Pulstar Pulse Bougie?

Wikelerdyk

Rookie
11 aug 2009
10
0
hieronder een ad van pulstar bougies, iemand hier ervaring mee, of kunnen we het beter de normale NGK's nemen?

http://www.pulstarplug.nl/N_frame.html?http://www.pulstarplug.nl/
 
Ik vind het BS. Ik heb ze toen in m'n CBR gehad maar ik merkte er echt helemaal niks van, niet qua vermogen, verbruik of wat dan ook maar je betaalde wel een paar tientjes per bougie.

Ik zou m'n geld in m'n zak houden.
 
25 euro per stuk :')

ik had voor 25 euro 4 irridium ix bougies, dat vond ik al meer dan genoeg marketing in mijn motor :P
 
In this case half a horsepower equates to about 0.4% difference. Any sort of dyno testing whether it be rolling road or dynamic in-car testing like this will typically have an error tolerance of about 5% so the difference in horsepower results in this case is negligible.

Ik wil ze ook _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Helaas hierbij niet een 'Keweldige Aanbieding' waarbij je er 2 voor de prijs van 1 krijgt (wat nog steeds niet goedkoop is maargoed)

Hm...... is inderdaad zelfs dan niet goedkoop. Zelfs voor de helft van de prijs ben je nog duurder uit dan voor een setje gewone bougies.
 
Hmmm, ik betaal nu 3 euro per NGK bougie dus de kans dat ik bougies ga kopen van 25 euro per stuk is behoorlijk nihil :N

Amazing Mike............net als al die andere superdingen uit Amerika.
Maar als je iets 'normaals' wilt kopen van Amerikaanse makelij blijkt dat iedere keer weer ouderwetse technologie te zijn?
Vreemd :?
 
Hmja, ik kocht kort geleden een airco van Honeywell. Dan denk je: bekend merk, moet wel goed zijn.

Wát een drama, die dingen. Ik snap best hoe de Amerikanen in zo'n crisis zijn beland...... :X
 
Als die dingen werkelijk tot 10% zuiniger zouden kunnen lopen, hadden alle fabrikanten die dingen wel als eerste montage. Verbruik is in deze tijd marketingtechnisch zeer belangrijk. Met name natuurlijk in de auto industrie. Als ik zie dat zij met enkele types een behoorlijke dekkingsgraad hebben, vraag ik me af waarom er steeds meer verschillende types bougies op de markt komen. Bij ons (volkswagen/audi) komen steeds meer verschillende types bougies. Zou eerder vertrouwen op voorschrift fabrikant en is nog goedkoper ook.
 
vraag ik me af waarom er steeds meer verschillende types bougies op de markt komen.

Omdat de concurent dat ook doet en je wilt sowieso een bepaalde technologische groei in een bedrijf houden.

Maar als er globaal maar 100.000 gekken zijn die 4 van zulke bougies willen kopen om eens te proberen heb je toch mooi 400.000 maal 25 euri omgezet ;)
Of het wel of niet werkt maakt dan geen ene reet uit.
 
Oeps, ik verwoorde me verkeerd. Als er steeds meer verschillende bougies komen, vraag ik me af hoe zij het met enkele types goed willen doen !

Omdat de concurent dat ook doet en je wilt sowieso een bepaalde technologische groei in een bedrijf houden.

Maar als er globaal maar 100.000 gekken zijn die 4 van zulke bougies willen kopen om eens te proberen heb je toch mooi 400.000 maal 25 euri omgezet ;)
Of het wel of niet werkt maakt dan geen ene reet uit.
 
Oeps, ik verwoorde me verkeerd. Als er steeds meer verschillende bougies komen, vraag ik me af hoe zij het met enkele types goed willen doen !


Daarom is het ook een nieuwe uitvinding.
Maar een goede bougie doet meer dan wij allemaal mogenlijk kunnen denken.
Een standaard bougie voldoet aan de door de fabrikant gestelde eisen, maar om meteen te gaan geloven dat een pulsar bougie zoveel winst geeft gaat mij ook te ver.
Meten is weten.
Wel gebruik ik als standaard alleen platinum en irridium bougies in alle motoren, gewoon omdat ze een meerwaarde hebben voor de motorfiets.
 
Het enigste dat ik hier wil zeggen is dat ik twijfel over de kwaliteit van die pulsar dingen...........

Daarom is het ook een nieuwe uitvinding.
Maar een goede bougie doet meer dan wij allemaal mogenlijk kunnen denken.
Een standaard bougie voldoet aan de door de fabrikant gestelde eisen, maar om meteen te gaan geloven dat een pulsar bougie zoveel winst geeft gaat mij ook te ver.
Meten is weten.
Wel gebruik ik als standaard alleen platinum en irridium bougies in alle motoren, gewoon omdat ze een meerwaarde hebben voor de motorfiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan