Proud owner of a ZX6R

Dawg

MF veteraan
27 apr 2004
8.381
0
Hello

Zoals ik al in dit topic aangaf, ik was geïnteresseerd in een ZX6R van een vriend van mijn vriendin.
Na een tijdje met hem gesproken te hebben bleken er nog een aantal andere mensen geinteresseerd te zijn.
Dus ik vandaag maar even (vanuit Breda) naar hem gegaan (in Belgie ergens),
met een vriend van me die veel technische kennis van motoren / auto's heeft.

De technische staat was goed - enkel een voorband vervangen voor de winter - maar ik heb hem dus gekocht... een ZX6R uit 1995!!!!

Tijdens de testrit, en het ritje naar huis was het volop genieten!
Is trouwens wel wat anders vergeleken met een ER5 :P

Nu maar even een verzekering en plaat versieren '( want zonder plaat en verzekering rij ik niet.
Hoop maar dat dat snel geregeld is.

GreetZ
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe oud die ER5 was, maar het zou me niet verbazen als je er financieel beter van bent geworden!!!

Gave actie en succes met je nieuwe bike!!!!!

Piccie????
 
Die ER5 is van mn vader, maar die rijdt er zelden op. Is er trouwens een van 99.
Die was duurder in aanschaf als mijn ZX6R.

Hier een piccie dat ik ff snel heb geschoten gisteren...

full
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en alvast vele veilige km's toegewenst :]
Ik mag dat wel ......een beetje meer van die groene rakkers op straat ;)
 
gefeliciteerd ik il hem er wel bij hebben voor 1750 ,dus als je hem zat bent mail me :+
 
mooie fiets hoor. Veel veilige km's toegewenst :)

Maar ff voor de zomaar... wil je ff op je kentekenbewijs kijken wat zo'n ding nou weegt? Ik ben zomaar benieuwd.
 
Hehehe :) ben er zeer blij mee, en trots op.

gewicht= 182 (volgens www.bikez.com) staat nl niet op het kentekenbewijs.

alleen eerst een (betaalbare) verzekering vinden hier in Belgie '(
heb tot nu toe 2 prijzen (780 en 930 per jaar), kbc wou me geeneens verzekeren, zonder andere lopende verzekeringen daar.

Kan er nu nog niet op rijden B| B| B| t kriebelt wel!!

Alleen ik ga die lelijke roze/paarse stickers er waarschijnlijk wel afhalen :r
 
Zoals je al in je andere topic aangaf studeer je in nl. Heb je dan ook de nederlandse nationaliteit?
Zo ja, dan denk ik persoonlijk dat het toch de moeite wel loont om hem naar nederlands kenteken om te laten keuren. Dat bedrag zal volgens mij het verschil zijn tussen 1 jaar belgische of 1 jaar nederlandse verzekering.
Zo niet, succes dan met het vinden van een betaalbare verzekering :)
 
Hehehe :) ben er zeer blij mee, en trots op.

gewicht= 182 (volgens www.bikez.com) staat nl niet op het kentekenbewijs.

alleen eerst een (betaalbare) verzekering vinden hier in Belgie '(
heb tot nu toe 2 prijzen (780 en 930 per jaar), kbc wou me geeneens verzekeren, zonder andere lopende verzekeringen daar.

Kan er nu nog niet op rijden B| B| B| t kriebelt wel!!

Alleen ik ga die lelijke roze/paarse stickers er waarschijnlijk wel afhalen :r

hoe oud ben je? , ik was 20 en heb toen mijn zx9r voor 600 euro verzekert, nu is het 400 euro in combi met auto
 
Zoals je al in je andere topic aangaf studeer je in nl. Heb je dan ook de nederlandse nationaliteit?
Zo ja, dan denk ik persoonlijk dat het toch de moeite wel loont om hem naar nederlands kenteken om te laten keuren. Dat bedrag zal volgens mij het verschil zijn tussen 1 jaar belgische of 1 jaar nederlandse verzekering.
Zo niet, succes dan met het vinden van een betaalbare verzekering :)
Ik heb de NL'e nationaliteit, maar ben niet van plan in de toekomst in NL te gaan wonen. Aangezien mijn studie ook over een jaartje afgelopen is, zal ik ook niet meer in NL wonen. Lijkt me niet verstandig twee keer in/uitvoeren.

hoe oud ben je? , ik was 20 en heb toen mijn zx9r voor 600 euro verzekert, nu is het 400 euro in combi met auto
Ik ben nu 22, welke maatschappij was dat?
En hadden je ouders / jij die verzekering afgeloten? en liepen daar nog meer verzekeringen?
Want als ik nog meer verzekeringen bij de kbc zou hebben lopen, zouden ze het wel geaccepteerd hebben.
 
Ik heb de NL'e nationaliteit, maar ben niet van plan in de toekomst in NL te gaan wonen. Aangezien mijn studie ook over een jaartje afgelopen is, zal ik ook niet meer in NL wonen. Lijkt me niet verstandig twee keer in/uitvoeren.Ik ben nu 22, welke maatschappij was dat?
En hadden je ouders / jij die verzekering afgeloten? en liepen daar nog meer verzekeringen?
Want als ik nog meer verzekeringen bij de kbc zou hebben lopen, zouden ze het wel geaccepteerd hebben.

ouders zitten niet bij die maatschappij, was toen mijn enige verzekering (later kwam dan auto erbij) is bij dvv
 
aha... moet ik daar toch nog maar is contact mee opnemen,
vond de site niet zo goed, kon ook niks over motor-verzekeringen vinden.

Bedankt!
 
aha... moet ik daar toch nog maar is contact mee opnemen,
vond de site niet zo goed, kon ook niks over motor-verzekeringen vinden.

Bedankt!

je bent inderdaad beter dat je belt, gelijk welk kantoor van dvv zijn prijzen hetzelfde, ik heb wel nog extra persoon verzekering genoemen van 15 euro, voor kinesistkosten en zo moest ik gewoon vallen zonder derden
 
Wat bedoel je hier precies mee?

neem dat ik nu een accident heb niet in mijn recht, of dat ik gewoon uit de bocht vlieg ergens, dan heb normaal wel kosten aan mijn lichaam :) een deel word door de ziekenbond terugbetaald en de rest door de verzekering
 
Ahzo, goede tip... danku

Jah, zodra mn verzekering rond is zal ik regelmatig in Breda te vinden zijn *D
 
Ahzo, goede tip... danku

Jah, zodra mn verzekering rond is zal ik regelmatig in Breda te vinden zijn *D

zat met hetzelfde probleem als jou, jong en sportmoto, van alle verzekeringen die ik afgelopen heb was dvv het goedkoopste voor alles op mijn naam te hebben.
heb zelfs nog offertes gehad van 1100 euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan