'k Heb er een ZXR400 bij
De bedoeling was eigenlijk er voor de winter een goedkope motor bij te nemen, zodat de Harley z'n winterslaap kon houden. Helaas had ik hierbij de fout gemaakt een paar van die boekjes met tweede-hands motoren erin te kopen.. Hierin zag ik dus de Kawasaki ZXR400 staan
Qua budget had ik gerekend op een CB250 uit het jaar kruik of iets dergelijke, vandaar dat ik de laatste 2 maanden (op 2 dagen na) elke dag ben gaan overwerken. Het resultaat?
Een nerveus trekkend linkeroog, wallen onder beide ogen en....
Met dank aan Mean Green Machine die in dit topic zijn ZXR aanbood, heb ik er dus een mooie Kawa bij
Het is alleen een beetje jammer dat ik hierdoor dus ook nog op zoek moet gaan naar een echte pekelfiets, dat kan ik die ZXR natuurlijk niet aandoen
Hier nog een piccie:
Het past precíes, 2 motoren in het magazijn, alhoewel ik één van de 2 er overdag wel uit moet halen, omdat er ook nog in gewerkt moet worden
Verder heb ik een uhm... boeiende eerste rit ermee gehad. MGM zei nog dat de motor bij ongeveer 200 km gaat sputteren, en dat 'ie dan op z'n reserve moet. En dat het met dikke handschoenen niet te doen is om hem op reserve te zetten. Daar ben ik inderdaad achtergekomen..
Toen ik bij KM-stand 180 wilde gaan tanken, was het benzine-station op de A2 in verbouwing. Er stond bij dat het volgende station op 17 km was, ik dacht dat red ik wel. Op een gegeven moment reed ik bij KM-stand 195 vlak voor de Nijhoff-brug, en probeerde tijdens het rijden al voor de zekerheid hem op reserve te zetten. En inderdaad, dat lukt niet met dikke handschoenen aan.
Dan maar verder rijden.. Wat zal de kans zijn dat 'ie precies op de brug ermee ophoudt?
100% dus.
De vluchtstrook van zo'n brug is gelukkig precies genoeg voor een motor, maar ik vond het toch wat minder plezierig om het maar zacht uit te drukken. Na hem op reserve gezet te hebben, ben ik gaan kijken of 'ie écht in 4,5 seconde op de 100 zit. Ging best wel rap, heb geen tijd gehad om het precies bij te houden, maar wilde daar wel zo snel mogelijk vandaan.
Al met al was het wel een leuke dag gisteren, ik zit er met mijn 1.98 misschien wat opéengepropt op, maar afgezien van de spierpijn en kramp na 400 km rijdt het best lekker
De bedoeling was eigenlijk er voor de winter een goedkope motor bij te nemen, zodat de Harley z'n winterslaap kon houden. Helaas had ik hierbij de fout gemaakt een paar van die boekjes met tweede-hands motoren erin te kopen.. Hierin zag ik dus de Kawasaki ZXR400 staan
Qua budget had ik gerekend op een CB250 uit het jaar kruik of iets dergelijke, vandaar dat ik de laatste 2 maanden (op 2 dagen na) elke dag ben gaan overwerken. Het resultaat?
Een nerveus trekkend linkeroog, wallen onder beide ogen en....
Met dank aan Mean Green Machine die in dit topic zijn ZXR aanbood, heb ik er dus een mooie Kawa bij
Het is alleen een beetje jammer dat ik hierdoor dus ook nog op zoek moet gaan naar een echte pekelfiets, dat kan ik die ZXR natuurlijk niet aandoen
Hier nog een piccie:
Het past precíes, 2 motoren in het magazijn, alhoewel ik één van de 2 er overdag wel uit moet halen, omdat er ook nog in gewerkt moet worden
Verder heb ik een uhm... boeiende eerste rit ermee gehad. MGM zei nog dat de motor bij ongeveer 200 km gaat sputteren, en dat 'ie dan op z'n reserve moet. En dat het met dikke handschoenen niet te doen is om hem op reserve te zetten. Daar ben ik inderdaad achtergekomen..
Toen ik bij KM-stand 180 wilde gaan tanken, was het benzine-station op de A2 in verbouwing. Er stond bij dat het volgende station op 17 km was, ik dacht dat red ik wel. Op een gegeven moment reed ik bij KM-stand 195 vlak voor de Nijhoff-brug, en probeerde tijdens het rijden al voor de zekerheid hem op reserve te zetten. En inderdaad, dat lukt niet met dikke handschoenen aan.
Dan maar verder rijden.. Wat zal de kans zijn dat 'ie precies op de brug ermee ophoudt?
100% dus.
De vluchtstrook van zo'n brug is gelukkig precies genoeg voor een motor, maar ik vond het toch wat minder plezierig om het maar zacht uit te drukken. Na hem op reserve gezet te hebben, ben ik gaan kijken of 'ie écht in 4,5 seconde op de 100 zit. Ging best wel rap, heb geen tijd gehad om het precies bij te houden, maar wilde daar wel zo snel mogelijk vandaan.
Al met al was het wel een leuke dag gisteren, ik zit er met mijn 1.98 misschien wat opéengepropt op, maar afgezien van de spierpijn en kramp na 400 km rijdt het best lekker