Puntjes van kritiek

NR34

Give us a number 1 score!
1 aug 2008
49.958
12.389
Veel positieve punten zijn al voorbij gekomen over het nieuwe MF: Sneller, moderner, het ziet er mooier uit. En er is genoeg werk voor verricht achter de schermen. Na er wat tijd ingestoken te hebben en een aantal kritieken gelezen te hebben, wil ik hier toch even samenvatten wat voor mij en volgens mij meerderen echt storend werkt:

-Het missen van de functie om de nieuwste topicpagina als eerste te kunnen zien. Indien deze functie er wel is, hoor ik het graag. Indien niet, dan het verzoek om dit alsnog mogelijk te maken.
-Het missen van een overzichtspagina: Er zijn al topics voor aangemaakt en er is al antwoord op gekomen, maar het volgen en de bookmarks halen het niet bij het overzicht wat je had in het oude "my react". Dat gebruikte ik als basis en je zag in 1 oogopslag alles wat jou interesseerde. Email binnen krijgen over alles wat er gebeurd, zie ik eerder als irritant dan als een winst. De tijd dat we blij waren met een e-mail ligt al even achter ons. En die mogelijkheden gaan bij mij voor een groot deel uit. Momenteel mis ik gewoon de dagelijks gevolgde topics en merk dat ik er ook niet naar blijf zoeken. Ik hoop echt dat er gekeken kan worden om op het nieuwe platform die oude overzichtspagina weer terug te krijgen.

-Iets minder belangrijk, maar wel leuk: De terugkomst van de oude emoticons. Deze maakten MF juist uniek.
 
Veel positieve punten zijn al voorbij gekomen over het nieuwe MF: Sneller, moderner, het ziet er mooier uit. En er is genoeg werk voor verricht achter de schermen. Na er wat tijd ingestoken te hebben en een aantal kritieken gelezen te hebben, wil ik hier toch even samenvatten wat voor mij en volgens mij meerderen echt storend werkt:

-Het missen van de functie om de nieuwste topicpagina als eerste te kunnen zien. Indien deze functie er wel is, hoor ik het graag. Indien niet, dan het verzoek om dit alsnog mogelijk te maken.

dit ?
Direct naar eerste ongelezen post
 
Laatste pagina kan je via desktop site door in de laatste kolom op tekst te klikken, is link naar laatste reactie.. op mobiel is dat er net ff niét
 
Bedoel je dit @NR34 ?

Nieuwe Posts
Wat is er Nieuw?
Schermafbeelding 2018-09-09 om 16.27.14.png


Hieronder zie je ook in de lijst waar niets anders in is sinds laatste bezoek.
Schermafbeelding 2018-09-09 om 16.27.01.png
 
Laatste pagina kan je via desktop site door in de laatste kolom op tekst te klikken, is link naar laatste reactie.. op mobiel is dat er net ff niét
Op mobiel is er veel achter menu'tjes verstopt. Of je moet landscape kijken dan komt er ook meer in beeld. Of desktopversie opvragen.
De oude site was eigenlijk gewoon een normale site en nu een echte responsive site.

Het is denk ik gewoon een kwestie van wennen (en even zoeken in het begin).

Schermafbeelding 2018-09-09 om 16.30.22.png
 
Bedoel je dit @NR34 ?

Nieuwe Posts
Wat is er Nieuw?Bekijk bijlage 1327161

Hieronder zie je ook in de lijst waar niets anders in is sinds laatste bezoek.
Bekijk bijlage 1327165

Nee dat heb ik allemaal gezien en dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel de oude "my react" pagina, waar je in 1 oogopslag de laatste reacties, je favorieten en belangrijkste: de topics ziet waarin je zelf gereageerd hebt. Alles overzichtelijk op 1 pagina. De admins weten wel wat ik bedoel.
 
Laatste pagina kan je via desktop site door in de laatste kolom op tekst te klikken, is link naar laatste reactie.. op mobiel is dat er net ff niét

Het werkt bij mij in ieder geval nog niet zoals gewenst. Gewoon dat elk topic automatisch de nieuwste pagina opent.
 
Helemaal bovenaan in een bericht staat de dagnaam van de week en de tijd. Dat blijkt dus alleen bij de laatste 7 dagen. Bij oudere berichten staan de datum en de maand van plaatsing wel vermeld.
 
Ik mis ook het oude Myreact deel van de website. In één opslag bekijken van je favorieten, de actieve topics en de topics waarin je gereageerd hebt.
 
Het werkt bij mij in ieder geval nog niet zoals gewenst. Gewoon dat elk topic automatisch de nieuwste pagina opent.
Volgens mij is dat alleen niet zo als je een topic voor de eerste keer opent. Als je dan binnen dat topic even op de laatste pagina klikt, sta je bij de nieuwste berichten. Zodra je dat topic voor de tweede (, derde, ... ) keer opent zal hij vanzelf naar het eerste ongelezen bericht binnen dat topic springen.
 
Klopt, als je een keer in een topic hebt gelezen, ga je de volgende keer als je dat topic opent direct naar het laatste bericht wat je de vorige keer hebt gezien.
 
-Het missen van een overzichtspagina: Er zijn al topics voor aangemaakt en er is al antwoord op gekomen, maar het volgen en de bookmarks halen het niet bij het overzicht wat je had in het oude "my react". Dat gebruikte ik als basis en je zag in 1 oogopslag alles wat jou interesseerde. Email binnen krijgen over alles wat er gebeurd, zie ik eerder als irritant dan als een winst. De tijd dat we blij waren met een e-mail ligt al even achter ons. En die mogelijkheden gaan bij mij voor een groot deel uit. Momenteel mis ik gewoon de dagelijks gevolgde topics en merk dat ik er ook niet naar blijf zoeken. Ik hoop echt dat er gekeken kan worden om op het nieuwe platform die oude overzichtspagina weer terug te krijgen.

Is onderstaande wat?
Screenshot_20180909-220904.jpg
 
Zojuist geprobeerd: Krijg dit topic nu te zien. Maar niet alle andere topics die ik volg.
 
Nee klopt, je ziet alleen topics waar je ooit iets in getypt hebt. Topics die ik wil volgens laat ik voortaan dan ook even een reactie achter. Kan ik ze gelijk makkelijker terugvinden ;)
 
Klopt, je moet even een terugvindpost plaatsen in topics die je in deze lijst wil hebben.

Topics die je volgt krijg je een melding van bij het belletje als er gereageerd is.
 
Bedankt voor alle tips. Zal er zeker wat mee doen. Echter voldoet het tot nu toe niet aan datgene waar het oude platform wel aan voldeed. Ik zit op 1 ander forum, waar ik heel af en toe mee lees omdat het daar ook zo onoverzichtelijk is. Het oude MF was juist zo fijn door de overzichtelijkheid van myreact.
 
Naar aanleiding van vele verzoeken rondom dit onderwerp, zijn er inmiddels functies toegevoegd, wat het al weer een stukje overzichtelijker maakt (y)
 
De snelheid waarmee er aanpassingen worden gedaan aan het forum n.a.v. de feedback vind ik een hele grote pluim waard (y)(y)(y)

Motor-Forum luistert naar haar gebruikers *O**O**O*
 
De snelheid waarmee er aanpassingen worden gedaan aan het forum n.a.v. de feedback vind ik een hele grote pluim waard (y)(y)(y)

Motor-Forum luistert naar haar gebruikers *O**O**O*

I'm with stupid (y) Gelukkig om die reden ook al meerdere complimenten gegeven. Vraag me wel eens af of Ruud er zelf wat aan over houdt of dat het nog steeds puur hobby is. Want het lijkt erop dat hij er dag en nacht mee bezig is.
 
I'm with stupid (y) Gelukkig om die reden ook al meerdere complimenten gegeven. Vraag me wel eens af of Ruud er zelf wat aan over houdt of dat het nog steeds puur hobby is. Want het lijkt erop dat hij er dag en nacht mee bezig is.
hij woont nog steeds in Ede, dus rijk wordt hij er niet van :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan