Protest rit tegen APK voor Motoren 22.09.2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lethalronin

MF'er
31 mrt 2003
42
0
Belgie
Protest rit tegen APK voor Motoren 22.09.2012

De keuring is niet alleen voor goede banden en remmen!! Hier wordt geeist dat een ieder die motor wil rijden dat alleen mag doen op een originele motor direkt van de dealer, dus niks ander spiegeltje of zo. Zelfs de kleur wil men origineel houden. Mijn Custombike en al jullie diverse voertuigen worden per direkt afgekeurt voor het wegverkeer. Wordt men betrapt ben je hem kwijt en volgt er ook nog een hoge boete. Dus heren bikers.......

Graag iedereen mee ook als je geen Motor hebt en eensgezint bent!!!

Je kunt vinden wat je wilt maar het is een grote bende regelneverij! Ik leg alles naast mij neer elk club of groepverband heeft niets te maken met gezamelijk protest. Als een fabriek sluit zitten alle bonden op straat te staken of ze het nu eens zijn of niet! Soms moet je je eigen waarden laten voor wat het is en achter de grote massa aanhossen om resultaat te bereiken. Het is n gemis als je wel tegen bent maar niet meeloopt. In 89 viel de muur terwijl er 95% tegenstrijdige menigen waren zorgde het verbond voor de val ook al kon mn niet samen door een deur. In Belgie en in andere landen leeft men jammer genoeg alleen voor t eigenbelang.

Of je nu Angel, Independent, Satudarah, Streetfighter, Outlaw, MVM, Bandido, Recreant, FMBC of Vriendenclub bent dit gaat ons allen aan.

Het maakt niet uit in welke taal je het doet als je er maar bij bent dus leg je belang even terzijde en rijd mee naar Brussel is mijn OPROEP AAN ALLEN!!

Oost en West Vlaanderen:
tankstation Shell Wetteren op de E 40 9u30
vertrek 10u

Stop en Go station Texaco op de E 40 in Groot-Bijgaarden
vertrek 10u30

Antwerpen: tankstation Q8 in Ranst E 34-E313
vertrek 9u45

Stop en go Rumst tankstation Total E 19
vertrek 10u15

Limburg – Vlaams Brabant: tankstation Esso Rotselaar Noord E314 richting Leuven
vertrek 10 uur


Wij hopen jullie allen te zien in Brussel! ;)
full
 
Ja het is misschien dubbel op maar als je goed leest is dit de actie georganiseerd door FMBC in Belgie met de opstapplaatsen van de FMBC voor niet MAG leden en ook niet bekend bij deze groep daar de MAG duidelijk zegt er zijn geen andere opstapplaatsen wat helaas weer het eigenbelang steunt en niet het Collectief!!

Het is dezelfde demonstratie maar gericht aan alle anderen die niet bij MAG zijn aangesloten en die vanuit Limburg moeten komen dan is de opstapplaats in Hazeldonk belachelijk ver en die van FMBC een heel stuk dichter bij.

Tenslotte komen wij allen op de zelfde plek uit! ;)
 
Bij hazeldonk mag iedereen gewoon aansluiten hoor, hoef je helemaal geen MAG lid voor te zijn.
 
hoeveel ritten zijn er wel niet?

:^

Schiet zijn doel een beetje voorbij zo, wordt compleet onoverzichtelijk.
Nu staan er overal een paar mensen genoteerd, die gaan. Beter is 1 groot topic waar iedereen in staat. Veel mensen trekken ook veel mensen.
 
Protest rit tegen APK voor Motoren 22.09.2012

De keuring is niet alleen voor goede banden en remmen!! Hier wordt geeist dat een ieder die motor wil rijden dat alleen mag doen op een originele motor direkt van de dealer, dus niks ander spiegeltje of zo. Zelfs de kleur wil men origineel houden. Mijn Custombike en al jullie diverse voertuigen worden per direkt afgekeurt voor het wegverkeer. Wordt men betrapt ben je hem kwijt en volgt er ook nog een hoge boete. Dus heren bikers.......

:? Isdatzo ..

Heb me verder niet ingelezen maar je mag dus straks niks meer aan je motor veranderen :?
 
Ja het is misschien dubbel op maar als je goed leest is dit de actie georganiseerd door FMBC in Belgie met de opstapplaatsen van de FMBC voor niet MAG leden en ook niet bekend bij deze groep daar de MAG duidelijk zegt er zijn geen andere opstapplaatsen wat helaas weer het eigenbelang steunt en niet het Collectief!!

Het is dezelfde demonstratie maar gericht aan alle anderen die niet bij MAG zijn aangesloten en die vanuit Limburg moeten komen dan is de opstapplaats in Hazeldonk belachelijk ver en die van FMBC een heel stuk dichter bij.

Tenslotte komen wij allen op de zelfde plek uit! ;)

MAG-NL heeft als enige opstapplaats inderdaad hazeldonk.
Dit omdat we dan met 1 grote stoet richting brussel kunnen rijden.
En iedereen mag meerijden, of je nou MAG of KNMV of geen lid bent.

MAG-BE heeft ook meerdere opstapplaatsen.
Dit heb ik ook aangegeven in de OP van Aanmeldtopic APK Protest 22 Sept

dit staat niet op de MAG-NL site zelf, maar wel op hun FB pagina.

Zijn er ook andere verzamelplaatsen in Nederland en België?
Nee, wij hebben één grote verzamelplaats en dat is parkeerplaats Hazeldonk onder Breda. Je kunt natuurlijk zelf ook een verzamelplaats maken en van daaruit gezamenlijk naar Hazeldonk of Brussel rijden. Maar: met 3.000 motoren tegelijk naar Brussel, dat wil je toch niet missen?

Voor verzamelplaatsen van MAG-BE kijk op www.mag.be
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan