puma1000

ze gaan uit de verkoop, blijkt dat deze laarzen een soort etalage model zijn , een soort prototype , daarna zijn er definitieve modellen gekomen. We zijn door de verkoper goed te pakken genomen en dat wil ik niemand anders aan doen. weer een ( klote )ervaring rijker helemaal omdat het een cadeau was.
 
Laatst bewerkt:
passen mag en als hij bij jou goed zit kunnen we nog praten over de prijs , maar zie hierboven het verhaal....
 
hahaha ik ken je een beetje :P

eeh ff verhaal. ...toen ik aangereden werd en ik in het ziekenhuis kwam was het plan amputeren, het voetpedaal zat in mijn binnenkant voet en de enkel was tussen de motor en een auto vast komen te zitten terwijl de klap de rest van mijn lichaam weg had geduwd naar 5 meter verderop. enkel 3/4 weg gerukt. middenvoetbeentjes allemaal gebroken, rechterkant bot vanaf de kleine teen op 3 plaatsen gebroken en twee tenen. Ze hebben een in een helder moment gedacht ok we proberen het baat het net dan schaadt het ook niet amputeren kan altijd nog. Alleen de wond van het rempedaal had door het "getreuzel "te lang open gelegen en kon niet meer dicht gemaakt en moet van binnenuit helen.

Toen 2 jaar revalideren en ik moet zeggen ik kan lopen , ik kan rennen, alleen de voet is 0.5 maten groter geworden en de botten lopen niet zoals het hoort, de spieren ook niet, de voet heel snel moe aan en door de 3 platen en 7 schroeven is het altijd eeeh laten we zeggen "gevoelig ".

Als ik motor rij dan drukken de normaal holle en nu bolle middenvoetbeentjes tegen de wreef van de laars en dat gaat voor even goed maar als het langer duurt moet je ook tegen de laars duwen, daarbij is het schanier punt van de enkel erg verminderd , dus remmen achter in een sportmotor positie is voor de voet veel vermoeiender omdat de voet gewoon minder bewegingen aan kan en als ik ze doe doen de platen zeer. Motor rijden kost me dus wat meer moeite , maar het is zo leuk :9 al gaan de lange afstanden nu hun tol eisen

conclusie het werkt, maar met mate..


Trouwens de opgeroepen motor politie zag mij niet eens liggen en reed al vrolijk met sirene en zwaalicht voorbij terwijl iedereen hier hier hier riep :+
Hij verontschuldigde zich later trouwens en heeft mij keurig begeleidt en is later zelfs komen informeren hoe het met de collega motor rijder ging :P

Allemachtig :X -O- , wat een verhaal -O-
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan