Puntenrijbewijs

we kunnen het alleen maar hopen :')

Weer zo'n opmerking die nergens op slaat :Z

Misschien was het wel een perfect lange rechte weg met geen kip in de buurt en had ie gewoon zin het gas ff open te trekken

Moet trouwens wel zeggen dat je er imho erg genadig vanaf bent gekomen, hoewel 1500 eypo's wel n smak geld is -O-
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ben je daar goed mee weggekomen, en idd je neemt zelf het risico.


Als het CBR vindt dat je opnieuw rijexamen moet doen wel. Dit heeft Mr. Spee ( :r ) afgelopen keer nog in Wegmisbruikers gezegd :Y

Als je bij "Wegmisbruikers" of "Blik op de weg" uitspraken hoort moet je maar eens bovenaan naar de datum kijken grote kans dat daar 2003 o.i.d. staat, intussen kunnen natuurlijk de regels veranderd zijn en staat die achterlijke tuinkabouter zwaar uit z'n nek te lullen.
 
De rechter heeft helemaal geen rekening gehouden met mijn eerder overtreding(en). 3 maand geleden ben ik samen gepakt met een maat van mij. Gisteren moest ik om 13:40 voorkomen en mijn maat om 14:00. De rechter had volgens mij al in de gaten dat we er allebei al om 13:40 waren dus toen kwam zo'n vent naar ons want de rechter had gevraagd of we samen voor wouden komen "samen uit, samen thuis", mijn kameraad heeft nooit eerder snelheidsovertredingen begaan maar kreeg exact dezelfde straf als mij.

Gezien de overtreding ben ik volgens mij wel heel netjes van afgekomen, 3 en halve maand ontzegging (wat ik heel weinig vind, gezien andere verhalen hier op mf) en een dikke prent.

Hmm okay. Goed om te weten dat hij geen rekening heeft gehouden met de eerdere overtreding aangezien ik nu ook onder de recidiveregeling val.. Maargoed zelfs dan ben je er idd zeer makkelijk vanaf gekomen; zie bekende de tabel op de site van de coppers:

Infopolitie.nl

1ste overtreding 100+ km/u: tarief 95 tot 100 km/h + € 150,- per 5 km/h overschrijving + 6 mnd. OBM ovw

Staat dus standaard 6 maanden fietsen voor..
 
we kunnen het alleen maar hopen :')
Faithy, deze reactie is puur en alleen om te zeiken.(excusez le mot). B|
Je reageert op een post van 30 oktober, en draagt verder niets bij. Doe dat maar leuk op je Rijles-Topic. :Y :W

En nou niet weer beginnen met: het is een forum en ik mag alles zeggen bla bla bla.....

Gertjee, you are one lucky bastard, maar dat realiseer je jezelf ook las ik..... :P
 
Laatst bewerkt:
We trekken allemaal het gas weleens open, ik trek hem soms ook door naar de 250 maar ik doe het wel op wegen waarvan ik zeker weet dat er geen politie in de buurt is (hoewel zeker weten doe je het nooit natuurlijk).

Ik denk ook dat je er wel goed vanaf komt, stel je voor dat je en je A en je B rijbewijs weer helemaal opnieuw moet gaan halen, dat zou toch wel een nachtmerrie zijn dacht ik zo.

Ik zou mezelf nu wel inhouden, want 1x 30 te hard buiten de kom, of 40 te hard op de snelweg en je bent echt gigantisch de sjaak. Dus ik zou nu als een bejaarde gaan rijden tot je geen beginnend bestuurder meer bent en je proeftijd voorbij is.
 
We trekken allemaal het gas weleens open, ik trek hem soms ook door naar de 250 maar ik doe het wel op wegen waarvan ik zeker weet dat er geen politie in de buurt is (hoewel zeker weten doe je het nooit natuurlijk).

Ik denk ook dat je er wel goed vanaf komt, stel je voor dat je en je A en je B rijbewijs weer helemaal opnieuw moet gaan halen, dat zou toch wel een nachtmerrie zijn dacht ik zo.

Ik zou mezelf nu wel inhouden, want 1x 30 te hard buiten de kom, of 40 te hard op de snelweg en je bent echt gigantisch de sjaak. Dus ik zou nu als een bejaarde gaan rijden tot je geen beginnend bestuurder meer bent en je proeftijd voorbij is.

Of zo als de rechter zei: Jullie wonen 30km verwijderd van de duitse grens;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan