Psygho77 is nieuw hier...

Psygho77

Passion for Perfection!
15 dec 2017
1.664
1.140
Assen, Drenthe, Nederland
Al een hele poos een lurker, nu dan geregistreerd.
Mijn naam is Emil, en woon in prov Drenthe.

Vanaf mijn 12e rijd ik al op gemotoriseerde 2 wielers. Vanaf mijn 16e legaal op brommers.
Heb alles van Honda wel zo ongeveer gehad.

Ben begonnen met mijn rijbewijs te halen op mijn 40e. Rijbewijs sinds een maand of 2 ,vrij vlot in bezit met weinig lessen. Alles in 1 keer gehaald.

Jaren lang moderator geweest van het modelbouwforum, en ben redelijk technische georiënteerd. Vroeger vooral actief geweest op tweakers.net, en mag graag bezig zijn met techniek, en mechanica. Een poos drone gebouwd in opdracht,en bezit een YouTube kanaal, met voornamelijk technische "how to's" wat betreft drone en modelbouw. Dus mijn hobbies laten zich wel raden. Naast dit alles mag ik graag het bos in met mijn full suspension MTB.


Momenteel bezit ik een cb500 uit midden jaren 90.. Straks omstreeks maart 2018, komt daar een cb650f uit 2014 voor in de plaats.

Vreselijk veel zin in!

Omdat motoren iets anders is dan de brommers zal ik vast nog vele vragen gaan hebben!
Mijn cb650f is nog helemaal standaard, en dat kan natuurlijk niet. Zit al te kijken naar andere demper, of compleet uitlaat systeem. De proefrit was heerlijk, maar het geluid was wel erg, , erg... standaard zullen we maar zeggen...Onderhoud wil ik zoveel mogelijk zelf doen van deze motor.
 
:W Emil
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan