Publiek op de MFCD dag..

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
Geachte motor-vrienden...(<=mag ik dit zo zeggen?...)

in overleg met het PVI in lelystad is het verboden voor publiek om te mogen kijken op het circuit. (veiligheid boven alles....)

in de kantine is er wel ruimte maar helaas is er dan niks te zien van de activiteiten op de baan.

dus voor de mensen die van plan waren om te komen kijken of kennis te maken met de andere motor-forummers moet ik helaas mededelen dat dit niet zo\'n goed plan is...

zijn er toch mensen die komen die NIET meedoen met de circuitdag is dit voor eigen risico...

ik vind het heel jammer dat ik het moet meedelen...want mijn opinie is hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! maarja...ik kan het PVI ook wel begrijpen...

evengoed verheug ik me met de dag meer op het evenement...
 
Vanaf de openbare weg kun je die twee rechterbochten na de bult goed zien liggen. Je staat dan nog niet eens zover van de baan af.
 
ladders mee!
nog beter: je kan ernaast ook een vliegtuigje huren!

Een M-F steiger/tribune op die plaats. Zijn er nog vrachtwagenchauffeurs in ons midden? Vanaf het dak van een oplegger moet een groot deel van het circuit te overzien zijn.
 
Ik baal er ook van! :(

Sinds dat dodelijke ongeluk daar is gebeurd afgelopen lente/zomer zijn de regels flink aangepast...
 
Niet helemaal bekend, maar had met de Ducati-club te maken...en ik geloof op de oval die de daar ook hebben (weet ik niet zeker meer)
 
Terug
Bovenaan Onderaan