publiek?!

ik vind dat je gewoon geen verschil moet maken, in Assen is toen het een en ander gebeurt doordat er publiek op de baan kwam. Daar zijn maatregelen voor getroffen! Op andere gp's zie je nog steeds publiek op de baan komen, dus voor mij is het gewoon een kwestie van tijd totdat er weer zoiets gaat gebeuren als in Assen. En dan word er zeker weer geroepen van: hoe kan dat nou toch gebeuren??!!!
Ja door geen maatregelen te nemen.... |(
 
als je stunts wilt zien moet je keer naar een stunt show gaan :+

Ja hoor, tuurlijk, Het is inderdaad niet gaaf hoe Hopkins dat
ding op 12 uur zet... Zoals ik al zei, ik ben blij dat die mannen zo
uit hun dak gaan in de uitloopronde, en wij als publiek moeten daar
zoveel respect voor hebben dat ze dat ook kunnen!!
Is ook leuk voor het televisie-kijkend publiek!!
 
Dat het toen in Assen fout ging daar heben voor een groot gedeelte ook de baco's schuld aan.
Ik zat destijds in de GT, en toen zetten de baco's daar een hek los zodat het publiek de baan op kon lopen.
Zelfs nog voor dat alle rijders gefinisht waren. |(
Ze zullen wel bang geweest zijn dat anders de hekken gesloopt werden, maar nu gingen ook veel mensen de baan op die anders waren blijven zitten.
Want als de baco's het hek openzetten dan zal het immers wel mogen. :?
 
Dat het toen in Assen fout ging daar heben voor een groot gedeelte ook de baco's schuld aan.
Ik zat destijds in de GT, en toen zetten de baco's daar een hek los zodat het publiek de baan op kon lopen.
Zelfs nog voor dat alle rijders gefinisht waren. |(

Doet mij een beetje denken aan een wielren eindsprint van een aantal jaar geleden, dat er 1 man uit het publiek de baan over rende naar de andere kant ende wielrenner kon hem niet meer ontwijken. Vervolgens erboven op geklapt, weg overwinning. Het zal je maar gebeuren. Rossi rijdt fan overhoop :X
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan