Protest tegen verbod op motorcross!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Relax

MF veteraan
13 jul 2003
6.010
0
In België is men zinnens, onder druk van de Groenen (wie anders?), de MX af te schaffen of nagenoeg onmogelijk te maken door een verbod op het crossen in landbouwgebied, dus op braakliggend veld, met toestemming van de eigenaar. Hierdoor komt deze tak van de motorsport in gevaar en gezien jullie motoren in het algemeen en hopelijk ook de crossers onder ons een warm hart toedragen, vraag ik jullie de petitie te onderschrijven op de site van Joël Smets, niet echt een kleine naam in dit wereldje.
Weinig moeite voor een goed doel!!
Tnx.

http://www.joelsmets.be/Joel/2003pages/petitie.htm

Edit: petitie onderschrijven duurt exact 11 seconden (voor diegenen met weinig tijd :) )
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:04 schreef Ms. Stuntie het volgende:
Done!

Bedankt, en ik hoop dat er nog véééééééél zullen volgen!!
 
ook gedaan, maar kunnen wij als inwoners van nederland wat uitmaken. hoe dan ook MX in belgie afschaffen ;( :(
 
Weten zij veel!! Jullie kunnen ook komen crossen in ons apenland. Trouwens, ik denk niet dat er gekeken wordt naar de emailadressen, bij een petitie is er maar één ding belangrijk: het aantal. (en aan wie je ze overhandigt, natuurlijk) (en of die er dan ook iets mee doen) (en of ze er iets GOEDS van bakken!!)
Anyway, niet geschoten is altijd mis, zoals onze vrienden de Nl-ers wel eens plegen te zeggen.
(ff slijmen nu O-) )
 
die groenen altijd. Verdomme is motorcrossen naast veldrijden sport #1 willen ze het verbieden, seffens ook niet meer met de fiets in't veld, daar ga niet mee gelachen worden zunne. Eric Geboers waar ben je?
 
die groenen altijd. Verdomme is motorcrossen naast veldrijden sport #1 willen ze het verbieden, seffens ook niet meer met de fiets in't veld, daar ga niet mee gelachen worden zunne. Eric Geboers waar ben je?

Die heeft de grond niet meer nodig, sinds-ie op heli vliegt. :)
Nou, 'k hoop dat iedereen die dit topic leest, ook ff tekent, dan hebben we al 80 handtekeningen bij.
Iedereen die tekent: merci uit naam van alle X-ers. 'k Zal af en toe nog eens nederig danken om het topic omhoog te schoppen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan