puma1000

pepe

MF veteraan
25 jun 2003
23.295
200
puma1000 topmodel van de puma serie in maat 42, 1 x gedragen is een verkoop model geweest. 1 x gedragen ...

prijs 250 euro ...

mail me maar , zie profiel
full
 
Laatst bewerkt:
puma1000 topmodel van de puma serie in maat 42, 1 x gedragen is een verkoop model geweest. 1 x gedragen ...

prijs 250 euro ...

mail me maar , zie profiel[http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/623472/0a236a2443b86cf21eba52e213641783 (afbeelding)]
Kwijl kwijl :9~
Top laarzen, maar een lege beurs ... helaas :/
 
:^ '(

Wat is de reden eigenlijk dat je deze laarzen wegdoet? (Als ik vragen mag)
natuurlijk mag dat , mijn enkel is er door een ongeluk helemaal afgeweest en die is terug gezet en deze laarzen geven de enkel een hele goed bescherming daarom kocht ik ze. echter al mijn middenvoet beentjes zijn ook gebroken geweest en die zorgen bij de laarzen voor last. Ik heb ze alleen aangehad naar de megameeting en dat was voor mij een test van 400 km .
 
ik wil me nergens mee bemoeien hoor ;) maar misschien kun je naar de supertech/ supertech-r of smx - plus van alpinestars kijken omdat deze losse binnenschoen hebben (de smx - plus een halve)

en daardoor extra stevig zijn (deze laarzen kun je ook niet dubbelvouwen)

iig succes met de verkoop ;)
 
ik wil me nergens mee bemoeien hoor ;) maar misschien kun je naar de supertech/ supertech-r of smx - plus van alpinestars kijken omdat deze losse binnenschoen hebben (de smx - plus een halve)

en daardoor extra stevig zijn (deze laarzen kun je ook niet dubbelvouwen)

iig succes met de verkoop ;)
ik heb de smx hier staan en daar had ik een blauwe wreef van ... thnx voor het mee denken
 
Mooie laarzen, klopt het dat ze wel erg smal zijn? (ik heb brede voeten)
de ingang is smal alleen je moet de binnenschoen goed los maken dat is de truc en ok ik heb ze 1 x aangehad het was wel ff doortrekken en dan zaten ze goed, vooral de enkel zit verwonderlijk goed "ingepakt "
 
Laatst bewerkt:
Ik heb misschien toch serieuze interesse (vakantiegeld is binnen *D ).
Kan je iets zeggen over deze laars. Vallen ze klein of juist groot? En wat voor maat schoen heb jij normaal gesproken. Ik zit rond maat 41 van schoen (soms 40 en soms weer 42).
De reden dat ik toch andere laarzen wil is dat mijn geweldig mooi Sidi's toch net te smal zijn ;( . Daardoor heb ik een maand geen gevoel in mijn voeten na 1700 km rijden in Luxemburg -O- . En dat is zwaar @#$%
 
Ik heb misschien toch serieuze interesse (vakantiegeld is binnen *D ).
Kan je iets zeggen over deze laars. Vallen ze klein of juist groot? En wat voor maat schoen heb jij normaal gesproken. Ik zit rond maat 41 van schoen (soms 40 en soms weer 42).
De reden dat ik toch andere laarzen wil is dat mijn geweldig mooi Sidi's toch net te smal zijn ;( . Daardoor heb ik een maand geen gevoel in mijn voeten na 1700 km rijden in Luxemburg -O- . En dat is zwaar @#$%
eigenlijk heb ik nomaal 40 alleen de enkel van de rechterschoen is na mijn ongeluk 41 geworden, bij mijn alpinestars ook 41 en bij mijn puma schoenen heb ik ook 42. omdat puma toch smal en klein uitvalt denk ik :?
 
Laatst bewerkt:
uhm in duitsland fcmoto. staan ze voor 199 euries.....................
 
ja als je die kleur mooi vind grijs/zwart en zwart met oranje ..
 
PEPE had je da potver nie ff eerder kunnen melden ....
heb net nieuwe Alpinestars besteld ..... a 250 pleuro
 
Pepe, ik ga ze niet kopen van je. Heb vandaag de zooltjes uit mijn Sidi's gehaald na een goede tip. En ze zitten nu een stuk beter *O* .

Wel een kickje omhoog voor deze mooie laarzen :}
 
natuurlijk mag dat , mijn enkel is er door een ongeluk helemaal afgeweest en die is terug gezet en deze laarzen geven de enkel een hele goed bescherming daarom kocht ik ze. echter al mijn middenvoet beentjes zijn ook gebroken geweest.

Ik weet niet of t nieuwsgierigheid is...of belangstelling... of dat ik gewoon een ramptoerist ben... maar kun je daar wat meer over vertellen en hoe dat gaat in relatie tot t motorrijden nu ??
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan