Protest MAG tegen APK voor motoren zaterdag 22 september ´12

jastul

MF veteraan
1 nov 2008
1.681
0
Mergelland
*D *D



De MAG organiseert op zaterdag 22 september 2012 een protestrit naar Brussel om in actie te komen tegen een verplichte APK voor motorfietsen. De protestrit wordt georganiseerd in samenwerking met MAG België.

Op deze pagina en op www.motorrijdersactiegroep.nl houden we je op de hoogte van het laatste nieuws en van de voorbereidingen van de protestrit.

Zet het vast in je agenda: zaterdag 22 september 2012!



Allen erheen, toch?

:Y :Y :Y :Y :Y


Vanaf 8.30 word er verzameld op Hazeldonk West aan de A16, tussen Breda en de Belgische grens.

Vanaf ca 11.00 vertrekken we in colonne(s) naar Brussel.

apk_poster_a4.jpg
 
Laatst bewerkt:
De MAG organiseert op zaterdag 22 september 2012 een protestrit naar Brussel om in actie te komen tegen een verplichte APK voor motorfietsen. De protestrit wordt georganiseerd in samenwerking met MAG België.

Op deze pagina en op www.motorrijdersactiegroep.nl houden we je op de hoogte van het laatste nieuws en van de voorbereidingen van de protestrit.

Zet het vast in je agenda: zaterdag 22 september 2012!
 
De MAG organiseert op zaterdag 22 september 2012 een protestrit naar Brussel om in actie te komen tegen een verplichte APK voor motorfietsen. De protestrit wordt georganiseerd in samenwerking met MAG België.

Op deze pagina en op www.motorrijdersactiegroep.nl houden we je op de hoogte van het laatste nieuws en van de voorbereidingen van de protestrit.

Zet het vast in je agenda: zaterdag 22 september 2012!

Uiteraard komt de directeur ook langs, toch?
 
Als ik kijk naar de belangstelling om mee te rijden .... :X

Gaan we met een man of 50 richting Brussel , dat gaat niet werken :(

Kom op lui word er een protest rit georganiseert dan moeten we met een grote groep gaan ook ... Een soort MegaMeeting in Brussel zeg maar ;)
 
Dat wordt lachen ... Lekker gaan protesteren tegen de APK met motoren met illegale achterlichten, illegale knipperlichten en illegale dempers _O-
 
:^

En dat de Belgische schatkist een paar miljoen rijker is :+


APK mag niks kosten, maar kosten en moeite om te protesteren mag wel wat kosten, als je deze kosten doorberekend dan heb je al voor enkele jaren apk :Y .
Want we weten allemaal dat een apk niets voorsteld en dat al onze motoren tip top in orde zijn toch???
Zal me er ook geen zorgen over moeten maken lijkt mij
 
APK mag niks kosten, maar kosten en moeite om te protesteren mag wel wat kosten, als je deze kosten doorberekend dan heb je al voor enkele jaren apk :Y .
Want we weten allemaal dat een apk niets voorsteld en dat al onze motoren tip top in orde zijn toch???
Zal me er ook geen zorgen over moeten maken lijkt mij

We weten nog helemaal niet wat een APK gaat voorstellen. En daar maak ik me best zorgen om. Je geeft de overheid een middel in handen om jouw motor van de weg te halen. Of om het motorrijden sowieso te ontmoedigen.
Dat zal bij een auto-APK niet gebeuren want daar draait de economie op. Die motorrijders zijn toch alleen maar lastig, asociaal, milieuvervuilend en herriemakend :)
Dus met een APK steek je gewoon je kop in de strop.
 
APK mag niks kosten, maar kosten en moeite om te protesteren mag wel wat kosten, als je deze kosten doorberekend dan heb je al voor enkele jaren apk :Y .
Want we weten allemaal dat een apk niets voorsteld en dat al onze motoren tip top in orde zijn toch???
Zal me er ook geen zorgen over moeten maken lijkt mij
Ik zou me er ook geen zorgen over maken als het handel voor me zou zijn ;) :P
 
Als ik kijk naar de belangstelling om mee te rijden .... :X

Gaan we met een man of 50 richting Brussel , dat gaat niet werken :(

Kom op lui word er een protest rit georganiseert dan moeten we met een grote groep gaan ook ... Een soort MegaMeeting in Brussel zeg maar ;)
Als ze nou een tijd aangeven, dan kan ik kijken of ik die kant op rij. Maar vanuit mijn woonplaats is het niet even een uurtje om :X :N .
 
Als ze nou een tijd aangeven, dan kan ik kijken of ik die kant op rij. Maar vanuit mijn woonplaats is het niet even een uurtje om :X :N .
Vanuit Groningen rijdt dr zeker niemand die kant op? Ik ben ongeveer een uurtje of 5 onderweg. zit dus met zelfde probleem...
 
We weten nog helemaal niet wat een APK gaat voorstellen. En daar maak ik me best zorgen om. Je geeft de overheid een middel in handen om jouw motor van de weg te halen. Of om het motorrijden sowieso te ontmoedigen.
Dat zal bij een auto-APK niet gebeuren want daar draait de economie op. Die motorrijders zijn toch alleen maar lastig, asociaal, milieuvervuilend en herriemakend :)
Dus met een APK steek je gewoon je kop in de strop.


Ach als ik zie hoe algemeen geaccepteerd is in duitsland met de TUV dan zitten we hier gewoon een beetje te zeiken en miepen, zal echt wel meevallen.
Kan me wel zorgen maken over de mensen die met een wrak rijden, maar die zullen hier wel het hardste gaan schreeuwen.
Zolang we nog niks weten over de normen dan zal ik mij zelf er geen drukte over maken.
En voor mij is het toch geen handel dat apk gedoe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan