Pure frustratie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ja, als ik hier sommige reacties lees dan kan ik beter een andere kant opkijken en alleen mijn eigen zaakjes regelen...

Nee, maar lezen gaat je niet zo goed af.
Je wordt helemaal doodgegooid met die spotjes van 0900-8844, geen spoed, wel politie.

Dus of je begrijpt de definitie van spoed niet, dat kan ook.

Maar door 8844 te bellen geef je zelf aan dat het geen prioriteit heeft, immers, geen spoed = geen prioriteit.

Ik snap je frustratie wel, maar richt het lekker op jezelf want daar valt de winst te behalen.
 
Nee, maar lezen gaat je niet zo goed af.
Je wordt helemaal doodgegooid met die spotjes van 0900-8844, geen spoed, wel politie.

Dus of je begrijpt de definitie van spoed niet, dat kan ook.

Maar door 8844 te bellen geef je zelf aan dat het geen prioriteit heeft, immers, geen spoed = geen prioriteit.

Ik snap je frustratie wel, maar richt het lekker op jezelf want daar valt de winst te behalen.


Dit dus, 112 bellen als je ze nodig hebt, 8844 als je ze alleen maar iets wilt vertellen.
 
Ach joh relax een beetje.

Half jaartje geleden in de nachtdienst draaide ik bij knooppunt burgerveen de a44 op met de ambulance en voor me reed een straal bezopen kerel die van links naar rechts slingerde dus ik afstand gehouden en alle verkeer wat wilde inhalen tegen gehouden,natuurlijk direct 112 gebeld en er werd gelijk als een gek gezocht naar een beschikbare auto was.

Uiterlijk zijn we de auto gevolgd tot het tweede kruispunt in Wassenaar waar hij uiteindelijk volle bak op een paal knalde op het fietspad.
Toen dat net was gebeurt kwamen er eindelijk twee patrouille wagens aan zetten.

Heb er zeker 20 minuten achter gezeten en ven Door drie corpsen gereden.
was gewoon pech want echt alle wagens waren al bezet met een andere melding.

Soms zit het mee en soms weet je weer even dat jij niet de enige bent met een probleem.

Komt wel goed schatje ;)
 
Niet te zuur, laatst ook "geen nood, wel politie" gebeld voor een *vermoedelijk*
gestolen en gedumpte brommer / motor.

Die gasten stonden er krap op een kwartier ( Politie )
 
Ach joh relax een beetje.

Half jaartje geleden in de nachtdienst draaide ik bij knooppunt burgerveen de a44 op met de ambulance en voor me reed een straal bezopen kerel die van links naar rechts slingerde dus ik afstand gehouden en alle verkeer wat wilde inhalen tegen gehouden,natuurlijk direct 112 gebeld en er werd gelijk als een gek gezocht naar een beschikbare auto was.

Uiterlijk zijn we de auto gevolgd tot het tweede kruispunt in Wassenaar waar hij uiteindelijk volle bak op een paal knalde op het fietspad.
Toen dat net was gebeurt kwamen er eindelijk twee patrouille wagens aan zetten.

Heb er zeker 20 minuten achter gezeten en ven Door drie corpsen gereden.
was gewoon pech want echt alle wagens waren al bezet met een andere melding.

Soms zit het mee en soms weet je weer even dat jij niet de enige bent met een probleem.

Komt wel goed schatje ;)
Ach de ambulance was in de buurt dat is dan wel weer een plus punt :+
Kan daar in ieder geval niet over geklaagd worden O-)
 
Ik zou je ook niet serieus nemen als ik een medewerker van de centrale was: "een aantal apen rijden hier rond op een waarschijnlijk gestolen motor"
 
Laatst bewerkt:
En omdat ze niet van Nederlandse afkomst waren , zal de motor wel gestolen zijn?
:Y :Y :Y :Y
Zodra er van alles mankeert ja dan gaan er wel belletjes rinkelen.

Het is dan alleen nog maar de vraag of hij ook word op genomen :X :+
 
Laatst bewerkt:
:Y :Y :Y :Y
Zodra er van alles mankeert ja dan gaan er wel belletjes rinkelen.

Het is dan alleen nog maar de vraag of hij ook word op genomen :X :+
toen ik een andere voorvork in de cb heb gebouwd, heb ik ook even en testrit gemaakt zonder dat de koplamp, tellerunit, knippers etc etc, gemonteerd waren, daar heb ik hier op het forum verder niets over gelezen.
 
toen ik een andere voorvork in de cb heb gebouwd, heb ik ook even en testrit gemaakt zonder dat de koplamp, tellerunit, knippers etc etc, gemonteerd waren, daar heb ik hier op het forum verder niets over gelezen.
Maar jij bent gok ik een Nederlander :+
 
Laatst bewerkt:
Slotje maar. Alle vooroordelen zijn weer voorbij gekomen. Marokkanen zijn motorstelende apen. Politie zijn uit hun neus vretende ambtenaren. Mooi topic weer. |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan