Pure frustratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toktok

Recalcitrant in de wieg
22 apr 2010
5.277
3.718
Heerlen
Loop ik net met de honden over het fietsenpad achter een wijk in Heerlen, zie ik een aantal Marokkanen op een grijze Honda Transalp rijden, voorkant is eraf gesloopt, geen kentekenplaat. Vermoedelijk gestolen lijkt me, ik heb ze er deze week ook al eens rond zien rijden.
Dus denk ik, laat ik de politie eens bellen. 112 gaat wat ver want er is (nog) geen sprake van een levensbedreigende situatie dus 0900-8844 gebeld. Eerst krijg ik een bandje te horen met wat dit gesprek me gaat kosten, de ergernis begint al. Vervolgens krijg ik een dame aan de lijn die me vraagt wat ik te melden heb, ik leg het uit, ze vraagt niet naar het type en kleur van de motor, wel hoe die apen uitzien. Ik zeg dat er wellicht enige haast bij geboden is als ze ze willen pakken, krijg ik als antwoord dat het nog wel even zal duren want het is erg druk. Daar word ik dus strontziek van, hebben ze de mogelijkheid om eens iets te doen aan de niet aflatende golf van motordiefstallen hier in Limburg, hebben ze het druk. Ja, met flitsen en dus binnenharken van geld zeker. Nou, dit was dus de laatste keer dat ik voor zoiets de politie heb gebeld. Maar mocht ik ooit zo'n aap op een van mijn motoren zien of betrappen op een inbraak dan vallen er doden, dat is een verzekering die ik nu wel af kan geven. Kijken of ze dan de tijd hebben om me op te pakken of dat ze het dan ook te druk hebben.
Ik walg gewoon van deze laksheid, vooral als ik dan het beeld voor ogen roep van de eeuwig breuzelende Opstelten.

grtz, Tok
 
En volgende keer kan je gewoon 112 bellen. Heeft niets te maken met levensbedreigende situaties. 0900-8844 is voor geen spoed. Nu lijkt alles erop dat je een misdrijf op heterdaad ontdekt. 112 bellen had dus volledig legitiem geweest.
 
:') wat een drogreden om dan maar helemaal nooit niks te doen, wilde eerst nog hulde zeggen voor de poging maar laat maar
 
Loop ik net met de honden over het fietsenpad achter een wijk in Heerlen, zie ik een aantal Marokkanen op een grijze Honda Transalp rijden, voorkant is eraf gesloopt, geen kentekenplaat. Vermoedelijk gestolen lijkt me, ik heb ze er deze week ook al eens rond zien rijden.
Dus denk ik, laat ik de politie eens bellen. 112 gaat wat ver want er is (nog) geen sprake van een levensbedreigende situatie dus 0900-8844 gebeld. Eerst krijg ik een bandje te horen met wat dit gesprek me gaat kosten, de ergernis begint al. Vervolgens krijg ik een dame aan de lijn die me vraagt wat ik te melden heb, ik leg het uit, ze vraagt niet naar het type en kleur van de motor, wel hoe die apen uitzien. Ik zeg dat er wellicht enige haast bij geboden is als ze ze willen pakken, krijg ik als antwoord dat het nog wel even zal duren want het is erg druk. Daar word ik dus strontziek van, hebben ze de mogelijkheid om eens iets te doen aan de niet aflatende golf van motordiefstallen hier in Limburg, hebben ze het druk. Ja, met flitsen en dus binnenharken van geld zeker. Nou, dit was dus de laatste keer dat ik voor zoiets de politie heb gebeld. Maar mocht ik ooit zo'n aap op een van mijn motoren zien of betrappen op een inbraak dan vallen er doden, dat is een verzekering die ik nu wel af kan geven. Kijken of ze dan de tijd hebben om me op te pakken of dat ze het dan ook te druk hebben.
Ik walg gewoon van deze laksheid, vooral als ik dan het beeld voor ogen roep van de eeuwig breuzelende Opstelten.

grtz, Tok

Hier moet je 112 voor bellen, en dan nog kan het wel eens druk zijn.
Opstelten hadden ze bij de geboorte al moeten wurgen....
 
Hier moet je 112 voor bellen, en dan nog kan het wel eens druk zijn.
Opstelten hadden ze bij de geboorte al moeten wurgen....

Nou ja, als ik hier sommige reacties lees dan kan ik beter een andere kant opkijken en alleen mijn eigen zaakjes regelen...en geloof me maar gerust dat dat lukt, heb wel een naam hoog te houden...
 
Als je zoiets ziet, moet je zeggen: "als jullie niet afkomen is het niet erg is,ik reken zelf wel met die gasten af."
Dan staat de politie daar opeens heel snel.
 
Nou ja, als ik hier sommige reacties lees dan kan ik beter een andere kant opkijken en alleen mijn eigen zaakjes regelen....

Kun je ook beter doen, als je iemand flink aanpakt staat dat tegenwoordig altijd wel ergens op camera.
Na publicatie op youtube zal Ivo er dan zijn schande over spreken.

Goed weekend!
 
Als je zoiets ziet, moet je zeggen: "als jullie niet afkomen is het niet erg is,ik reken zelf wel met die gasten af."
Dan staat de politie daar opeens heel snel.

Geloof me gerust, als dat MIJN motor was geweest was die zaak heel anders gelopen geloof me...ik veracht zinvol geweld niet...bellen was dan misschien wel nodig geweest maar niet voor mij...
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel klachtwaardig, zoiets had ik tijdje terug ook. Waren ze bezig met een slot te foceren, ik dus bellen. Raad eens.. Geen tijd, ja doei! :( Gelukkig lukte het ze niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan