prop in band, veilig ?

Mja, 'k kan er me niet aan storen .. jezus bestaat niet en zo'n gelul om een nick dat't oneerbiedig is vind ik dus serieus onzin.
En je mag gerust naar de kerk gaan als je wil hoor, hou'k je niet voor tegen, maar stop dan mij ook niet om mijn non-geloof te verkondigen :j

Talk to the hand...
O nee..
Talk to the finger
up_yours.gif
 
Ben ik het helemaal mee eens...

Ik ben er van overtuigd dat geloof het kwaad van deze wereld is (zonder al te zwaar te doen: mensen haken elkkaar de hersens in als ze geen of een ander geloof hebben).

Mijns inziens dus een prima naam, maar zoals je al hebt kunnen lezen geloof ik niet in die abracadabra-shit :}
 
Ik ben er van overtuigd dat geloof het kwaad van deze wereld is (zonder al te zwaar te doen: mensen haken elkkaar de hersens in als ze geen of een ander geloof hebben).

Mijns inziens dus een prima naam, maar zoals je al hebt kunnen lezen geloof ik niet in die abracadabra-shit :}

Ik probeer hier niets te verkondigen ofzo.
Alleen... Laat mensen in hun waarde...
Sorry als dat misschien teveel gevraagd is... :?
 
Pasgeleden ook een stuk ijzerwerk in m'n achterband. Mooi laten vervangen, zal mij straks gebeuren dat zo'n pokkeding toch niet goed vast blijkt te zitten |( |(
 
Oke mijn is misschien wel een beetje te, maar is het verboden?
Mensen moeten zich niet zo snel overal aan irriteren. Zie je overal.
Kan ook een lijst van bezwaren aantekenen tegen vanalles en nog wat.Doe ik ook niet.

P.S. is dit niet "of topic geleuter"
als ik het goed begrepen heb

Bah, verbieden is ook zo'n groot woord, een beetje respect zou toch op zijn plaats zijn. Je moet toch wat rekening houden met andere mensen ? En je hebt je nick volgens mij toch puur gekozen om mensen te irriteren en tegen de schenen te stampen.
 
Ik probeer hier niets te verkondigen ofzo.
Alleen... Laat mensen in hun waarde...
Sorry als dat misschien teveel gevraagd is... :?

Leg dan eens uit, waarom jij jesus christus als nick al minder vind? Daar begon het uiteindelijk mee hoor :)
 
Leg dan eens uit, waarom jij jesus christus als nick al minder vind? Daar begon het uiteindelijk mee hoor :)


Omdat je daarmee mensen die er wel in geloven (en dan heb ik het niet over zwaar gelovige mensen ofzo), wel mee provoceert en er zelf een reactie mee WILT uitlokken.
Dan heb je een beetje een aandachtstekort dat je moet compenseren door mensen tegen de schenen te trappen ofzo :?

[Edit] Ik ben trouwens niet een zwaar gelovig persoon ofzo hoor, enige wat ik vraag is een beetje respect voor mekaar [Edit]
 
Zal ik :?
Zal ik niet :?

Neh, ik hou me mond ;)

[ontopic]
Ik zou volgens mij geen veilig gevoel hebben met een plu ofzo in me band.

Vorige week op weg naar huis bij pomp ook 1 met lekke achterband.
ANWB wat erin gepropt en een paar kilometer verder stond diezelfde gozert weer op de vluchtstrook.

Maar ja, wat doe je op het moment dat je voor de keus staat :?
[/ontopic]
 
Een prop in je band kan ervoor zorgen dar een een of meerdere stalen draden die in je band lopen kapot zijn. Dit is natuurlijk niet wat je hebben wil. Ook kan je band bij die prop dan gaan scheuren. Het kan lang goed gaan met zo'n prop hoor. Maar als ie wel klapt als je boven de 100 rijdt......

Bij auto banden is dit gewoon een goede reparatie. Je kan hiermee gewoon doorrijden tot de band op is.
Maar een motor band is meestal een stuk dunner...en gevaarlijker....
 
Heb je een naam die ietwat controversieel is, ben
je meteen iemand die mensen tegen de schenen aan `t trappen is.
"mij naam" nog aan toe.
(kan toch ook zijn dat ik de naam van mijn idool gebruik)

Ga je toch aan de politie ergeren en niet meteen
mij veroordelen op mijn nick.
Van mij mag iedereen zeggen wat ie wil, ook al is
het een beetje grof (er zijn grenzen).
Men kan toch wel een beetje relativeren.
En als iemand mij een klootzak vindt , dan mag dat.Zonder goede argumenten trek ik me er toch niks van aan.Ik kan mensen ook het recht niet wegnemem om een klootzak te zijn.
 
