Protector eruit of niet???

Protector ...

  • eruit halen

    Stemmen: 16 88,9%
  • erin laten

    Stemmen: 1 5,6%
  • ben pooser, dus eruit

    Stemmen: 0 0,0%
  • ben te lui om het eruit te halen

    Stemmen: 1 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    18

cranium

Die hard MF'er
19 apr 2004
918
0
Ik dus sins kort een losse rugprotector (bovenste plaatje) maar in mijn jas zit ook een kleine plaat.
Moet ik die kleine nou erin laten of eruit halen?? Als je die kleine erin laat dan heb je wel een dubbele protectie of werkt dat niet zo? :? maar ja dan heb je wel een hoop "zooi" op je rug hangen en dat ziet er volgens mij ook niet uit.

Wat zou jij doen??


103730
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook een losse rug protector van Spidi.
De `rugprotector` van mij revit jas heb ik er maar uitgehaald.
Dat stuk schuim zal nooit veel kunnen bijdragen aan de beschermende werking van de losse backprotector.
 
** plaatje verwijderd**

na wat zitten te klooien is het me gelukt om bij de eerste post het plaatje te plaatsten.

Bijlage: airback copy.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou die erin zit eruit halen omdat wat je zegt het zo`n dikke zooi op je rug word,..btw..ziet er goed uit die protector.waar heb je die vandaan?
 
van mn combi heb ik alleen mn knie protectors weg gehaald.
die dingen staken giga uit en het zat voor geen meter.

voor de rest zit alles er nog in, en binnenkort als extra een back protector
 
als ik zal kiezen, kies ik voor de losse protector,anders allebij nemen,zolang je je goed kan bewegen,en je er niet uitziet als de gebochelde van notre dam,is het toch prima!!!
 
Ik heb ook een gehele rugprotector & heb die muismatten er inderdaad gelijk uitgehaald zit wel zo lekker.


:9 Maar das natuurlijk heel persoonlijk
 
,..btw..ziet er goed uit die protector.waar heb je die vandaan?
ik neem aan datje het over die losse hebt, die is van spidi ,heb ik zelf bij temaat in nijmegen, maar de betere kledingzaken moeten die ook wel hebben.
 
Eruit halen, kan me niet voorstellen dat dat nog zin heeft dat stukkie schuim. Ik heb dezelfde rugprotectort en een alpinestars pak denk niet eens dat er nog een stukkie schuim bij past.
 
Die Spidi heb ik ook sinds kort ja, maar heb niet zo'n luxeprobleem dat ik dan een oude kan verwijderen. Die zit er namelijk niet in.

Maar als ik jou was zou ik de oude ook weglaten, heeft volgens mij weinig toegevoegde waarde t.o.v. de Spidi en het lijkt mij irritant zitten.

Of probeer het eens uit tijdens een val, kan je kijken welke optie je het lekkerst vind zitten na afloop :+
 
Ik heb het stuk 'schuim' er ook uitgehaald, alles zit nu perfect! Bijkomend voordeel van de losse protector vind ik trouwens dat ik helemaal geen last van mijn rug krijg, ook niet met een hele dag motorrijden (en iemand achterop). En de veiligheid natuurlijk, daar heb ik m voor gekocht.
 
zo ff dat "schuimpje" eruitgehaald, dat zit wel ff een stuk confortabeler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan