PS2 gekocht... echt VET!

Terminator

Die hard MF'er
1 jun 2001
524
0
Nieuwegein
Ikke heb dus een verstandige aankoop gedaan. PS2 met GTA3, super cool.

Maarruh, zijn er ook nog goed motor-race spellen voor op de PS2?
 
ff wat pics:

s3.jpg


s4.jpg


s7.jpg
 
Ik heb donderdag ook een PS 2 gekocht met GT 3 :)
Mooi grafisch.
Ik weet niet of er mooie race spellen zijn, ben r ook na op zoek.
 
Nou vraag ik me nog steeds af waarom er \'64\' op Rossi\'s Honda staat, terwijl het spel wel een officiele MotoGP-licentie heeft. :?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou alleen een PS2 kopen voor GTA3, maar aangezien ie toch in april op de PC komt, koop ik \'m mooi niet ;) MGS2 is ook mooi, maar komt ook wel op de PC. En verder speel ik wel op de Dreamcast. Even mooi (misschien zelfs mooier) beeld. Beiden 128 bit machines he....
 
dreamcast is veel mooier maar er komen geen spellen maar uit, en de demo die ik van motor gp2 heb gespeeld is wel erg arcade achtig. (geen crashes)
 
dreamcast is veel mooier maar er komen geen spellen maar uit, en de demo die ik van motor gp2 heb gespeeld is wel erg arcade achtig. (geen crashes)

Ach ik heb nog zat spellen voor de Dreamcast om te spelen.. dus de komende jaren heb ik daar voldoende aan. MAar helaas zijn ze gestopt ermee. Volgens mij zijn er maar weinig motorspellen op de DC.
 
Ach ik heb nog zat spellen voor de Dreamcast om te spelen.. dus de komende jaren heb ik daar voldoende aan. MAar helaas zijn ze gestopt ermee. Volgens mij zijn er maar weinig motorspellen op de DC.

jup en de motor spellen die er zijn zijn meestal bagger, alleen suzuki alstare racing vond ik wel aardig, ducati world racing challenge was echt bagger
 
jup en de motor spellen die er zijn zijn meestal bagger, alleen suzuki alstare racing vond ik wel aardig, ducati world racing challenge was echt bagger

Suzuki Alstare Racing was ook een schijtspel ;)
Ik kan me geen goed motorspel voor de dag halen. Ja Head Hunter waarin je van tijd tot tijd op een motor moet rijden (wel eens plaatjes gepost hier in \'Algemeen\'. maar dat is niet motor-dedicated.

Ach, ik houd mezelf wel zoet met Soul Calibur.....
 
Even mooi (misschien zelfs mooier) beeld. Beiden 128 bit machines he....

Excuseer voor het volgende:

[GOT-MODE] de ps2 kan veel meer polygonen aan. Scheelt veel met dreamcast, maar programmamakers maken er gewoon te weinig gebruik van. En elke motor uit tigduizend polygonen maken kost veel tijd. Maar GT3 is superwijs!! [/GOT-MODE]
 
Excuseer voor het volgende:

[GOT-MODE] de ps2 kan veel meer polygonen aan. Scheelt veel met dreamcast, maar programmamakers maken er gewoon te weinig gebruik van. En elke motor uit tigduizend polygonen maken kost veel tijd. Maar GT3 is superwijs!! [/GOT-MODE]

jup maar de anti-aliasing is om van te janken, en dan de aansluit kabels die er bij zitten, bij de dc zat tenminste een fatsoenlijke scart.
 
jup maar de anti-aliasing is om van te janken, en dan de aansluit kabels die er bij zitten, bij de dc zat tenminste een fatsoenlijke scart.

Voor wat extra €\'s kun je zeker wel fatsoenlijke kabels voor de PS2 kopen. Alleen een gemiste kans van Sony dat ze die er niet standaard bij doen. Schijnt nl. nogal wat uit te maken hoe de kwaliteit van het beeld, vooral met DVD\'s is, wanneer je een goede kabel + scart haalt. Maar hou het lekker bij de pc. PS2 heeft voor mij geen toegevoegde waarde.
 
Aloha,

PS2 rulez, maar je moet hem wel ff laten ombouwen. Kun je ook lekker amerikaanse en japanse spellen + k*pietjes op draaien(alle titels komen veel eerder op de markt dan de europese versie en héél véél spellen verschijnen nooit als europese versie). Om laten bouwen bij Padrino PC(Amsterdam, Arnhem, etc.)
 
Ombouwen wilde ik idd gaan doen. Zat te denken aan NEO2.2 + DVD Region-X.

NEO4 vind ik te ingewikkeld om in te bouwen, ik wilde het nl. zelf gaan doen. Zijn er nog zegels die ik moet verbreken zodat de garantie echt vervalt.

Kan namelijk redelijk solderen, dus mocht \'ie terug moeten, dan zien ze het vast niet...
 
Ik ben sinds vandaag ook een gelukkig iemand met een ps2. Alleen heb ik er nog geen games bij dus moet ik nog ff wachten op zaterdag dan komen er gt3 en gta3 in huis. :)
 
Koop me wel een normale DVD speler. Kan ik ook eindelijk m\'n 2 maanden geleden aangeschafte dvd\'s eindelijk eens zijn :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan