het is wel veiliger om er een paddo in te laten zetten.

Er zijn volksstammen die die troep ook eten })
 
ik vind de naam wel erg onneerbiedig????
kan je niet een andere naam nemen?
 
ff een pluutje van binnenuit...dat is het veiligst...

wat ik deed...is een prop van buiten door de anwb laten zetten...(koste nix)... na plaatsing burnout maken van een seconde of 10...is de prop met de band samengesmolten en kan je 2000km op de band rijden... :)

iedereen verklaarde me voor gek...maar je portomonee zou toch maar ff leeg zijn voor een andere band :)
 
hier zijn al zoveel discussie overgeweest moet je maar ens met de search zoeken.

maar kort samengevat een prop moet je niet doen
een paraplutje van binnenuit is geen probleem dat kan best maar kost dus wel een paar centen.

je moet voor jezelf even de afweging maken hoever die band al op is en of een nieuwe niet 'goedkoper'is
een paraplu kost gellof ik iets tussen de 60 en 100 nlg (incl demontage en montage etc).

succes

mark
 
Vraag me af of de verzekering nog wel uitkeert als je een ongeluk krijgt terwijl er een plug in je band zit...volgens mij nie
 
Geen prop maar paraplu erin!
Echte prop kan eruit gaanonder hoge druk.
Bij paraplu mag de druk oplopen zoveel het wil, dan wordt het alleen maar steviger
 
Had laatst ook een schroefje in m'n band. De ene dealer repareerde helemaal geen banden meer en bij de andere waren ze er ook niet al te vrolijk over. Maar omdat ik een bt45 heb zit er nu een binnenband in.

Probleem is volgens mij ook dat alle zaken die banden repareren ook banden verkopen. Dus dan is een nieuwe band beter voor de verkoop dan een paraplu of zo. Maar een nieuwe band is eigenlijk altijd beter, maar wel een stuk duurder.
 
Naam oneerbiedig?

Wat als het mijn echte naam is?

Dan hebben jullie mijn zegen en zal ik er voor zorgen dat jullie allemaal in de (motor) hemel
komen als het jullie tijd is.
 
Op dinsdag 25 juni 2002 11:55 schreef poohbeer het volgende:
een prop maar paraplu erin!


:? :? :? :? :? Zijn die Belgen nu echt zot geworden?

111-1167.jpg
 
paraplu zal wel beter in de regen rijden.

maar ik ben weer gerust gesteld , dank u.

En wat die naam betreft , ik zal eens kijken.
 
Vraag me af of de verzekering nog wel uitkeert als je een ongeluk krijgt terwijl er een plug in je band zit...volgens mij nie

In duitsland wordt het al niet meer gedaan (ook geen pluutje) nadat er wat ongelukken mee gebeurt zijn. In nederland gebeurt het ook steeds minder, en soms laten ze je tekenen dat je geen aanspraak mag maken bij schade.

Bovendien voel ik me er niet lekker bij.
 
ik niet, fuck jezus

Hier ga ik niet eens op in... :( :(

Ik vind dat je een beetje respect voor mekaar moet hebben en als je weet dat het oneerbiedig overkomt je er wel een beetje rekening mee mag houden

[Edit] Zo'n opmerking getuigt trouwens niet van een hoog IQ [Edit]
 
Hier ga ik niet eens op in... :( :(

Ik vind dat je een beetje respect voor mekaar moet hebben en als je weet dat het oneerbiedig overkomt je er wel een beetje rekening mee mag houden

[Edit] Zo'n opmerking getuigt trouwens niet van een hoog IQ [Edit]

Ach.. ik til er niet zo zwaar aan. Maar dat het een beladen naam is... dat is duidelijk. Omdat onder de leden wel eens een paar glovigen zitten die zich hier aan kunnen storen is het wel beleeft om als nieuweling de naam even te veranderen. Kleine moeite en groot plezier.

Raar eigenlijk dat Devil wel mag....

Sja... ben ook maar een simple Heilige :)
 
Oke mijn is misschien wel een beetje te, maar is het verboden?
Mensen moeten zich niet zo snel overal aan irriteren. Zie je overal.
Kan ook een lijst van bezwaren aantekenen tegen vanalles en nog wat.Doe ik ook niet.

P.S. is dit niet "of topic geleuter"
als ik het goed begrepen heb
 
Oke mijn is misschien wel een beetje te, maar is het verboden?
Mensen moeten zich niet zo snel overal aan irriteren. Zie je overal.
Kan ook een lijst van bezwaren aantekenen tegen vanalles en nog wat.Doe ik ook niet.

P.S. is dit niet "of topic geleuter"
als ik het goed begrepen heb

Bij jouw nick had ik ook zoiets van ok is misschien wel een beetje te, maar ik was meer kwaad om de reactie van poohbeer...
Dat is niet echt een mening maar meer een poging om mij pissed off te krijgen denk ik.
Vind het erg kinderachtig en laag.
Maar ik zal niet iemand anders gaan lopen afkraken ofzo. Heb wel nuttigere dingen te doen.. :]
 
Laatst bewerkt:
Hier ga ik niet eens op in... :( :(

Ik vind dat je een beetje respect voor mekaar moet hebben en als je weet dat het oneerbiedig overkomt je er wel een beetje rekening mee mag houden

[Edit] Zo'n opmerking getuigt trouwens niet van een hoog IQ [Edit]

Mja, 'k kan er me niet aan storen .. jezus bestaat niet en zo'n gelul om een nick dat't oneerbiedig is vind ik dus serieus onzin.
En je mag gerust naar de kerk gaan als je wil hoor, hou'k je niet voor tegen, maar stop dan mij ook niet om mijn non-geloof te verkondigen :j
 
Mja, 'k kan er me niet aan storen .. jezus bestaat niet en zo'n gelul om een nick dat't oneerbiedig is vind ik dus serieus onzin.
En je mag gerust naar de kerk gaan als je wil hoor, hou'k je niet voor tegen, maar stop dan mij ook niet om mijn non-geloof te verkondigen :j

Dat Jesus niet bestaat weet je niet!

Ennuuh, Poohbeer bestaat ook niet! Die is echt nep! })


;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan