pruts&pruttel meeting 1 (ceebee/brabant editie

De 28e staat intussen vast. ;-)

  • 6e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 28e

    Stemmen: 4 66,7%
  • kan allemaal :-)

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Ik ga vanavond wat kratjes om kieperen. Onderstaande lijstje is wat ik nog weet dat ik op zou zoeken:

pruts&pruttel meeneem-lijst:

Natas
- m-stuurtje
- accu-elastiek
Hornikx
- koppel-hendel
cbr06
- kabelboom-klem


Nog wat vergeten? :?

Hoi, zou je voor mij willen kijken naar een rechtervoetsteuntje (cb500)? En als je nog onderdelen hebt liggen voor de voorrempartij ben ik ook erg geinteresserd, want ik blijf remproblemen houden, rem blijft hangen... Handvaten zoek ik ook nog. Voor de liefhebbers: ik heb nog voorvorkpoten, een (bijna complete) carburateurset, oude achterveren (lelijk verroest, wel origineel) en een luchtfilterhuis (onderste deel).

Nu maar hopen dat we elkaar kunnen helpen :} . Oh ja, heeft iemand misschien nog gas- en koppelingskabels over? Oud is niet erg.

Tot zondag!!! :)

Zou :] er nog van komen? Lekker knorren!!! *D
 
Update:

Iedereen die zich aangemeld heeft, heeft nu een routebeschrijving in zijn email.

Wat ik nog zoek:
* Een zijdeksel aan kant vd accu. Staat en kleur maakt niet uit, als hij maar heel is
* Koppelingshandel (van RDZ :} )
* Café-race zadel :) (of overtrek: tmoons :} )

Ik probeer nog een compressor te kopen voor zondag. Altijd makkelijk.

Wat vering betreft: ik dacht dat iemand van hier een stel mooie, nieuwe, goedkope Koni's had gekocht bij van Boxtel hier in Tilburg. Dat is in de buurt, dus dat kan ook nog wel een ideetje zijn.

Het weer ziet er okidokie uit. Zaterdag boodschappen doen!
 
Let op! Ik heb hem verder helemaal niet gepoetst ofzo, dus in het echt issie toch mooier dan op de foto. Als het je wat lijkt moet je toch gewoon ff een keer komen kijken.
Groet,

Jethro
-------------- -------------------- ----------------- -----------

Isse goed, zeg maar waar en wanneer, dan bel en kom ik kijken. Tis weer goed motorweer dus moet weer aan de gang

Ap. :]
 
Let op! Ik heb hem verder helemaal niet gepoetst ofzo, dus in het echt issie toch mooier dan op de foto. Als het je wat lijkt moet je toch gewoon ff een keer komen kijken.
Groet,

Jethro
-------------- -------------------- ----------------- -----------

Isse goed, zeg maar waar en wanneer, dan bel en kom ik kijken. Tis weer goed motorweer dus moet weer aan de gang

Ap. :]

Hmm.. Ben net wezen kijken bij die CB650, maar het is niet veel. Schade en roest aan tank, schade aan linker knipperlicht achter, carterdeksel links, aan een van de tellers zit schade, Accu dood.. Viel vies tegen dus, de foto was een stuk veelbelovender!
Ben dus genoodzaakt om mijn CX nog even te houden. Sorry!

Groet,

Jethro
 
Theo die veders gaat niks worden :-( , die zijn ook al zo verroest dat het niet meer te redden is
als ik ze glasparel, enig idee wat ik dan overhoud? ik kan namelijk ook heel goed leven met een mooi kleurtje! (die van mij hebben ook een kleurtje maar dat is de 2-tone chrome-roest en dat is niet mijn favorite kleur!!! ;)

theo
 
pruts&pruttel meeneem-lijst:

Natas
- m-stuurtje check
- accu-elastiek check
Hornikx
- koppel-hendel check
cbr06
- kabelboom-klem check
[/i]

Alles ligt klaar, route zit al onder 't raampje vd tanktas. :]


De gevraagde delen van tmoons/mathijs heb ik helaas niet op voorraad. '(
 
Heeft er toevallig nog iemand een deksel voor het gereedschapbakje over?

Op dat stomme deksel na heb ik zo ongeveer mijn motor compleet.
 
Welke utrechtse brikker is zo lief om voor mij effe bij Koekum een koplamp op gaan te halen ?

(beloning halve liter brabants beste brouwsel) :-)
 
Komt voor elkaar , backfire brengt voor mij (van tria) een paar andere mee dus deze zijn over
Natas, heb geen schokbrekers van Tria? Bochten en een kettingbeschremkapjevanslechtchroom of zo iets, haha. Ik heb ook nog een achterspatbord en voor Roeltjeh een mooie uitlaat. Heeft iemand toevallig een benzinekraan liggen, hoop van tijdelijke aard. Ik kan de mijne niet meer vinden, terwijl ik dat ding wel 100 keer in mijn handen heb gehad. En daar hij sinds dinsdag weer loopt en ik niet de hele tijd met een jampotje wil rijden, moet ik ff snel mijn tank monteren. :)

Misschien heb ik nog een kapje links liggen voor de zijde van het startrelais ed. Rechter kapjes gaan volgens mij wel vaak stuk.
 
Back

volgens tria ligt er bij jouw voor mij

1 set rotte bochten
1 collector
lamporen
kettingbeschermer
achterspatbord
demper
achter schokbrekers

ik heb voor tria dan

lamporen
kettingbeschermer
achterspatbord
de set orginele knippers + hardware

doenze heeft voor mij

m stuur
stiek voor de accu

ik heb voor doenze

orgineel stuur
 
Back

volgens tria ligt er bij jouw voor mij

1 set rotte bochten 1,5 set rotte bochten
1 collector 2 soorten collector
lamporen -> moet ik ff checken
kettingbeschermer -> klopt
achterspatbord -> das dan de mijne
demper -> mmmh niet gezien
achter schokbrekers -> die dus ook niet

Probeer hem net te bellen maar geen antwoord, probeer het later nog eens
 
Terug
Bovenaan Onderaan