prop in band, veilig ?

ff ontopic blijven nu mensen, ergens anders is al een topic over de nickname van de topicstarter. :)
 
ff ontopic blijven nu mensen, ergens anders is al een topic over de nickname van de topicstarter. :)

Gooi maar weer open dan!!!

Hou je het tenminste in 1 topic en daarbij gaat het om algemene praat.

Waarbij ik nu off topic de opmerking plaats dat het slotjesbeleid inconsequent is.
Gaat nergens meer over wordt er gezegd en bam een slot erop.

Gooi gelijk alles op slot dan wat niet over motoren gaat!!!

Nieuw topic openen heeft geen zin, want er komt toch geen reactie op vragen en opmerkingen.
Wat er wel komt is een slotje.
 
Gooi maar weer open dan!!!

Hou je het tenminste in 1 topic en daarbij gaat het om algemene praat.

Waarbij ik nu off topic de opmerking plaats dat het slotjesbeleid inconsequent is.
Gaat nergens meer over wordt er gezegd en bam een slot erop.

Gooi gelijk alles op slot dan wat niet over motoren gaat!!!

Nieuw topic openen heeft geen zin, want er komt toch geen reactie op vragen en opmerkingen.
Wat er wel komt is een slotje.
Soms word ik ERG MOE van sommige mensen! :(

Ik vraag hier gvd om ONTOPIC te gaan, in die andere topics heb je genoeg mogelijkheden gehad om je mening te uiten, iets wat je ook uitgebreid hebt gedaan. Best, klaar, is je goed recht en ik weet hoe je erover denkt maar is het nu ook nog eens nodig om dit topic te verneuken met dit offtopic gelul??? :(
 
Okee dan, hier weer een poging om on-topic te gaan en dat religieus gewouwel maar eens te laten verstommen.

wat ik deed...is een prop van buiten door de anwb laten zetten...(koste nix)... na plaatsing burnout maken van een seconde of 10...is de prop met de band samengesmolten en kan je 2000km op de band rijden... :)


Yeah right, hoe doe je dat dan als ie in de voorband zit :?
;)
 
Een plu'tje is TUV gekeurd, en dus echt wel goed, ook ik zie nog liever een nieuwe band, doch een goed gemonteerd plu'tje zit echt erg goed vast.
+/- 2 maanden geleden bij een gsx 1300 r een plu'tje in de voorband (met tegenzin) gezet, nadat ik toch eerst maar even naar de importeur v/h reparatiesysteem had gebeld, na zijn goedkeuring toch de operatie doorgezet en het resultaat is :}

Groeten Paul.
 
christus hoeft zich toch niet druk te maken over veiligheid :r

naam waar niet veel mensen vrolijk van worden,gezien discussie
 
Terug
Bovenaan Onderaan