Laten we het zo doen...
Ik heb al gezegd dat alles om respect draait...
Als iemand nog verder in discussie wil gaan stel ik voor om mij via ICQ aan te spreken en de mensen van het Forum met deze (nu wel) onzinnige discussie met rust te laten...
Is wel genoeg geweest zo...
 
Over die prop..
Zou maar niet doen, beter parapluutje.
heb zelf ook paar dagen met prop gereden.
Mezelf voorgenomen om rustig te rijden met de prop in de achterband...
Maar als je er eenmaal opzit kom je toch al weer snel op 200+ uit...
En achteraf denk je dan weer |(
Parapluutje zou ik wel volledig vertrouwen.
 
Bedankt voor alle reakties (on topic dan).
Was eerst gerust, maar ja na een aantal andere reakties ga ik toch langzaam voor een nieuwe band.
Gaat me natuurlijk weer een bom duiten kosten, maar ja veiligheid voor alles.

Wat is trouwens een goede prijs voor een 170 sport/tour band.Zat te denken aan bt020.
Schijnt hier nogal populair te zijn.
 
Bedankt voor alle reakties (on topic dan).
Was eerst gerust, maar ja na een aantal andere reakties ga ik toch langzaam voor een nieuwe band.
Gaat me natuurlijk weer een bom duiten kosten, maar ja veiligheid voor alles.

Wat is trouwens een goede prijs voor een 170 sport/tour band.Zat te denken aan bt020.
Schijnt hier nogal populair te zijn.

Één ding moet ik je wel toegeven...
Je Signature is :}
 
Zal ik :?
Zal ik niet :?

Neh, ik hou me mond ;)

[ontopic]
Ik zou volgens mij geen veilig gevoel hebben met een plu ofzo in me band.

Vorige week op weg naar huis bij pomp ook 1 met lekke achterband.
ANWB wat erin gepropt en een paar kilometer verder stond diezelfde gozert weer op de vluchtstrook.

Maar ja, wat doe je op het moment dat je voor de keus staat :?
[/ontopic]
cb wordt verstandig :}
 
Omdat je daarmee mensen die er wel in geloven (en dan heb ik het niet over zwaar gelovige mensen ofzo), wel mee provoceert en er zelf een reactie mee WILT uitlokken.
Dan heb je een beetje een aandachtstekort dat je moet compenseren door mensen tegen de schenen te trappen ofzo :?

[Edit] Ik ben trouwens niet een zwaar gelovig persoon ofzo hoor, enige wat ik vraag is een beetje respect voor mekaar [Edit]

Wat nou provoceren?! Ik schijt toch (nog) niet op hem ofzo? Ik gebruik z'n naam als nick!
Was next? Poohbeers fanclub op me dak omdat'k z'n naam als nick gebruik?
Jij de gsx-r fanclub op je dak omdat je de gsx-r mernaam niet zomaar als nick gebruikt, maar hem zelfs aanpast tot radical!!! HEILIGSCHENNIS!

Zelfde principe snap je, niemand neemt er aanstoot aan omùdat men weet dat het maar een nick is. Maar nee, omdat 1 of andere gelovige jood (niet letterlijk) er aanstoot aan zou kunnen nemen mag het niemeer.. yea right

ik beroep me op het recht om te reageren als er tegen me wordt gesproken. Dat en het feit dat'k niet had gezien dat ermee gestopt was :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou volgens mij geen veilig gevoel hebben met een plu ofzo in me band.

Vorige week op weg naar huis bij pomp ook 1 met lekke achterband.
ANWB wat erin gepropt en een paar kilometer verder stond diezelfde gozert weer op de vluchtstrook.

Maar ja, wat doe je op het moment dat je voor de keus staat :?

Déa's GEEN plu geweest maar een prop!!
Een prop kan van buiten de band, een plu moet van binnen de band. Je band moet dus eerst van de velg gehaald worden en dat soort dingen!
KAN niet verkeerd gaan. of het moet onvakkundig gedaan zijn.
 
Wat nou provoceren?! Ik schijt toch (nog) niet op hem ofzo? Ik gebruik z'n naam als nick!
Was next? Poohbeers fanclub op me dak omdat'k z'n naam als nick gebruik?
Jij de gsx-r fanclub op je dak omdat je de gsx-r mernaam niet zomaar als nick gebruikt, maar hem zelfs aanpast tot radical!!! HEILIGSCHENNIS!

Zelfde principe snap je, niemand neemt er aanstoot aan omùdat men weet dat het maar een nick is. Maar nee, omdat 1 of andere gelovige jood (niet letterlijk) er aanstoot aan zou kunnen nemen mag het niemeer.. yea right

Jongetje...
Jij hebt echt een aandachttekort he...
Ik zei toch, als je wilt veredr discussieren doe dat via ICQ...
Maar ja.. Dan kunnen al die Motor-Forummers natuurlijk niet zien wat een flinke jongen je bent he? (aai over je bol)
 
Terug
Bovenaan Onderaan